Hyviä vinkkejä miten estää flussan iskeminen?

• Viestiketjun aloittaja en halua sairastua
  • Ensimmäinen viesti
en halua sairastua
Taapero on flunssainen ja nyt tuntuu siltä että olen itsekin tulossa sairaaksi..jos tiedätte sen ihmeellisen maun ja tunteen suussa ennenkuin flunssa iskee? Nyt siis kaikki konstit kehiin etten sairastuisi jouluksi. Onko mitään haittaa jos ottaa toisen vitamiinitabletin?

Jos sä olet jo tartunnan saanut niin ei ne vitamiinit sitä ehkäise.
Lievittäähän c-vitamiinikin flunssan oireita, mutta ei se sitä poista. Hankit vaan kaikenlaista tropia kaappiin joulun varalta, jos sattuu että tulet kipeäksi. Paras lääke on mustaherukkamehu lusikallisella hunajaa, se helpottaa aina. :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja LandePaukku:
Lievittäähän c-vitamiinikin flunssan oireita, mutta ei se sitä poista. Hankit vaan kaikenlaista tropia kaappiin joulun varalta, jos sattuu että tulet kipeäksi. Paras lääke on mustaherukkamehu lusikallisella hunajaa, se helpottaa aina. :)

tämä on niin meidän tuuria että jouluna sairastetaan :( nooh..onneksi ei tarvitse itse alkaa väkertämään mitään jouluruokia kun menemme "tartuttamaan" anopin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LandePaukku:

tämä on niin meidän tuuria että jouluna sairastetaan :( nooh..onneksi ei tarvitse itse alkaa väkertämään mitään jouluruokia kun menemme "tartuttamaan" anopin :)
No hyvä juttu.
;)

Yhteistyössä