Nopeasti se joulu voi kuitenkin romahtaakin. :(

Neuvolaan soittaessani tajusin että mullahan on raskausmyrkytyksen oireet, joten tänään äitiyspolille ja sitä rataa. Tänään on kyllä LA.kin joten ihan jos tykkäävät alkaa käynnistämään niin sopii.

Ja toinen aamun piristys tuli mieheltä joka töistään soitteli että saavat lomautukset, kaikki.
Ihan puskista tämäkin tuli, joten ei oikein tiedä miten päin olis.

Hyvää maanantaita vaan itse kullekin. :'(

:hug:

Ei sen puoleen, itse soittelin juuri tk ja kyselin että ovatko sitä mieltä että tuon tytön näytille kun tuota ripulia on ollut keskiviikosta alkaen, niin käskettiin heti näytille ja tätönen oli sitä mieltä että ei ole ollenkaan normaalin ja hyvä kuuloista.

Bee
tsemppiä synnytykseen!

Onhan tuossa käänteisetkin puolet. Saatte jouluvauvan ja nyt voi mieskin olla lomautuksen "ansiosta" teidän kanssa kotona. Vaikka muuten voi uutiset ikäviltä kuulostaakin!

Jos tänään käynnistävät ja illalla syntyy niin jouluna olette jo kotona :heart:
Voimia koitokseen :hug:
Toi lomautus onkin sit veemäisempi juttu! Mutta kyllä siitäkin selviää. Meillä tuli kans miehelle just joulunalla viime vuonna ja ei se paljon naurattanut :ashamed:

vieras
Eikö se ole mukavaa, että vauva pian syntyy? Minullakin on molemmat synnytykset käynnistetty raskausmyrkytyksen takia, mutta eihän siinä noilla viikoilla enää mitään hätää ole. Piristyhän!

Nää asiat vaan tuntuu nyt aivan järkyttävän suurilta. :headwall:

Miehen lomautus olisi muuten ihan "helppo" asia, jos ei tässä olis omakotitaloa maksettavana ja lastakin elätettävänä.
Ja nyt saa sanoa että "mitäs ostitte.." Mutta eipä 3 vuotta sitten voinut tietää saavansa nyt jouluna lopmautuksen, saati 3 vuotta sitten tietää että meille koskaan lasta edes suodaan.
Ja toiseksi, mies ei ole niitä ihmisiä joka jaksaa istua kotona ja pyöritellä peukaloitaan... sitä se oleilu ottaa todella koville. :(

Ihan ensimmäistä tässä odotellaan ja kaikki on niin uutta ja pelottavaakin.
Kyllähän se vielä eilen tuntui ihanalta ajatella että jouluksi saataisiin vauva syliin, mutta nyt kun se aika on tässä ihan käsillä se on niin pelottavaa..... Ja tosiaan, sairaala ei ole niitä lempipaikkojani.
Mutta kait nää nyt vaan tuntuu niin isoilta asioilta kun tosiaan olen herkillä.. huomaan sen ihan itsekin, aivan ensimmäistä kertaa koko raskauden aikana itkuakin tihrustan... ja jälkikäteen saankin tulla vavva sylissä nauramaan kuinka ensikertalainen äiti oli paniikissa.

Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
miten sa vauvan saanti on muka huono asia. olis varmaan pitänyt harkita yhdeksän kuukautta sitten
Joo, en mä voi jalat ristissä enää kovin kauaa muutenkaan olla, joten vauvan saannin on pakko olla mukava asia!
Ehkäpä mua nyt vaan jännittää todella paljon tämä syy siihen käynnistykseen, ensimmäistä kertaa tässä raskausmyrkytystä kun epäilevät. :headwall:
Toivottavasti sulle ei koskaan keräänny paineita mistään, ihan niin että ne jopa purkautuisi johonkin!

Yhteistyössä