Hakutulokset

1. A

Elokuiset 2010 tammikuussa !

ei kirjannu neuvolakorttiin. en sit tiedä laittoiko koneelle mihinkään... vai onko sillä sitten mitään väliä edes, jos kerta näki ettei turvotusta ollut,vauva näytti kaikinpuolin terveeltä, enkä halunnut mennä sen tarkempiin seuloihin. mutta tosiaan mittaili paljon, ja sen...
  2. A

tosta np-ultrasta, niin mä en käyny siinä veriseulassa niin mulle ei kans noita turvotus lukemia sitten sanottu. näin kyllä että mittasi ne ja lopuksi sitten vain sano että kaikki näytti normaalilta ja hyvältä. näin toimittiin jorvissa.
  3. A

:hug: heti aluksi sitä tarvitseville :hug: vetää aina sanattomaksi tollaset uutiset :ashamed: täällä ei mitään erityistä, väsyttää ja pää kipeä. Muuten olo edelleen hyvä :) pakkauksesta en tiedä vielä...periaatteessa ei kauheesti olla käytetty kun kotioloissa niitä pakkauksen...
  4. A

nimiapuja...

joo, sisarukset oli mimosa ja ilona joten kirjotti koko katraan tuohon.
  5. A

Jokohan vois vähän huokasta ja uskaltaa sanoa "ääneen" täällä että pahoinvointi alkaa olla ohi :D *koputtaa kyllä nyt puuta* En oo oksentanu moneen päivään ja kunto ollu muutenkin ihan hyvä, oon parin työpäivän jälkeen jääny salille treenaan oikeen kunnolla ja hyvä fiilis kaikinpuolin =)...
  6. A

:hug: tuittu ja pirppis :hug:
  7. A

Alle 10 raskauskiloa, onko mahdollista?

mulle on tullu aina 5-10kg. lähtöpaino ollut noin 58kg. terveitä lapsia vaikkei äiti itseään mahdottomaksi lihottanut :whistle:
  8. A

Mitä tänään ruokana?

eikö koskaan? :ashamed: meillä oli tänään pinaattilettuja :ashamed: :ashamed:
  9. A

Mitä tänään ruokana?

aamulla minä söin kaurapuuroa ja tuoremehua, lapset päiväkodissa. lounaalla minä söin töissä kanasalaatin ja appelsiinin, lapset jotain lihakastiketta ja perunoita päiväkodissa. välipala päiväkodissa. päivällinen perunamuusi,pinaatteletut,ananasta ja porkkanaa. iltapalaa ei vielä tiedossa.
  10. A

matilda kävitkö sä jorvissa? siellä ainakin tehtiin tosiaan mahan päältä, oli niin hyvät laitteet =) tuli kyllä kivana yllätyksenä :D mulla on pahoinvointi vähän helpottanu *koputtaa puuta* :) tai syömisistään täytyy olla tosi tarkka, mutta kun aloitan aamun heti herättyäni kaurapuurolla ja...
  11. A

epplu: eikö teillä ole np-ultraa? se on yleensä noin viikolla 12. sitten viikolla 20 (noin) on rakenneultra. oletko sä vahingossa kiletäytyny np-ultrasta? tai sitten teidän kunnalla ei sitä tarjota automaattisesti :| kysäse neuvolasta. ultrakuulumisia: tänään siis aamulla käytiin, mies oli...
  12. A

onnistu! :D jee, kiitos kepsukka :D tosin tuo laski päivät väärin... no,ihan sama :D
  13. A

punakaneli hieno juttu! :flower: =) hoblaa tervetuloo mukaan! :D mulla on nyt 2päivää takana tätä arkea jollon kuljen lähes 10km päivässä kävellen ja kuskaan lapset kouluun/tarhaan. JA VOISIN JO LOPETTAA! :kieh: siis oon niiiiin puhki ettei tosikaan. jalkoja särkee,selkää...
  14. A

äh, miten sen raskauslaskuri kuvan saa tähän? mikä niistä pitää valita? lilypie:sta siis kyse...
  15. A

mis otti vapaapäivän np-ultralle koska en osais sinne mennä muuten :D :ashamed: mutta tänään aamulla mies sitten sano jotenkin että "eihän sinne sairaalaan sisälle tarvi tulla..." tai jotenkin noin... :snotty: ehkä ei sitten haluis nähdä sitä tutkimusta ja kun se ultrakin tehään alakautta :/...
  16. A

PK-seudun odottajat, mihin synnyttämään?

kiitos vastauksista, nostan vielä jos olis muitakin mielipiteitä lisää =) :flower:
  17. A

Melina :hug: :( onko teillä muilla ollu mies mukana np-ultrassa? :attn: vai jäänyt vaikka odottamaan sinne käytävälle...?
  18. A

rakkaudesta äiti joo neuvolan täti sanoi että seuraava neuvola käynti on lääkärikäynti noin viikolla 14-16 ja sitten siitä seuraava pelkkä neuvola on joskus 18 viikon jälkeen ja sitten aletaan kuunnella sydänääniä :o mutta kyllähän ne sydänäänet kuulee np-ultrassa että ei se silleen huoleta...
  19. A

täällä yks mahallaan nukkuja! :wave: kauhistuttaa jo nyt se aika kun ei voi mahallaan nukkua :kieh: sitten alkaa ne unettomat yöt :whistle:

Yhteistyössä