Alkuperäinen kirjoittaja MiljaK:
Minä pöljä se en osaa tuota tickeriä laittaa... :ashamed:
Osaathan kumminkin sen luoda, eikö?
Lilypiellä homma toimii seuraavalla tavalla
Kun olet luonut tickerin, tulee sivu, jossa eri vaihtoehtoja.
"For Websites:" -kohdasta valitse: "Image URL " ja kopioi laatikkoon tuleva osoite. Minulla esim. http://lmtf.lilypie.com/fFRNp2.png
kirjoittaessasi tänne viestiä, liitä tuo osoite rivi, maalaa se ja paina hymiöiden yläpuolelta kuva-painiketta, pitäisi tulla tällaisena:
Onnistuuko?
Lineanegraa ei ole ollut aiemmin, eikä ainakaan vielä näy.
Mahallaan en ole nukkunut varmaan kolmeen vuoteen, ensin ei nyk. kuopusta odottaessa kyenny, sit oli rinnat täynnä maitoa ja nyt ei taaskaan pysty. Eipä sitä noin pitkän tauon jälkeen toisaalta enää kaipaakkaan, aiemmin nukuin lähes aina vatsallani.
Päivähoidosta mullakin on työn tuomat mielipiteet, aika jyrkätkin sellaiset. Noi asiat tosin on NIIN perhekohtaisia, ettei mun mielestä kannata sanoa, että
aina olisi kotona olevien vanhempien lapset turhaan hoidiossa tms, joskus voi olla oikeasti lapselle vaan perempi käydä pk:ssa.. Pahimpia ääripäitä mun mielestä on reilusti alle 3v, jolla sisar kotona ja hoitopäivät klo 7-16.30 :headwall:
Tää tahtois nyt kovasti pizzaa, mutten tiiä kannattaako sellasta tilata, jospa ei teekään mieli enää sitten, kun ruoka nenän edessä? Etova olo ja väsymys vaan jatkuu, eikä loppua näy. Vahvasti alan kallistumaan tytön odotukselle, ei pojista ollu tällasta kuvotusta..
Liikkeistä.. Esikoisesta tuntu muistaaksen rv 18 ja kuopuksesta vähän aiemmin. Tänään tuntu masussa muljautuksia, mutta lähinnä saman tapaisia, kuin haamupotkut odotuksen päätyttyä (liittyiskö jotenkin siihen, kun suolisto hakee taas paikkaansa, kun kohtu vie tilaa). Eli ihan vielä en edes odota tuntevani, kiva yllärihän se toki olis, jos jo kohta liikkeet tuntus.
Kai sitä pitäs saunanlämmittämistä harkita. Tai no, sähkösauna kun lämpee melkein itestään eli ainoa vaikea asia on päätös, saunoakko vaiko eikö?
Kepsukka ja masukki 13+1
p.s, ei ihan vielä kaikille ajankohtaista, mutta
http://www.adressit.com/kotihoidontuki jossa vaaditaan kotihoidontukeen korotusta! eli nimeä alle ja linkkiä levitykseen..