Hellou mammat!
Tänne ei kummempia, alamaha kipeenä inhottavasti..voips kyllä johtua ku mulla on tullu uutena vaivana
ummetus! Mikähän siihen auttas..en oo koskaan kärsiny tämmösestä..
Vielä viikko np-ultraan..miks aika menee niiiiiin hiiiiiiitaaaaasti???
Oksennuksista tuli mieleen että tuon keskimmäisen neitin eskari kaveri oli alkanu tänään koulussa oksentaan, joten sitä tautia odotellessa..ollaan melkis pari vuotta säästytyy siltä karseelta taudilta :x Mutta tokihan se kohta tulee meillekin..mä niin pelkään sitä tautia..se on niin karseeta olla koko ajan varpeillaan ja ämpäri valmiina ottamaan oksennus koppeja kiinni..petivaatteiden pesu, oksujen keräily, hyi saakeli :/ Ja kun se niin monesti alkaa just yöllä..
Tänään alkaa noilla nuoremmilla muskarit pyöriin joten illaksi tiedossa autolla rullaamista.
Eipäs ny muuta irtoa..kerhossa on niin hiljasta ettei viiti useesti käydä, joten viisain varmaan jutskailla tässä sitten
Melina84lle :hug: Niin tuttu tunne, voimia suuresti. Aika parantaa.
Mä en uskalla oikein heittäytyä tähän raskauteen vielä, ennenku saan reilut 13 viikkoa kasaan tai näen että ultrassa kaikki ok..kauhee peikko mulle tuo keskenmeno..se oli kyllä niin karsee paikka (rv 12+6)..hurjasti verta, ambulanssi, kauheet supistukset..
Vaikkei se auta pelätä, mutta minkäs mielelleen voi..nohh..se siitä aiheesta..
jonnuli ja hipsu 11+1