Heissan, onnittelut vain hyvistä ultrakuulumisista Punakanelille ja UpsyDaisylle kans =) Pääsispä itekin riemuitsemaan jo np-ultrasta, mulle kun ei vielä ole edes tullut kutsua sinne. Tosin vasta viime viikollahan oli eka neuvolakin, niin ei kai ne nyt vielä kerkeiskään.
Mä sain tänään kunnon energialatingit, tein lettuja ja maalata päräytin tytön huoneen kun mies tuli kotiin. Nyt mies tosin tekee niitä pieniä sipsutushommia mihin mun hermot ei riitä, eli patterin, pistorasioiden yms kohdat ja tietty nurkat pitää kans varmaan uusiks vedellä, mä kun en ikinä niitä saa oikein nätisti. Mutta tulipa pirteän näköinen huone, vielä kun saa boordin niin hyvä tulee =) Sit mulla on yks taulupohja jota suunnittelin jo kans, teen siis taulunkin tytön huoneeseen ja verhot pitäis vielä miettiä. Mut ne sit vasta viimesenä, kun näkee mikä sopis parhaiten. Varmaan sit ens viikon jälkeen vois alkaa siirtämään tyttöä sinne nukkumaan, saa nähdä miten se sujuu. Toisaalta ei hennois, on niin ihana kun toinen tuhisee (ja näkee uniaan) vieressä pinniksessä, mutta jos tämä raskaus tässä etenee ja elokuussa syntyy toinen, niin tilaa on tehtävä kuitenkin. Kahta pinnasäjnkyä ei meidän makkariin nimittäin mahdu.
Jeeh, ei mulla mitään ihmeitä, koitan kuulostella taas niitä sydänääniä, josko ne alkais jo kohta kuulumaan... huomenna töihin, mies jää tytön kanssa kotiin kun toinen oli vielä tänään lämmön puolella ja räkää riittää. Ylihuomenna sit varmaan voi jo hoitoonkin viedä.
Vointeja naiset, ja neitim, koitetaan me pysytellä hamppariketjuista poissa