Hakutulokset

  1. K

    Tekeekö pleikkari 2:lla enää mitään vai pitääkö olla se 3?

    Ainakin 2 olis paljon halvempi. Kait siihen kuitenkin pelejä saa jatkossakin?
  2. K

    Aikas hieno talo vuokrattavana

    Vuokralle tarjotaan - Omakotitalo, Vanhalinna, Lieto: 1h+minik+kph - Vanha verkatehtaantie 6, 20660 Lieto | Oikotie
  3. K

    Mitä mieltä oot?

    Jos on ihan mikä tahansa kansallisuuden omaava ihminen ja hänet on adobtoitu Suomalaiseen perheeseen esim alle 2 vuotiaana. Hän on ulkonäöltään erilainen ku me vaaleat suomalaiset, mutta kuitenkin hänet on ihan täysin kasvatettu suomalaiseksi. Hän ei osaa yhtään ainutta sanaa esim. thaimaata...
  4. K

    Mitä lahjaksi 80 vuotiaalle miehelle?

    Mun pappa täyttää nyt elokuussa 80 vuotta, et mitähän sille osais viedä? Kuitenkin kaikkea vaatetta ja tavaaraa löytyy kaapit pullollaan. Kukkia ainakin ja kortti, mitäs sit?
  5. K

    Sieltä se taas nostaa päätään, Vauvakuume.

    Lapset on nyt 6½v sekä 3v ja 1½. Nyt ei enää saa ajatuksia pois vauvoista ei sit mitenkään. Mä nään jo vauvauniakin. Ollaan kyllä mietitty että 4 lasta olis meille se hyvä määrä, mut empä arvannut et tää kuume alkais näinkin pian vaivaamaan. Ekalla ja tokalla ikäeroa 3½v ja tokalla ja...
  6. K

    Missäs vois nykyisin ottaa nenälävistyksen/korun?

    Korvikset sai 24 vuotta sitten kultasepänliikkeessä laitettua, mut missä nykyisin laittavat nenäkoruja? Edelleenkö kultasepällä? Pitääkö varata aika vai voiko vaan mennä, että saisko nenäkorun? Mä oon jo 19 vuotta halunnut ottaa nenäkorun ja edelleen sen haluan...nyt alkas olla ikää 32, liian...
  7. K

    Pelaako kukaan bublble islandia ja social cityä?!

    Naapureita vailla olisin :wave:
  8. K

    Miksen mä saa muutettua mun profiilia?

    Profiiliin pääsen ja tietoja muuttamaan mutta kun yrittää tallentaa lukee vaan ylälaidassa rekisteröidy kaksplus. :o On niitä aikasemmin saanut muutettua....
  9. K

    Kääk! Mistä tää vauvakuume oikein tulee?

    Ja yrittää päätään nostella!? Meillä nyt kolme poikaa, eka 0204, toinen 0707 ja kolmas 0209 syntyneet. Eli reilu 8kk nyt on tuo pienin. Ollaan kyllä mietitty, että meille 4 lasta olis varmaan se sopiva määrä. Ja se neljäs olis tarkoitus laittaa alulle joskus kolmen vuoden päästä, että...
  10. K

    Onko susta outoa?

    Jos 3½ vuotias tyttö tekee pissat ja kakat housuun? Ja ku kun äitinsä on kysynyt, että miksi, niin tyttö vastaa että ku mä haluun! :o Että voiko tämmösen laskea normaaliksi käytökseksi? Mua kyllä jotenkin asia kummastuttaa ja oudoksuttaa!
  11. K

    Provea...

    Onkos kukaan tilannut sieltä? Kun mä nyt sit otin miehelle sieltä socks by tonosta kahdet sukat postikulujen hinnalla. En saa peruttua sitä seuraavaa lähetystä ja se numero on tuossa laskun sivussa 4 numeroinen luku. Onko muilla ollut ongelmia pakettejen perumisessa?
  12. K

    Millonkas se eka äitiyspäiväraha maksetaan?

    Eli normaalisti alotin äitiysloman 30 pv ennen la:ta niin maksetaanko se ennen la:ta vai missä vaiheessa se olikaan? Ku tässä sillä sitä maksua mietin kun ei ole vielä päätöstä maksusta tullut ei kotiin eikä näy kelan sivuillakaan.
  13. K

    Kummeista?

    Eli voiko samassa perheessä eri lapsilla olla samoja kummeja? Kun alkaa olla kohta ongelma, muutama vaihtoehto joita meinattiin kummeiksi kysyä on eronneet lähivuosina kirkosta. Tai sitten pariskunnistakin toinen kuuluu ja toinen ei... Kiire ei vielä sisänsä ole kun vauvakaan ei ole vielä...
  14. K

    Eikö noita lastenohjelmia kuulis yhtään pienemmällä!!!

    Ku telkkari huutaa koko ajan, oon sanonu jo kerran, että laita pienemmälle kuuluu vähemmälläkin. No just ja just meni yks pykälä pienemmälle. |O Täytynee varmaan itse käydä pienentämässä...
  15. K

    Mites tuo jauheliha?

    Viimenen päiväys huomenna...avasin paketin, päältäpäin hyvän näköistä punaista jauhelihaa, mutta alapuolelta harmaata osa, ihan ku olis jo paistettu kertaalleen :x Että vieläkö tuota söisitte?
  16. K

    G.Mikä pelottaa raskausaikana?

    Mä oon ehtiny pelätä jo vaikka mitä tässä raskaudessa. Ekaks jo että onko edes raskaana, sit että meneekö kesken, sit nt ultra, sit rakenneultra ja nyt pelottaa ennenaikainen synnytys. Mitään syytä ei pitäis olla kuitenkaan pelätä ku molemmat lapset synyneet rv 40+1 Varmaan tää on ihan vaan...
  17. K

    Alko tekeen ihan hirveesti mieli torttuja!

    :o Varmaan pitää miehelle soittaa, että tois töistä tullessaan torttutaikinalevyjä ja luumuhilloa.
  18. K

    Kokemuksia spinaalipuudutuksesta?

    Alkaa taas pikkuhiljaa mietityttämään tuo tuleva synnytys sit helmikuussa! Kahdessa aikasemmassa synnytyksessä laitettu epiduraali, joka toisessa vaikutti ja toisessa ei ollenkaan! Synnytykset olleet pitkiä, mietin vaan jos tämä kolmaskin on pitkä, että mitenkohän tuo spinaalipuudutus sit...
  19. K

    Mistä nuo lapset oikein keksii noita vastauksia!?

    Poika ( 4½v ) tuli äsken mun luo jotain seläntakana piilossa ja sanoi, että äiti mulla on sulle yllätys! No sit näytti ja siellä oli sen hieman isompi auto ihan täyteen liimattuna kaikenmailman tarroja, että sitä ite autoa ei edes erottanut sieltä! Kysyin, että miksi ne tarrat ovat siinä...
  20. K

    Briot vai Orat?!?

    Tässä mietin kummatko vaunut olis paremmat? Eli Oran jovi land tai Brion double wave eli tuplavaunuja ovat. Tarvitaan kun vauva syntyy helmikuussa ja toinen on 1½ vuotta. Onhan tietty paljon muitakin merkkejä, mutta useissa on ne kennopyörät ja mä en tykkää niistä ku kolisevat...eli...

Yhteistyössä