Onko susta outoa?

Jos 3½ vuotias tyttö tekee pissat ja kakat housuun? Ja ku kun äitinsä on kysynyt, että miksi, niin tyttö vastaa että ku mä haluun! :eek:

Että voiko tämmösen laskea normaaliksi käytökseksi?
Mua kyllä jotenkin asia kummastuttaa ja oudoksuttaa!

En mä outoudesta tiedä (uhmaikäiset on aika outoja päähänpinttymiensä kanssa) mutta hiton ällöttävää ja ärsyttävää se kyllä olisi :snotty: , eikä yksikään mun tuntema lapsi oo kyllä tuollaista mun tietääkseni tehnyt.

vinci
huoh...
meillä poika 4v kakkaa edelleen housuun ja tällä menolla tekee sen vielä koulussakin.
pissatakin saattaa eikä tule edes sanomaan enne kuin minä huomaan.
onneksi useimmiten muistaa mennä vessaan pissalle. kunpa tuo kakka tulisi sinne kanssa

siis ainako tekee?Ihan normaalia on vahinko ja koska on oppinut kuivaksi?Meillä poika oppisi 3vuotiaana ja vahinkoja onm tullut mutta vähenemissä väärin ja poika nyt 4,5 vuotias.Näin talvella niitä tulee enemmän etenkin kakan kohdalla ja ulkona ollessa kun ei kerkiä sisälle asti ottaa niitä kaikki vaatteita edestä pois.

hepuli
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
huoh...
meillä poika 4v kakkaa edelleen housuun ja tällä menolla tekee sen vielä koulussakin.
pissatakin saattaa eikä tule edes sanomaan enne kuin minä huomaan.
onneksi useimmiten muistaa mennä vessaan pissalle. kunpa tuo kakka tulisi sinne kanssa
ihan ku meil....tosin pissal käy aina veskis!neuvolas oon koittanu asiasta puhua,mut eivät ota kantaa!

Yhteistyössä