Provea...

Onkos kukaan tilannut sieltä? Kun mä nyt sit otin miehelle sieltä socks by tonosta kahdet sukat postikulujen hinnalla. En saa peruttua sitä seuraavaa lähetystä ja se numero on tuossa laskun sivussa 4 numeroinen luku.
Onko muilla ollut ongelmia pakettejen perumisessa?
 
Olen ollut itse sukka- sekä kalsarikerhossa, itseasiassa olen tälläkin hetkellä. Eronnut olen useamman kerran ja liittynyt uudelleen mm. naimisiinmenon jälkeen uudella nimellä. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa!
 
joo ei kait se auta kun huomenna soitella sinne suuntaan :| Seuraavan lähetyksen viimeinen perutuspäivä on kyllä vasta 27.2. Ihan oikein näyttää omat tiedot ja kaikki mut kun yrittää perua niin sanoo lähetysnumeron olevan väärä...
 
A shadieeyah
olen ollut kalsari tissiliivi kerhossa ja EN ikinä liittyis siihen..
Lähettävät tavaraa jota ei oo tilannu, ei tuu tavaraa jota on tilannu..ja puolet jos sattuu joskus tulemaan niin hajoaa heti ensimmäisen käyttöpidon jälkeen.
 
HUIJATTU
Olen palauttanut paketteja ja useamman kuun päästä noista palautetuista paketeista tulee laskut.
Jos sinulla ei palautuskuitti tallessa, joudut maksamaan paketit.
Asiakaspalvelu todella töykeää!!!
 
joni
Itse olin muutaman kuukauden asiakkaana kyseiseen mafiaan. yhen tilauksen maksoin ja peruutin kaikki muut tilaukset mitä itelleni tuli... Päätin sitten erota koko proveamafiasta, eikä sekään helpolla onnistunu, kiemurtelemalla ja kaartelemalla asiakaspalvelun kautta viimesen laskun maksettuani sain itteni irti mafiasta.. Kysyin vielä että onko varma etten saa minkää näköstä lippusta enkä lappusta tästä paikasta..? Asiakaspalvelun tyttö lupasi ettei tule enää lippusta eikä lappusta. noniin, muutama kuukausi on hiljasta.. Kunnes... Postilaatikosta pamahtaa lasku Provealta, en tiedä edes oikeastaan mitä asia koski... Ajattelin et maksan nyt pois tuon ku ei ole kovin suurikaan, nii jos vailkka jotain on unohtunut yms. olkoot... Niin eiköhän kuukauden päästä taas pamahda kyseisestä laskusta muistutus. Kuuluu näin:

HYVÄ ASIAKAS,

"Huomautamme, että kirjanpitomme mukaan emme ole vieläkään saaneet oheisen erittelyn mukaista erääntynyttä saatavaamme"

"pyydämme teitä hoitamaan asian mahdollisimman pikaisesti"

"Asiakaspalvelu vastaa mahdollisiin kysymyksiin"

"Kohteliammin"

"Asiakaspalvelu"


HAHA, ja voi V***U mitä paskaa, on siinäkin kirjanpito! Pistin kyseisen muistutuksen takasin maksun kuitteineen, niin katotaan tuleeko vielä "lippusta ja lappusta!"

Menee hermot tollaseen.
 
"Repa"
Ei minulla ole kumminkaan ollut mitään vaikeutta..Noo muistutus tuli maksamattomasta laskusta...ja kun omaa kirjanpitooni tarkistin niin kyllähän se vika täältä päästä löytyi...unohtunut oli maksaa...
Enkä voi asiakaspalveluakaan moittia...ainakin minulla on pelannu ihan hienosti ja moiteettomasti...
Jos nyt jostakin moittia haluaa niin ehkä se huomautus tosta maksamattomasta laskusta olis nopeemminkin voinut tulla kuin monen kuukauden viiveellä...
 
JVM-193
Tonot ovat hyvälaatuisia ja merkkikalsareista joutuu maksamaan tuplaten. Kerhosta voi irtisanoutua helposti, mikäli haluaa.Oma asiakasnumero ja klikkaus Irtisanominen.Kannattaa käyttää vähän älyä - jos sitä sattuu olemaan. Turhaa on rypistää, jos tavara on housussa !!
 

Yhteistyössä