Hakutulokset

1. M

**2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

Meille syntyi vauhdikkaasti pikkuinen tyttö 22.8. Lapsivedet meni yllättäen 21.8 yhdentoista maissa ja parin tunnin päästä tyttö olikin jo maailmassa. Päästiin jo tänään kotiin ihmettelemään vauvan hoitoa. Myöhemmin paremmalla ajalla lisää.. Onnellinen mansikkainen ja pikkuinen tyttö 1vrk :)
  2. M

Isot onnittelut Hugsylle ja Viulle vauvoista. :heart: :flower: Ihanaa huomata listalta ettei omaankaan laskettuun aikaan ole enää kovin pitkä aika. Vaikka siltikin toisaalta tuntuu että siihen on vielä ikuisuus. Harjoitussupistuksiakin on tullut jo parina iltana. Ja yhtenä iltana tässä...
  3. M

Onnittelut pimpamille ja koko perhelle pienestä pojasta :) :flower: Mansikkainen rv 33+0
  4. M

Oi ihanaa, paljon onnea Apsulle ja vauvalle :) :heart: Näin viimeyönä kanssa synnytysunta, ensimmäistä kertaa tän raskauden aikana. Voikun itsekin saisi pian kokea saman :)
  5. M

En ole siis ainakaan yksin näiden vauvan menettämisen pelko tunteiden kanssa, kun kerran niin monella muullakin on niitä. Ja välillä vieläkin tulee miettineeksi ollaanko me muka ihan oikeasti saamassa vauva, että voiko tää ihan oikeesti tapahtua meille. Kaippa nääkin tuntemukset johtuu siitä...
  6. M

Oi, miten ihana vauvanhuone Pimpamin vauvallakin on. :heart: Mä kanssa oon ommellu itte vauvalle petivaatteita ja pinnasängyn ne reunasuojat, kun meilläkin toi pinnasänky on sellanen vanhan mallinen ja tosi pieni. Äitiyspakkakkauksen peittoakaan ei oteta viel käyttöön ku seki on niin iso. Itte...
  7. M

Apsu: Mulle on kerran tehty sektio. Toipuminen oli toki hitaampaa kun alatiesynnytysten jälkeen ja painavia juttuja ei saa nostella ihan vähään aikaan, mutta kyllä sen haavan kanssa kuitenkin vauvanhoito onnistuu. :) Haava tuntui alkuun jotenkin kiristävän kun yritti seistä tai kävellä suorassa...
  8. M

Pitkästä aikaa täältäkin kuulumisia: Ensiksi pitää kehua, että ompa ihana vauvanhuone Apsun vauvalle tulossa. Meinaatteko muuten ihan alusta alkaen pitää vauvaa omassa huoneessaan vaiko samassa huoneessa teidän vanhempien kanssa. Ja mites muilla on suunnitelmissa vauvan nukkumispaikka...
  9. M

Silent longing - Hiljaa toivotut, Dokumenttielokuva lapsettomuudesta

Meillä kanssa löytyi tänään postilaatikosta samainen dvd. Miehen kanssa sitä kateltiin ja niin tuttuja fiiliksiä sieltä nousi. Hyvä ja tunteita herättävä elokuva se oli. Jäi vaan mietityttämään kun molemmat pariskunnat tossa onnistui lopulta ja toinen pariskunta vieläpä heti ekassa ivf-hoidossa...
  10. M

Kokemuksia kasvisruokavaliosta(tmv)raskaus aikana!

Ihan ok on ainakin mulla menneet raskausajat ja imetykset ym. Neljättä lasta tällähetkellä odotan ja vegetaristi olen ollut reilu 15v. Tässä raskaudessa ollut nyt hiukan ongelmia hemoglobiinin kanssa, obsidania olen nyt syönyt 2tbl päivässä jo pidempään, ei vaan nouse hb yhtään, 100 se on ollut...
  11. M

Sentäs yksi poikalupauskin tähän pinoon. :) Onnittelut AdAstralle hyvistä ultrakuulumisista. Mulla oli kanssa alkuraskaudessa vuotoa kerran jos toisenkin ja ramppasin useampaan kertaan ultrattavana. Onneksi vuotelut vain säikäyttivät ja pikkuisella oli kuitenkin kaikki hyvin. Pieni...
  12. M

Ompas tullut paljon uusia plussanneita, onnittelut kaikille teille. :) Jännä miten kaikille tuntuu ultrassa tulevan vaan tyttölupauksia. Mullekin vois tyttölupauksen päivittää. Miten muuten teillä jolla on jo ennestään lapsia, miten on sukupuolijakauma? Mulla on ennestään ,edellisestä...
  13. M

Rakenneultra takana: Vauveli pötkötteli masussa jalat alaspäin ja mahallaan. Oli hiukan huono näkyvyys ja lääkäri ei nähnyt sydäntä ultratessaan keuhkovaltimoa. Muuten kaikki näytti olevan kunnossa. Lääkäri yritti kyllä lohdutella että todennäköisesti sydämessäkin kaikki kunnossa, näkyvyys vaan...
  14. M

Jenna : Olipa ihania ultrakuulumisia, onnea. Mulla on mun mielestä laskettu hedelmöittymispäiväksi punktiopäivä. En kyllä ihan tarkaan muista, mutta mielestäni se taisi mennä jotenkin niin. Ja kiitokset piristämisestä. En vaan tajua miten vieläkin muiden raskausdet ahdistaa, vaikka ihan yhtä...
  15. M

Pitkästä aikaa hiukan kuulumisia: Olo on edelleen hiukan epäuskoinen tän raskauden suhteen, vaikka eilen oli just neuvola ja kaikki oli kunnossa sekä liikkeistäkin tunnen päivittäin. Edelleen jotenkin ahdistaa nahdä onnellisia raskaana olevia niinkuin esim. yksi työkaveri joka palavereissa ei...
  16. M

Kävin tänään nt-ultrassa. Riskiluku oli 1:6600, eli onneksi pieni. Vauveli oli kooltaan muutamaa päivää isompi mitä viikkojen mukaan pitäisi olla, taisi olla 12+5. Kaikki oli siis hyvin tähän mennessä, mutta siltikin edelleenkin pelottaa kuinkahan tässä käy. Koskahan tää raskaus alkaa tuntua...
  17. M

Pirpanalle pahoittelut toisen vauvan menetyksestä. :hug: Varmasti tuntuu kauhealta kun joutuu lapsettomuuden lisäksi vielä tollaistakin kokemaan. Toivottavasti loppuraskaus kuitenkin sujuisi hyvin. Hugsy ja apsu, varmasti ihanaa kun liikkeitä alkaa tuntumaan. Siinä vähenee huolikin vauvan...
  18. M

Silja: Ihania vinkkejä, käytännöt toteutus ei vaan onnistunu. Jotenkin ku on tottunut käyttämään aika ihonmyötäsiä vaatteita niin ei löydy edes niin isoa paitapuseroa jossa menis napit kiinni mahan kohdalta. Just kokeilin läpi noi. Iso ,ennen muka löysä, neulekin näyttää tältä... Ihan kun olis...
  19. M

Pirpanalle tsemppiä maanantaiseen ultraan. Mulla on ainakin ollut nivusissa ajoittain kipuja, noi sunkin kivut kuulostavat musta ainakin ihan normaaleilta. Toivottavasti toisellakin pikkusella olis kaikki hyvin. Ja varmaan onkin kun ei mitään vuotojakaan ole ollut. Tervetuloa mukaan...
  20. M

Anelmalle pahoittelut ja jaksamisia. :hug: Danitalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Uivelollakin on varmasti ollut jännäämistä vuotelun takia, vielä kun sitä on noin kauan jatkunut. Mut ainakin vuotelu pelästyttää näköjään yhtä tehokkaasti joka kerta. Kävin tänään jälleen...

Yhteistyössä