Hakutulokset

1. M

**2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

Näin yöllä unta että sain keskenmenon, heräsin ja lähdin käymään vessassa ja tälläkertaa sitten paperiin jäi ruskeata vuotoa. Tässä ei uskalla kyllä yhtään luottaa että kaikki menee hyvin kun kokoajan saa jotain pelästyä. Onko muilla ollut samanlaista? Rusehtavaa vuotoa tulee vaan siis paperiin...
  2. M

Pikaisesti vaan omaa napaa: Ei edes yritetty kuunnella eilisessä neuvolassa sydänääniä vielä. Veriseula ja muut verinäytteet vaan otettiin ja juteltiin. Sain ensi viikon lopulle ajan sydänäänien kuuntelua varten, sillon viikkoja pitäisi olla 10+2. Toivottavasti sitten kuuluu. Täällä pitää...
  3. M

Taitaa sitten noi kivut olla ihan normaaleja kun muillakin on niitä ollut. Mulla ei ole ollut mitään kipuja ennenkun nyt parina päivänä niin siksi keksin niistäkin jo huolestua, mutta nyt yritän olla turhia stressaamatta. Kukka: Joo on pysynyt muuten vuotelu pois, eilen vaan tuli tippa...
  4. M

Pieni Tähtönen: Olipa helpottavaa lukea että sullakin on ollut samanlaista kipua ja masussa oli kaikki hyvin. :) Toivottavasti niin olis täälläkin. Mä en muista edellisistä raskauksista mitään, mulla kun nuorimmaisen ja tän mahdollisen tulevan lapsen ikäeroksi tulee 10 vuotta. Ihan on sellaset...
  5. M

Pirpana: Mulla on vähän samanlaiset fiilikset kun sullakin että kokoajan pelottaa onko siellä masussa kaikki hyvin vaiko ei. Olen varmaan lukenut kaikki mahdolliset keskenmeno keskustelut ja se ei ainakaan ole yhtään auttanut mun keskenmeno pelkoon. Yhteenvetona keskusteluista vois todeta että...
  6. M

uivelo: Toi vuotelu tosiaankin säikäyttää, just tolleen mullakin vuoteli ihan lorisi pönttöön sitä verta. Onneksi sulla kaikki oli kuitenkin hyvin samoin kun täälläkin. :) Lääkärireissulla käyty: Siellä se pikkuinen edelleen näkyi, sydän sykki ja koko vastasi viikkoja. Hiukan tosin pienempi...
  7. M

Sorry omanapaisesta viestistä, ei ole nyt voimia kommentoida muille. :( Just tietysti kun eilen uskaltauduin ilmoittautumaan joukkoon mukaan ,niin yhdynnän jälkeen alkoi runsas verinen vuoto, verta siis oikein lorisemalla lorisi pönttöön. Yö meni pyöriessä ja keskenmenoa pohtiessa, laitoin...
  8. M

Hienoa, että saatiin meille loppuvuoden hoitolaisille oma pino. Meillä plussattiin vihdoin 3.ivf/icsi:stä. Me ollaan myös uusperhe ja mahdollinen tuleva lapsi olis 4. mikäli kaikki menee hyvin loppuun asti. Vielä pelottaa kuinhan tässä tulee käymään kun niin alussa mennään, LA on 31.8 ja lapsi...
  9. M

**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Pirpana: Noista oireista, mulla on ollut huonoa oloa, rinnat tosi arat ja kauhea jano ja wc hätä koko ajan. Yölläkin herään pari kertaa pissalle. Tiinulla onkin jo pahin jännittely ohi, nyt voitkin alkaa nauttimaan raskaudesta, onnea. Onneksi vuodotkaan ei kerro aina siitä pahimmasta...
  10. M

Pirpana: Aika samoissa viikoissa mennään täällä. Meille onnisttiin samaan plussa 3.IVF/ICSI:tä ja vieläpä lahjasoluilla. Tuntuu että tosiaan mielummin keskustelisi hoidoilla raskautuneiden kanssa ,kun jotenkin tuntuu siltä että ei oikein kuulu samaan porukkaan luomuna raskautuneiden kanssa...
  11. M

Alkuraskauden turvotuskuvia- ketju :D

Onneksi on muillakin maha ihan turvoksissa ja alusta alkaen. Me nimittäin miehen kanssa tänään jo mietittiin pitääkö mennä lääkärissä käymään et onko tää ihan normaalia kun maha on niin turvoksissa. En haluais vielä kertoa kaikille tästä raskaudesta mutta tuntuu että kohta joku jo huomaa mitä on...
  12. M

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Multa on tippunut listalta toinen alkio pois, toivottavasti molemmat olis kuitenki tiukasti kyydissä. Mulla veritestin vastaus oli pp10 216. Paljon aiemmin otettu kun muilla. Mutta pitäiskö ton arvon kaksinkertaistua sitten kahden päivän välein sittenhän se olis pp 12 ollu 432 ja pp 14 864, vai...
  13. M

Voi ei Terhi, olipa ikäviä uutisia. :hug: Varailin tänään ajan alkuraskauden ultraan. Aika on vasta 13.1. Sinne tuntuu olevan iäisyys. Pelottaa jos saa vaikka itsekin huonoja uutisia.
  14. M

Täällä olis uusi piinailija liittymässä mukaan. Mulla oli 3.ICSI/IVF virallinen testipäivä 24.12 ja clearbluen digitaalinen testi kertoi sillon että gravid-raskaana 2-3. Nyt on menossa viikko 4+4. Kyytiin siirrettiin kaksi blastokystivaiheen alkiota. Plussa alkoi näkymaan jo kuusi päivää...
  15. M

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Onnittelut Pirpanalle, ihana joululahja tosiaankin. :) Hopping ja Lady Gigi sekä Ross, pitkä on taival teillä kaikilla, itsekin sekundäärisenä lapsettomana tiedän että ahdistus on suuri myös kun lisää lapsia ei saa. Meillä tosin eri tilanne kun mulla on kouluikäisiä lapsia edellisestä...
  16. M

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Hopping: Lohdutushalaus ja pahoittelut. :hug: Siis ymmärsinkö oikein että teillä on jo yhteisiä lapsia, mutta lisää ei tule? Se tuntuu jotenkin ihmeelliseltä, että jos joskus on onnistunut ,niin miksi sitten ei uudestaankin. Mulla oli koko hoidoista sellanen tunne, että ei näillä voi kukaan...
  17. M

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Kaarne: Saatko huomenna veritestin tuloksen? Toivotaan vielä kuitenkin että tulos olis hyvä ja olisit raskaana vuodosta huolimatta. Murulla ihania kuulumisia. Hienoa että kaikki voi mennä hyvin vaikka hcg ei olekaan alussa korkeissa lukemissa, pitää muistaa tää sitten joskus kun saa omat...
  18. M

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Neela Naranja: Niin mullekin sanottiin ettei kannata testata ennen testipäivää, mutta en tietenkään uskonut vaan alotin tän testausrumban ja nyt oon sit ehkä aiheesta tai sitten toivottavasti turhaan huolissani. Nyt teen testin sit joka aamu ja herään jo neljän maissa testaamaan ja mies on ihan...
  19. M

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Kaarne tiedän niin ton tunteen, ei voi iloita yhtään plussasta kun tulee tätä tiputteluvuotoa. Tosin ei pikkuhousunsuojaan asti muuten kun lugejen laiton jälkeen kun vaaleanpunaiset mössöt valuu pois. Sorry yksityiskohtaisesta kuvauksesta. Ramppaan vessassa varmaan tunnin välein tarkastamassa...
  20. M

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Vadelmaunelma: Kolmannen hoidon tuoresiirtoa tässä piinaillaan. Mulle on sanottu veritestipäiväksi vasta 27.12 ja oikea testipäiväkin on vasta 24.12. Siihen asti kait täytyy vaan jännäillä kotona kuinka tässä käy ja toivoa että tuhruttelu loppuisi. Kävin apteekista ostamassa samanlaisia testejä...

Yhteistyössä