Hakutulokset

1. S

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Hei! Lokakuussa toisesta hoidosta raskauduin. Tänne silloin kirjoittelin. Ajattelin tulla ilmoittamaan, että toinen ivf avusteinen poika syntyi 3.8. Jos joku joka muistaa minut, vielä tätä ketjua seuraa. Smirg
  2. S

IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

Hei, en ole itseäni saanut listattua, vaikka jo ilmoittauduin tänne. Harvemmin enään koneella oon ja tabletilla en osaa. Mukana edelleen ja teidän kuulumisia kurkin ahkeraan. Mitäs täällä onkaan juteltu... Dopplerista, hommasin sen jo esikolle, kun ressasin hirveesti, tosin ressaaminen ei oo...
  3. S

IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

Hei, olen jo hyvän aikaa lueskellut teidän kuulumisia ja jos sopii tulisin mukaan jännäämään raskautta. Taustaa sen verran, että olen 34v ja mies 33v, meillä on jo 2v poika, joka sai alkunsa 1ivf:n 1. passista. Esikoisen ollessa vuoden, lopetin imetyksen ja menimme pakkaselle uudestaan. Meidän...
  4. S

Voi Frangipani!!! Oon niin pahoillani! Eikö oo riittävän julmaa, ett alkuun saaminen on niin vaikeeta. Pitääkö meitä vielä keskenmenolla rankaista? Itellä iso pelko persiissä, ett käy noin. 16.1. ois nt ultra, joten joudun odottaan sinne asti ennenkuin selvii. Pahoittelut myös neganneille...
  5. S

Aleksalle alkuun hurjasti onnea alkion saamisesta kyytiin. Toivottavasti jouluna on hyvä testitulos! Hyvä, ett Briitan punktio oli helppo! Joko huomenna siirto? Mitenkä Frangipanin ultra? Mä luen täällä joka päivä kuulumisia, mutta niin vilkasta on, etten muista miten kelläkin on vaiheet...
  6. S

Hei! Päivittäin täällä lueskelen miten teillä hommat etenee. Olen niin pahoillani negoista! Mä olin niin varma, ett saadaan kunnon plussajuna nyt! No, tammikuussa sitten??? Mäkin hämmästelen Melindan kemiallista. Mulla kemiallisessa oli hcg pp12 jotain 13 ja viikko siitä se oli 0. Mulla siinä...
  7. S

Popcorn, mä sain lopettaa Lutinukset heti kun plussasin... Esikon kanssa oli sama. Heh, nää on niin hassuja nää eri käytännöt! Mulla ei keltarauhashormoonii oo tutkittu tarkemmin, mutt väittävät, ett sen pitäs toimii normaalisti. Mulla passeissa alkoi menkat lutinuksista huolimatta.
  8. S

Ciram, pahoittelut negasta! Aina yhtä syvältä! Melinda, mites veritesti? Voi Joseliini, oispa hienoo jospa to ois vahva viiva! Mä tein viikonloppuna digitestin, eka ei toiminut, joten valitellen apteekkiin ja saatiin uusi testi. Raskaana 2-3, eli matalasta hcg:stä huolimatta homma taitaa...
  9. S

Unohtanut kiittää kaikkia onnitteluista.. KIITOS! Täällä tuhrut ohi, niinku toivoinkin. Tyhmän hätky olo! Töissä jo möläytelly positiivisuudesta, kun siellä muutama tietää hoidoista. Mullakin oli ja on sekasin palelua ja epämääräisiä kuumia aaltoja. Siksikään olo ei tunnu raskaalta, kun...
  10. S

No hitsi, Onnea Frangipani! Loistavaa! Just oli lehessä, ett tähän aikaan vuodesta tehdään paljon lapsia... :D oishan tuo hassua taas odottaa samaan aikaan. Mä vaan tipuin hurmiostani alas.. Äsken oli tuhrua, kun pyyhin. Oli kyl esikostakin. Ja mä kun eilen kuvittelin itelleni pahaa oloakin...
  11. S

Ihan ekaks onnea Melinda! Tuu kertoon niistä vahvemmistakin viivoista! Mä aion kyl ens viikolla tuhlata viikkonäyttöaeen testiin, niin näkis jatkuuko homma. No, Frangipani!!!! Kerro jo??? Athenais, mul oli ti punktio ja to sirto, eli oliko alkio kakspäivänen vai yks? Ja pp12 oli sit veritesti...
  12. S

Tuli päivällä soitto klinikalta.. raskaana ollaan. Ei kovin huimalla hcg:llä.. vähän päälle 80. Ultra on joulukuussa. En muista mitään. Puulla päähän lyöty. Toivotaan, ett menis hyvin!
  13. S

Frangipani, kävin juuri veritestissä, joten nyt ahdistutaan sit vielä lisää ja odotetaan puhelua.... Meen iltaan töihin joten kiva siellä sitten vetistää joko ilosta tai ketututksesta. Ei menkkoja (lutinukset pitävät poissa?), ei oireita.. ei turvotuksia tai tissikipuja.. Flunssa vaan vaivaa...
  14. S

Voi voi, täällä on niin miljoonasti sattunut ja tapahtunut taas! Onnea Athenais! Meillä oli silloin pojasta pp12 Hcg 133 ja pysyi siellä masussa hyvin ilman ongelmia. Eli ei varmasti hätää! Neitoperho, häädähän hiiva pois, niin viihtyy alkio sen tilalla! Popcorn, tsemppiä ja onnea siirtoon...
  15. S

Neitoperho, nyt mäkin ymmärrän tuota oloa, kun munasoluja tulee vähän. Se on hämmentävää! Mitä tapahtui, laitoinko lääkkeet väärin? No, edellisellä kerralla oli vähän parempi saalis.. Hassua, ett tuota mum lyhyttä luteaalivaihetta ei hoideta. Ovulaatiosta 10vrk alkaa menkat, maksimissaan 12vrk...
  16. S

Joo, synarelaa ja puregonia. Puregon meni 150ky. Vaikka follikkelit oli suureks osaks pieniä, niin ei nostettu annosta. No, pääasia, ett saatiin alkio kyytiin.
  17. S

Popcorn, meillä hoidot hgissä Naikkarilla ja yllätyin itsekin, että ultraa ei ollut tuossa välissä. Mentiin samalla annoksella koko reissu ja nyt tuli puolet vähempi soluja kuin ekalla kerralla, jossa mies muisti, ett annosta nostettiin. Noh... Näillä mennään. Tänään siis haettu hieno alkio...
  18. S

Joseliini, jopa teille on saalis tulossa! Toivottavasti ei massu kovinkaan turpoile. Punktio onneellisesti ohi. Kivuttomasti sujui lääkkeiden kanssa. 14 follikkelissa vain 5 solua. Olivat niin pieniä..... eli liian vähäiset lääkkeet... Oi jospa ois ollut yksi ultra tuossa välissä, niin ois...
  19. S

Frangipani, mä just mietin, ett missä te ootte hoidossa. Ties vaikka köllitään punktiossa vierekkäin... :D Mahaa turvottaa ja juilii, huominen pelottaa jopa enempi kuin ekalla kerralla. Kaikki lääkkeet vaan kiitos. Jännittää myös tuleeko tulosta, jotenkin sellanen olo kun kerran onnistunut, niin...
  20. S

Omaa napaa... Ultrassa käyty, kaksi follia oli 18mm ja loput 6 oli noin 10mm. Vähän siis follikkeleita ja pieniä. Ens ti silti punktio ja yritän kaikkeni, ett follit kasvais ja jokaisessa ois solu. Nyt alkoi jännittämään ja ahdistamaan.

Yhteistyössä