Hakutulokset

1. S

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Frangipani, mulla oli ma vaan labra, kaikki kuulemma ok ja jatketaan samoilla annoksilla. Vatsaa turvottaa ja sarjoihin juilii lupaavasti. Mun ainut ultra on pe, jolloin päätetään punktiopäivä. No, näillä mennään. Ciram, sulla on ainakin mukavasti aikaa keskittyy lääkkeisiin. Eh, mut koita...
  2. S

Frangipani, mä en ajatellut ees, ett tulee tunti heittoa pistoksiin ja sumuijin. Mut mulla on muutenkin heitellyt nuo sumujen ottoajat kahellakin tunnilla. Kiitos vuorotyön.... :(
  3. S

Neitoperho, mä en tiiä mikä saa pitkään kaavaan.. Eivät sanoneet tuolla.. Mun kierrot on 25-30 päivää. Lyhyt luteaalivaihe.. Mahtasko se tehä? Paremmin homma hallussa.
  4. S

Ihan ekaksi, pahoillani Armi teidän menetyksestä! Jotenkin miettii, että ei meidän kohdille, joilla jo ongelmia raskaaksi tulon kanssa, enään osuis moistakin ongelmaa. Voimia teille! Jauhopeukalo, älä vielä heitä toivoa! Voiko haamu nuin muuttua? Oliko sama testi? Neitoperho, tosi kurjaa toi...
  5. S

Ihanaa, kun täällä on taas aktiivista! :D Kas Frangipani, mennään taas samoilla päivillä. Meillä sumut alkaa päivää aiemmin. :D Mä vaan jotenkin pelkään jo etukäteen ett itellä homma menee päin pyllyä, kun mulla on niin lyhyt kierto.. Mutta kai mun tarttee uskoo, ett ne jotain tuolla...
  6. S

Hei!! Aika palata tänne seurailemaan tiiviimmin, kun "kesäloma" ohi ja hoidot alkaa. PArin viikon päästä alkaa sumut ja sitten pistot. Eli pitkällä kaavalla alkaa hoito nro kaksi. Helpottunut tavallaan, että hoidot alkaa, mutta pettynyt myös olen, kun jotenkin luotin, että tuun raskaaksi ilman...
  7. S

Joo Susirouva, lähinnä vielä kuvittelen, että tulis luomuraskaus. Ja pyh, menkat alkoi ja ei vielä ollutkaan aika soitella klinikalle... Kuvittelin meidän puolen vuoden jo menneen mut ei.. Vielä kuukaus omaa yritystä, josta maku pois.... Menkkojen väli vaan lyhenee.. Mizze, tsemiä...
  8. S

Tiiviisti käyn seuraamassa miten muilla hommat etenee. Meillä ihan kohta alkais hoidot.. Huonolla tsäkällä ens viikolla alkaa menkat ja ajattelin soitella, josko päästäs lääkkeet aloittamaan. Huomaa, ett klinikoilla ollu kesätaukoa, kun täälläkin ollut hiljaista.. :)
  9. S

Mizze, kävipä jännäämään sun puolesta.. ;) Mulla on myös alkanut nyt passien jälkeen menkat viikko siirron jälkeen. Oon jo käynyt miettimään, onko siirrot tehty liian aikasin, kun mulla on aina ollut lyhyt toi luteaalivaihe. Oon siitä joka kerta sanonut tuolla klinikalla, mutta ei siihen oon...
  10. S

Kuten arvelinkin, niin negatiivinen oli mun hcg tänään. Nyt sitten uuden hoidon jonossa. Tuntuu niin tyhmältä, mutt ei tälle voi minkään. Ihanan myötätuntoinen hoitaja oli kun soitti. Nooh, nyt luomuihmettä odottelemaan. Jo sitäkin on tässä vuosi odotettu. Täytyy toivoa, että meille joku vahinko...
  11. S

Ciram, miten kävi veritestin??? Mulla kai sitten oli jonkinnäköinen raapasu tms, joka sai hcg:n nousemaan. Varhainen keskenmeno??? Hcg oli yllättäen 13 ja ens ti uudestaan testiin. Runsasta vuotoa ollut nytten jo 6 päivää, joten mitään toivoa ei ole raskaana olosta, saatikka kun tuo hcg oli niin...
  12. S

Voi hienoa Paiju!! Mä olin innoissani tekemässä pe aamuna testiä aamusta, mut ei tartennut tuhlata sitä. Menkat alkoi ja ei oo toivoa, ett ois raskaana. Tänään kävin labrassa ja soittavat toiv tänään jatkoista. Se ois sit puoli vuotta huilia... Tuun varmasti katteleen mitä teille kuuluu ja...
  13. S

Mizze, kyllä Naisten klinikalla meillä on hoidot. Onhan se ymmärrettävää toisaalta, ett kun yhden kerran on synnyttänyt, niin uusi hoito lähtee sitten tavallaan nollasta. Eikös se ois tavallaan noissa kelan tukemissa hoitomaksuissakin niin???? Kaikilla kuitenkin siinä sitten samanarvoinen asema...
  14. S

Nunni, eilen siirretty meitin viimeinen pallero pakkasesta. Alkioita oli kaksi, mutta toinen ei selvinnyt. Viisisoluinen on siis mukana. Lääkäri siinä heti sitten kyseli, ett jos käy niin ettei nyt onnistu, niin tahdotaanko uusi hoito.... Positiivinen odotus edessä???? :( Noh, puoli vuotta on...
  15. S

Ovis bongattu eilen sekä testissä, että kunnon mahakivuissa. Keskiviikkona päästäs siirtoon, jos meidän pallerot vaan selvii hengissä. Siirtäiskö ne julkisilla kaksi, jos toinen on vähän heikompi ja ei ois järkee pakastaa??? Tai no yks yrityshän on tuosta uudelleen pakastuksesta.. Nyt taas...
  16. S

Oi kun ihanaa, että on näitä iloisia uutisiakin täällä, eli on sydämiä jo nähty!!!! :D Meillä siis testi oli negatiivinen sillo viikko sitten. Meillä nyt siis enään kaksi alkioo pakkasessa, kun toinen edellisestä satsista ei selvinnyt pakkaseen takaisin. Huomenna olisi sitten taas ultra ja...
  17. S

Matleena, sun vuotos tuli näemmä mulle.. :( Paiju, sulla siis sama tilanne kun mulla.. Vuotoa... Tai no mun mielestä mulla on ihan menkat, ei tätä voi muuksi sanoa. Huomenna ois veritesti ja sanoivat juuri äsken, ett testiin vaan vaikka vuotaa. Tiihkis ja Pikkumyy, toivottavasti teidän...
  18. S

Ei niin mitään oireita, ei mitään. Alkuun olin siis kai Lutinusten takia tosi kiukkunen. Niitä ainakin syytän, kun en mää muuten... ;) Paljoo.. :D Niin siis mä oon ymmälläni... Mulla siis aloitettiin Lutinus päivää ennen siirtoa ja lopetan ne sunnuntaina, kun tiistaina on veritesti. En mä vaan...
  19. S

Onnea Pikkumyy ja Tigridia!!!! :D Toivonpa itse pääseväni heti kohta mukaan plussan kanssa. :D Meille siirrettiin ystävänpäivänä 4 soluinen alkio. Pakkaseen jäi ainakin kaksi ja ehkäpä se toinen, joka sulatettiin, jos se jakautui asiallisesti. Olin niin jo siirtymässä lääkkeelliseen passiin...
  20. S

Voi kun taas jännät paikat täällä!! :D Tiihkis, onnea plussasta!!! Samoin myös Mizzelle!!! Toivotaan, että toi ois vaan niitä alkuraskauden vuotoja ja kaikki menis hyvin!! Pikkumyylle tsemppiä piinailuun! Tigridia, sulla alkaa olemaan siis h-hetket käsillä sen suhteen, ett mitä...

Yhteistyössä