Hakutulokset

1. S

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

JOhan täällä on jänniä hetkiä vietelty.. Ja edelleen jatkuu!! Plussa uutisia vaan kehiin. Mä oon pysytelly poissa, kun en ole ehtinyt yksinkertaisesti koneelle. Työ alkoi ja sen vuoksi siirrettiin tammikuun hommat tähän kuuhun ja nyt on ekan kerran käyty ultrassa, jos vaikka pääsis siirtoon...
  2. S

Huoh, ei tainnut loppuvuosi olla oikeen hyvä kellekään hoitojen suhteen??? Meillä meni tää kierto harakoille, kun toiminta tuolla mahan sisällä oli niin hidasta ja joulu uhkas tulla päälle sotkemaan. Tai siis tulikin. Päädyttiin viime viikolla siis, ettei ees lähetä yrittämään, kun ei ollut...
  3. S

Mizze77, meillä kanssa suunnittelukäynti takana. Jotenkin hämmensi se, ett noin nopeesti pääsi sinne ja seuraavaan kiertoon jo päästäs aloittaan siirto, jos nyt labrat on kunnossa ja kaikki menee hyvin. Nyt oli tilanne niin hyvä, ett ei vaikuttas olevan mitään ongelmaa! Kääk, siis ehkä jo ensi...
  4. S

Pahoittelut Tiihkikselle negasta!! Prinsessatytölle sitten varovaiset onnittelut!! :D Paijulla hyvin kyllä tulossa palleroita! Mä olin ekan hoidon aikana sellain hölösuu, ett kyllä kerroin tilanteemme ja saatiin tosi paljon siitä kiitosta, kun oltiin niin avoimia ja tosi moni oli iloinen...
  5. S

Hei vaan! Olen tässä jo kuukauden lueskellut tätä ketjua ja nyt sitten itsekin liittyisin mukaan. Tuttuja nimimerkkejä täällä, voisiko sanoa harmillisesti?? Mutta täällä siis itsekin. Meille siis vuosi sitten syntyi passilla alkuun saatu poika ja nyt on kovasti toista koetettu saada kotikonstein...
  6. S

Vauva 9kk ja nukuttaminen yhtä tuskaa!

Meillä poika on 11kk ja nykyään nukkuu vaan yhdet unet ja voin sanoo, ett unille meno on tosi helppoo!! Tai no, mikä mä oon sanoon, kun ukko nukahtaa tissille, kuten on tehnyt 11kk jo.. ;) Mutta olen itse saanut nukahtamaan myös helposti sänkyyn ilman tissiä. Mutta yöllä jos herää, niin joskus...
  7. S

Vauva 9kk ja nukuttaminen yhtä tuskaa!

Tuosta oksentamisesta.. Meillä poika oksentaa tosi herkästi, jos huutaa riittävästi. Tosi kivaa.. Mutta tuntuu, että sillä oksennutrefleksi on herkässä??? Nyt myös oli flunssaa ja kai kurkku kipeenä, koska oksensi vielä herkemmin huutaessaan. En tiedä auttasko, mutta kokeileppa Panadolia??? Mä...
  8. S

lapsen pieni päänympärys

Itseasiassa meillä ei koskaan ole ollut miehen kanssa puhetta, miten meidän päät on kasvaneet. Kai normaalisti, koska luulen, ett molemmat olisivat tienneet.. Mutta mun täytyy kyllä kattoo omasta neuvolakortista. Me ollaan molemmat siis pitkiä ja meidän poika on pitkä, mutta paino miinukäyrällä...
  9. S

lapsen pieni päänympärys

Jännä homma, meillä laitettiin lähete pediatrille muista syistä ja samalla lääkäri totesi, ett päänympärys pieni ja voisko sen kattoa pediatrilla. Noh, ei katottu. Nytten 8kk neuvolassa pään ympärys oli 44cm ja mentiin alaspäin käyrällä. Meillä taas ei oltu millään tavoin huolissaan. Mä en oo...
  10. S

6 kk yöimetys

Hei, en tiedä onko tästä apua, mutta meillä lopeteltiin juurikin 9kk ikäiseltä yöimetys, kun itse en enään jaksanut. Eli tuohon asti nousin 1-3 kertaa yössä syöttämään ja pikkumies nukahti aina tissille ja siirsin sänkyyn. Joskus nukahti itsekseen, jos oli hereillä, mutta seisomaan opittuaan ei...

Yhteistyössä