Lauantaita kaikille!
Olen pysytellyt pari viikkoa vähän taka-alalla, kun täällä ei tapahdu asian suhteen juurikaan mitään. Mutta eilen aloitettiin Synarela-suihkeet. Kylläpä on ihan törkeen pahan makuista! Miten ihmeessä sen voi estää valumasta nieluun... yöks!
Tervetuloa
Athenais minunkin puolestani. Miten lupaava saalis sinulla on ollutkaan! Hienoa, että olette saanet saalista pakkaseenkin! Kyllä me vähän vanhemmatkin vielä onnistutaan!
Ja lupaavaltahan tuo sinun tilanne näyttää muutenkin. Minullakin oli ensimmäisessä raskaudessa tuhruvuotoja. Jossain alkuvaiheessa ihan keskenmenoakin epäiltiin ja vuodot jatkuivat muistaakseni jonnekin viikoille 10. Toivottavasti sinulla olisi sama tilanne, ja tuhruvuodosta huolimatta pääsisit kasvattelemaan muhkeaa mahaa. Mutta raastavaa tuo kyllä on. Tsemppiä!
Popcorn78, sinullakin oli mennyt punktio tosi hyvin. Hienoa! Koska teillä on siirto?
Tiiku13, tsemppiä sullekin :wave: Toivottavasti saatte kuitenkin punktiossa folleja. Meilläkin oli viimeksi vain neljä, joista kaksi hedelmöittyi. Yritin lohduttaa itseäni sillä, että yksikin riittää (jos hyvin käy).
Kohtahan alkaa useammakin loppujännittelyt! Toivottavasti yhtä moni myös saa toivotun tuloksen! Kyllä sitä jotenkin saa itsekin uskoa toisten onnistumisista, varsinkin kun kaikki ollaan samassa tilanteessa.
Olen ottanut tähän kiertoon kaikki vippaskonstit mukaan: kaikenmaailman vitamiinia (geleeroyalia, ubiquinolia, vehnänalkioöljyä yms.) ja käynyt vyöhyketerapiassa. Jos ei muuta niin kyllä tuo vyöhyketerapia on ainakin rentouttavaa - ihanaa suorastaan. Toistaiseksi kierto on pysynyt "puhtaana" ja normaali tuhruttelu on jäänyt pois - mikä on jo ihme sinänsä - uskoisin sen olevan vyöhykkeen ansiota, koska näin on käynyt ennemminkin. Harmi vain, että vaikutus ei varmaankaan kestä monta kiertoa. Te joilla on endoa, niin varmaan kiinnostaa se tieto, että vyöhyketerapeutin mukaan sokeri, maito ja vehnä "ruokkivat" limakalvoa. Ne jos jättää pois/ainakin vähentää voi sillä olla suotuisa vaikutus endon leviämisen suhteen. Minusta se oli ihan järkeenkäypää. Eihän maitoa suositella lapselle flunsassakaan, kun se lisää limaneritystä - miksi ei siis meillä aikuisilla myös tuolla toisessa päässä
Ajattelin, etä 0-ultrassa tivaan miksi minulla ei ole käytössä esim. kortisoni, dhea tai se kiinnittymistä edistävä lääke. Saan varmaan taas kunnon matsin aikaiseksi lääkärin kanssa, mikäli sattuu sama kuin viimeksi. Nyt olen jo niin sisuuntunut, ja miettinyt niin hyvät vastaiskurepliikit, että melkein harmittaa, jos paikalla onkin joku mukava lääkäri