Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Punktio takana. Isoja folleja oli 14, lisäksi tyhjensivät 10 pienempää ja oikeaan munasarjaan jäi vielä 10 pientä. Kuulemma tyhjensivät pienetkin hormoonitasojen takia, eli ettei kehoon jää liikaa estradioli-hormoonia joka voi aiheuttaa hyperiä.

Munasoluja löytyi 8 kpl. Ma kuullaan miten ovat hedelmöittyneet. Toivottavasti päästään siirtoon ja sais pakkaseenkin muutaman. Lääkäri oli tosi positiivinen, sanoi että uskoo että saadaan pakkaseenkin muutama huurunenä. Mutta mistä sitä tietää.

Olo on hyvä, kotiinpäästyä nukutti joten otinkin kunnon päikkärit. Ei oikeastaan muuta kuin pientä turvotusta ja menkkakipua. Otinkin pari panadolia, niin helpotti. Nyt vaan odotellaan maanantaita.

Iitu78, peukut pystyssä!

Täällä kierros megalääkityksellä ei ultrassa näyttänyt tänään yhtään runsaampaa satoa :-(
Maanantaina jo punktio. Follit kasvaa nopeasti mutta niitä oli taas vain 5.. Piikityspäiviä vain 6. Olo ei onneksi toisaalta kummempi vaikka puregonin lisänä menopur ja vielä orgalutran; tosin kortisonista vapinaa, hikoilua ja univaikeuksia.
Lisäksi munasarjoista paljastuikin ankea ylläri: mulla onkin endoa!! Ihme ettei sitä missään ole koskaan aiemmin harkittu?! Mulla on lapsettomuustutkimukset olleet vain labratasolla, ja vaikka on ollut järkkyä kipua aika-ajoin niin tätä raskautumisongelman yleistä syntipukkia ei ole kuunaan tutkittu. On kai vain katsottu että vanha akka...

Lauantaita kaikille!

Olen pysytellyt pari viikkoa vähän taka-alalla, kun täällä ei tapahdu asian suhteen juurikaan mitään. Mutta eilen aloitettiin Synarela-suihkeet. Kylläpä on ihan törkeen pahan makuista! Miten ihmeessä sen voi estää valumasta nieluun... yöks!

Tervetuloa Athenais minunkin puolestani. Miten lupaava saalis sinulla on ollutkaan! Hienoa, että olette saanet saalista pakkaseenkin! Kyllä me vähän vanhemmatkin vielä onnistutaan! ;) Ja lupaavaltahan tuo sinun tilanne näyttää muutenkin. Minullakin oli ensimmäisessä raskaudessa tuhruvuotoja. Jossain alkuvaiheessa ihan keskenmenoakin epäiltiin ja vuodot jatkuivat muistaakseni jonnekin viikoille 10. Toivottavasti sinulla olisi sama tilanne, ja tuhruvuodosta huolimatta pääsisit kasvattelemaan muhkeaa mahaa. Mutta raastavaa tuo kyllä on. Tsemppiä!

Popcorn78, sinullakin oli mennyt punktio tosi hyvin. Hienoa! Koska teillä on siirto?

Tiiku13, tsemppiä sullekin :wave: Toivottavasti saatte kuitenkin punktiossa folleja. Meilläkin oli viimeksi vain neljä, joista kaksi hedelmöittyi. Yritin lohduttaa itseäni sillä, että yksikin riittää (jos hyvin käy).

Kohtahan alkaa useammakin loppujännittelyt! Toivottavasti yhtä moni myös saa toivotun tuloksen! Kyllä sitä jotenkin saa itsekin uskoa toisten onnistumisista, varsinkin kun kaikki ollaan samassa tilanteessa.

Olen ottanut tähän kiertoon kaikki vippaskonstit mukaan: kaikenmaailman vitamiinia (geleeroyalia, ubiquinolia, vehnänalkioöljyä yms.) ja käynyt vyöhyketerapiassa. Jos ei muuta niin kyllä tuo vyöhyketerapia on ainakin rentouttavaa - ihanaa suorastaan. Toistaiseksi kierto on pysynyt "puhtaana" ja normaali tuhruttelu on jäänyt pois - mikä on jo ihme sinänsä - uskoisin sen olevan vyöhykkeen ansiota, koska näin on käynyt ennemminkin. Harmi vain, että vaikutus ei varmaankaan kestä monta kiertoa. Te joilla on endoa, niin varmaan kiinnostaa se tieto, että vyöhyketerapeutin mukaan sokeri, maito ja vehnä "ruokkivat" limakalvoa. Ne jos jättää pois/ainakin vähentää voi sillä olla suotuisa vaikutus endon leviämisen suhteen. Minusta se oli ihan järkeenkäypää. Eihän maitoa suositella lapselle flunsassakaan, kun se lisää limaneritystä - miksi ei siis meillä aikuisilla myös tuolla toisessa päässä ;)

Ajattelin, etä 0-ultrassa tivaan miksi minulla ei ole käytössä esim. kortisoni, dhea tai se kiinnittymistä edistävä lääke. Saan varmaan taas kunnon matsin aikaiseksi lääkärin kanssa, mikäli sattuu sama kuin viimeksi. Nyt olen jo niin sisuuntunut, ja miettinyt niin hyvät vastaiskurepliikit, että melkein harmittaa, jos paikalla onkin joku mukava lääkäri :D

Iitu78, tsemppiä näihin piinapäiviin. Täältäkin isot peukutukset että testi on positiivinen.

Popcorn78, kahdeksan on oikein mukava saalis. Saatko tänään jo tiedon miten ovat lähteneet hedelmöittymään? Tsemppiä sinnekin, toivottavasti kaikki kahdeksan ovat lähteneet kehittymään.

tiiku13, ikävä tuo endo uutinen, pahoittelut. Onnea punktioon, toivotaan hyvää saalista kuitenkin.

Briitta, kiitos kun kerroit tuosta tuhruttelusta raskauden aikana. Mullahan on tosiaan myös ollut edellisissä raskauksista noita vuotoja mutta on lohduttavaa kuulla, että muillakin on ollut ja silti kaikki mennyt hyvin. Se on, kuten hyvin sanoit, raastavaa elää tämän jännityksen kanssa.

ON: sain eilen verikokeen tuloksen ja ihme ja kumma, arvo oli kuulemma hyvä, 135. Yritin heti googlettaa tuota arvoa ja nähtävästi viikoille 4+1, joka mulla siis eilen, se on ihan hyvä arvo. Eli kyllä tässä nyt sitten raskaana ollaan. Tuonne odottajien puolelle en edes uneksi vielä siirtyväni, tulee yhä tuhria, tosin nyt vähän vähemmän. Voi kun se nyt loppuisi!!! Klinikalta sain ohjeet jatkaa vielä lugeja, tuon tuhrun takia.

Että varovaisen, hyvin varovaisen toiveikkaana täällä ollaan, ultra vajaan kolmen viikon päästä. Voi kun aika menisi nopeasti.

Täällä peukut pystyssä Neitoperho et pääsette PASsiin!

Onnea Athenais, kyllä pikku muru kyydissä pysyy, uskot vaan siihen :)

Hieno saalis Popcorn! Tsemppiä siirtoon joka vissiin on maanantaina?

Tiiku: Mullakin huomattiin nyt hoitoihin uudelleen mennessä et edohan se siellä. Se aiheuttikin mulle kovia kipuja. Lääkäri kuitenkin rauhoitteli ja sanoi et se pystytään ohittamaan punktiossa ja niin kävikin.

Testaa Iitu uudelleen pp13/14 niin sillon ehkä saat varmemmin tuloksen. Peukut täällä pystyssä et hyvin kävis!

Mulla pp2 menossa ja vessa käynnin yhteydessä tuli äsken ihan ihan pieni verituhru Lugejen joukossa paperiin. Mietin et punktioon joka oli maanantaina se ei voi enää liittyä. Torstaina oli siirto eikä sillonkaa tullu verta ollenkaan. Mikäköhän tää oli? Heti tuli mieleen et jaahas alkaako peli olla jo menetetty heti alku metreillä :(

Apua, osaako kukaan kertoa pikaisesti, voiko hiivatulehduslääkettä käyttää juuri ennen PASia? Flagyliä tai Canestenia? Nyt tuntuisi hiiva iskeneen kunnolla (ekan kerran viiteen vuoteen tietysti juuri nyt :headwall:), enkä tiedä, odottelenko vielä jos menisi itsekseen ohi vai ottaisinko kuurin (ne on usein 3pv. Tai haittaakohan kiinnittymistä jos jätän hoitamatta... Klinikka on kiinni viikonlopun, enkä löydä mistään tietoa :O

Niin ja onnea Athenais plussasta!

Joseliini: jospa olisikin kiinnittymisvuotoa! Tuskinpa kuukautisvuoto ihan vielä alkaisi?

Tiiku: toivotaan, että ovat hyvälaatuisia. Menopurilla ja vähäisellä munasolumäärällähän hyvälaatuisten alkioiden määrä pitäisi olla parempi, joten jospa ne kaikki hedelmöittyisivät ja kasvaisivat hyvin. Tsemppiä punktioon!

Neitoperho: Mun punkition tehnyt lääkäri ja hoitajat huomas aloittaessaan operaation, että mulla on vähän hiivaa. Lääkäri määräsi heti otettavaksi suun kautta yhden hiivatabletin (Diflucan), koska se on tehokkaampi sekä samaan aikaan ei kuulemma Lugeja ja alakautta laitettavia tableteita. Ja se piti hoitaa ennen siirtoa kuntoon. Suosittelen, että haet jostain reseptin tuohon lääkkeeseen, (vaikka heti huomenna), koska se hoituu tolla yhdellä tabletilla :) Sitten se ei ainakaan ole PASsin esteenä. Tsemppiä!

Briitta, jäin oikein miettiin sitä mitä kirjoitit endosta ja ruuasta. Raskauduin nimittäin luomuna kun olin keliakian vuoksi siirtynyt vehnättömään; liekö kytkeytynyt tähän endoonkin tuolloin?? Oon tietty edelleen vehnätön, mutta kivut ovat yltyneet viime vuosina, mutta en oo ajatellut asiaa pidemmälle. Kävin tosin tähystyksessä kolme vuotta sitten kipujen vuoksi mutta tutkintalinjassa ei ollut endo.

Kiinnostavaa kuulla vyöhyketerapiasta! Millaista se on?

Joseliini, Tuhrusta mullakin kokemusta, eikä merkkaa välttämättä mitään. Voi olla hyvinkin kiinnittymusvuotoa, toivotaan ainakin! Mulla oli ekassa raskaudessa myös. Eikö sullakaan aiemmin ole endoa havaittu?

Onnea Athenais :)

Meillä ei lääkäri on tainnut kertoo solumäärät, mut itse oon aina tentannut lisää luokituksista. Nyt siirrossa kysyin lääkäriltä ne onnistuneen hoidon alkioluokitukset.

PP3, ja ei oireita, ei oikeestaan ees lugeoireita. Rinnat on pinkeät ja vähän kipeät. Joku lääke aiheuttaa poskien kuumotusta, kumma juttu. Ekasta raskauden jälkeisestä hoidosta ei ollut mitään oireita ja tokasta oli vaikka mitä nippailuja ja vihlontoja. Negaa kumpikin. Ennen kuukautisia rinnat "normalisoituu", joten siitä voi melkein jo negan ennustaa. Tosin en nyt tiedä miten noi terot vaikuttaa. Testaan varmaan jo ens pe, kun sillon on tän jalan röntgen. Testejä on ostettu 3, ja varmaan taas ehdin käyttää ne kaikki... Esikoisesta plussa näkyi jo pp9.

Tsemppiä muillekin jännittäjille! Koitan etsimällä etsiä asioita, joita voin tehdä (kaverin häät ens syksynä, uuden työpaikan mahdollisuus) jos EN tule raskaaksi. Selviytymiskeinonsa kullakin... ;)

Kiitos, Joseliini! Huojentavaa kuulla, että jolle kulle on määrätty hiivalääke just ennen siirtoa. Kävin eilen hakemassa Canesten kombin, toivottavasti lähtee sillä! Suun kautta otettavat ei oo mulla yleensä toimineet kovin hyvin, mutta täytyy katsoa alkuviikosta, tarvitseeko vielä jotain lisälääkettä. Ovulaatio näyttää venähtävän ja siirto on näillä näkymin vasta keskiviikkona tai torstaina, joten hyvin pitäisi keretä kuurin vaikuttaa ennen sitä. Lapsi oksensi koko viime yön : / Voi kun nyt itse sairastaisi taudin alkuviikosta, niin ei olisi sitten siirron esteenä.

Tiiku, ei varsinaisesti oo ennen endoa todettu. Epäilty ennen et ne olis jotain hyvänlaatuisia kystiä. No nyt sitten viime raskauden jälkeen se on kasvanut (tullu todella kivuliaat kuukautiset) ja nyt vasta todettiin et se on endoa. Lääkäri sanoi, et huono säkä. Yleensä noi tollaset häviää raskauden myötä. Toivottavasti ei haittaa seuraavan saantia.

Hyvä jos Neitoperho ehdit hoitaa kaupanlääkkeillä hiivan pois ennen PASsia. Ja varsinkin jos ne on ollu tehokkaampia sulle. Mulla ei ollut vaihtoehtoa. Nyt tiukkaa käsienpesua ettet ite saa oksutautia.

Täällä myös pp3 menossa. Tänä aamulla Conapeptyl pistetty. Mulla sitten on ollut inhottavia oireita. Illalla kuukautiskipumaisia tuntemuksia mahassa. Aamuyöllä heräsin siihen, kun tuli muutama ilkeä kramppi alavatsaan. Mäkin ajattelin testata jo pp9 eli ens lauantaina, koska illalla olis pikkujoulut :)

Nyt iski karsee syysflunssa. Ääntä ei lähde laisinkaan ja veto on poissa. Meneehän se vapaapäivä näinkin :snotty:

Joseliini, jospa sinulla todellakin on ollut kiinnittymisvuotoa! Ajankohtahan olisi siihen juuri sopiva. Sinullahan on se Conapeptyl -vaimikäsenytoli- käytössä? Määräsikö lääkäri sen ihan oma-aloitteisesti vai osastko pyytää? Eikös se oli juuri se kinnittymistä avittava? Olisikohan meillä hyötyä myös siitä. Itse epäilen, että meidän ongelma on juuri kiinnittymisessä.

Tiiku, siinä vyöhyketerapiassa hoitaja käsittelee hieromalla jaloissa ja korvissa pisteitä, jotka ovat elimistön tiettyjä heijasteita. En osaa tarkasti selittää, mutta kyseessä on hoitomuoto, joka on ollut käytössä jo kauan ennen länsimaista lääketiedettä. Nykyisin moni lääkärikin, esim. koliikin, korvatulehduskierteen tai hedelmöityshoitojenkin yhteydessä suosittelee normaalihoidon tueksi vyöhyketerapiaa. Minulla on ollut siitä vain hyviä kokemuksia. Esim. tyttären flunssakierre on saatu joka syksy katkeamaan ja seuraava antibioottikuuri on jouduttu syömään vasta vuoden päästä. Minua kiinnostaisi myös akupunktio mutta täältä meiltä päin ei tunnu löytyvän osavaa hoitajaa.

Athenais, kyllä minä sinua nyt jo onnittelen! Ihanaa, onnea plussasta! Olkoon tämä tulokas sitkeä sissi, joka n. 35 viikon päästä saa äitinsä hermoromahduksen partaalle, kun viihtyy niin hyvin lämpimässä yksiössään. :heart:

Täälläkin luomukierto alkaa olla kohta lopuillaan. Synarelaa olen nyt suihkutellut 2 päivää. Normaalisti tuhru olisi alkanut jo, mutta nyt se on pysynyt poissa. Olen ihan tyhmä, kun edes viitin haaveilla 2,5 vuoden yrittämisen jälkeen luomuplussasta, mutta niinhän tässä taas kävi, että toive yrittää taas nostaa päätään... :ashamed:

Briitta, meillä määräsi kunnallinen lääkäri määräsi suoraan sen mulle siirron jälkeen kolmantena päivänä. En kysynyt/pyytänyt mitään, koska en edes tiennyt koko aineesta. Hän sanoi minulle, että tämä aine on hänen "taikalääkkeensä", jolla saadaan kaveri varmasti pysymään kyydissä. Olin yksityisellä (Felicitaksessa Helsingissä) siirrossa kunnan maksusitoumuksella ja siellä siirron tehnyt lääkäri vielä muistutti minua pistämään sen tänään. Hän sanoi, että uusissa tutkimuksissa tuosta piikistä on todellakin hyviä tuloksia. Eli kannattaa kokeilla ja pyytää/vaatia se jos kerran kiinnittymisessä on ollut hankaluuksia. Tsemppiä sulle syysflunssan taltuttamiseen, sekä paljon positiivisia ajatuksia täältä eteenpäin hoitoihin :D

Tuleeko teille näistä kaikista lääkkeistä janon tunnetta? Mulla on kieli kun hiekkapaperia, koko ajan! Tätä on ollut jo useemman päivän, et en laskis raskausoireeksi. Mut nyt tää on kyllä pahentunut.

Pp 5 menossa eikä oikeastaan mitään oireita. Pää on ollut muutaman päivän "painava" eli vähän väsyttää, toivottavasti en tulisi kipeäksi. Raskaustestejä en ole vielä hankkinut, koska ne kuumottelis liikaa kaapissa.

Athenais: Koska teit ensimmäisen testisi? Oletko laskenut niin, että siirtopäivä oli pp0? Onnea hirmuisesti plussasta!

Joseliini: Vuodon ajankohta tosiaan kuulostaa kiinnitymiseltä! Vuoto aina pelästyttää, mutta jospa se tällä kertaa ennakoisi jotain hyvää :)

Vielä tosta ruokavaliosta.. Itselläni on todettu PCO ja ovulaatiohäiriöt. Ennen ensimmäistä raskautumista karppasin ja söin Metforem lääkettä. Oon ihan varma, että niillä oli jotain vaikutusta elämäni ensimmäiseen plussaan. Tuntuu muutenkin, että sillon kun hiilarit vähemmällä kiertonikin toimii paremmin (joka siis väliä 28-60). Hiilarit on mulle myrkkyä, mutta silti en pysty olla niistä erossa. Siksi hieman suututtikin, kun lääkäri ei määrännyt mulle Metforemia vaikka itse pyysin.

Onko teistä koskaan tuntunut, että oma asenne vaikuttanut alkion kiinnitymiseen? Mä olin ekalla kerralla huoleton ja uskoin onnistumiseen (muistaakseni), nyt taas olo ja ajatukset heittelee ilon ja epätoivon välillä. Jotenkin vaikea uskoa onnistumiseen..

Huh kun en meinaa pysyä mukana teidän tilanteesta, pitää aina selailla viestejä! Jospa aloitan viestinlopetustrendin :D

T: Melinda pp5

Melinda: hyvä idea toi "allekirjoitus" pp:llä varustettuna. Nyt on niin monta piinailijaa, ettei meinaa pysyä ajantasalla...

Athenais: onnea plussasta!

Joseliina: hui ku jännittävää! Kiinnittymisvuotoa se saattaa tosiaan olla!

Neitoperho: joko hiivaa helpottaa? Toi vatsatauti on kyllä niin ärsyttävä tauti, yleensä pyyhkäisee koko perheen läpi, joten paljon käsidesiä jos vaikka siltä säästyisit!

Briitta: mulla alkoi kans menkat pari päivää myöhässä, vaikka yleensä toimii kuin junan vessa. Siis silloin Synarelan aikana. Onneksi se on muuten jo ohi, on tosiaan munkin mielestä ihan kamalan makuista!

Täällä on paranneltu turvonnutta mahaa. Toivottavasti turvotus alkais jo laskemaan. Toki oloa ei varmaankaan helpota kun touhuilen jotain kaiken aikaa. Eilen oli pakko saada uusi verhotanko ja verhot paikalleen. Ja sit vähän imuroida. Ja tänään käytiin jo vähän jouluostoksilla. Kotiin tultaessa masu oli aika turvoksissa joten loppuillan olen pakkolevossa (mies vahtii kuin haukka etten tee mitään ylimääräistä... <3 ).

Kamalasti pelottaa ja jännittää että mitä jos ne soittaakin huomenna ettei mitään siirrettävää ole... Siirto on siis huomenna ip. En ole saanut mitään tietoa nyt viikonloppuna kun ollaan julkisella hoidoissa. Saankohan edes nukuttua... Kyllä tää koko hoitoruljanssi on yhtä piinailua. Kaikki lääkkeet ja punktiot sun muut kyllä kestää, mut tää piinailu... Raastavaa!

-Popcorn, huomenna ma siirtoon

Briitta: eikös flunssakin voi olla joskus merkki raskaudesta, kun vastustuskyky laskee ;) Toivotaan parasta!

Popcornille tsemppiä siirtoon!

Ovisplussa bongattu eilen, joten siirto olisi keskiviikkona, jos ei hiiva tai vatsatauti pilaa koko juttua. Hiiva on hiukan talttunut, vaikea tosin sanoa milloin se on kokonaan lähtenyt pois, kun mulla on normaalistikin herkät limakalvot ja hiivalääkkeetkin kutittaa ja polttaa. Yritin tänään kysellä klinikalta neuvoja, mutta hoitaja ei osannut sanoa muuta kuin että hiiva pitäisi kyllä saada kuriin. Eli oikea ratkaisu oli viikonloppuna hakea lääkettä. Ja jos ei taltu tällä kuurilla niin sitten joko lisää lääkettä tai PASin siirto joulukuulle :( Voi kun ei tarvitsisi taas perua koko juttua!

Neitoperho, ke PAS

Voi voi, täällä on niin miljoonasti sattunut ja tapahtunut taas!
Onnea Athenais! Meillä oli silloin pojasta pp12 Hcg 133 ja pysyi siellä masussa hyvin ilman ongelmia. Eli ei varmasti hätää!
Neitoperho, häädähän hiiva pois, niin viihtyy alkio sen tilalla!
Popcorn, tsemppiä ja onnea siirtoon!!
Melinda, jaksa vaan piinailla! Mäkään en ostanut testiä, kun oisin kuitenkin ne tehnyt jo.. :D
Mites Joseliini ja Ciram? Oireita??? :D
Teitkö Iitu jo uuden testin???
Mites Frangipani, onko oireita??? Millos sulla on testi???
JA omaa napaa, ihan hirveetä tää odottaminen. Mulla ei oo ollut mitään oireita.. Tai no mä kuvittelin, ett mulla saattas olla pientä lämpöä, kun palensi niin paljon. Menin eilen mittaan lämmön.. 36.2 kun oikeen rutistin mittarin kainaloon.. :( Tänään ollut ihan menkka juilintoja mahassa... :( Huomenna ois siis testi aamulla, ellen sitten mee ostamaan testiä tänään tai tee pian ovistikulla testiä. ARGH!

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!! Sekä piinailijoille, että hoidettaville!!! :D

T: Smirg pp11

PP4, ei oireita. Kamalan ärsyttävää tää piinailu. Voi kun tulis semmoset oireet et tietäis et tää on nyt varmasti sitä, mut ei. Tosin esikoisestakin olin varma että hoito ei ollut onnistunut. Ainoa oire oli silloin repäisykipu alamahassa aina kun nousi esim. sohvalta ylös. Tosin ei nyt mitään oireita pitäis varmaan vielä ollakaan. Ihan kauhee jano on koko ajan. Kun juo vesilasillisen niin minuutin päästä tuntuu jo et suu on rutikuiva. Johtunee noista lääkkeistä, todennäköisemmin Terolutista koska se on uusi lääke mulle.

Siirto takana. Täydellinen 8-soluinen alkio siirrettiin masuun. <3

Muuten tuli huonoja uutisia, 8 munasolusta 7 kypsää, 5 jatkoi jakaantumista, mutta 3 oli monitumaisia. Olin niin pettynyt, etten osannut tarkemmin kysyä, mutta onko jollain kokemusta noista monitumaisista? Viimeksi ei ollut tällaista ongelmaa...

Lisäksi yhtä vielä jatkoviljellään huomiseksi ja pakastetaan jos jatkaa jakautumista. Siis miksi jatkoviljellään? Tietääkö kukaan?

Smirg, aika sissi oot, mä olisin jo testannut... ;) Toivotaan että tulos on positiivinen!

Ciram, mulla ainakin on kauhia jano kaiken aikaa ja tuntuu ettei vesi millään sammuta kuivuuden tunnetta suussa.

Tänään oli punktio, ja saalis olikin peräti 7! Jättisaalis siis mulle. Viimeksi saatiin 4 joista vain yksi sinnitteli siirtoon eikä mitään tietty pakkaseen. Olin valmistautunut jo siihenkin ettei mitään olisi saatu. Kivut sen sijaan on melkoiset. Sain oksettavan kramppaavan kipukohtauksen. Lopulta hilauduin auton kyytiin panacodin, litalginin ja 3 panadolin huippeessa. Siirto suunnitellaan solujen mukaan, jos on siirrettävää to/pe. Kuulemma paras päivä on kolmas tai viides vaan ei neljäs; mikähän lie parittomuussääntö luonnolla siinä ;-)

Ciram, mulla oli todellakin janontunnetta ja aamuisin kurkku ihan kipeänä, kun oli niin kuiva tunne. Meni aina ohi kun join ensimmäisen vesilasillisen.

Melinda84, olen laskenut juuri noin eli siirtopäivä pp0. Ensimmäisen testin tein jo pp6, mulla ei ollut mitään itsekuria noiden testien suhteen. Superhaalea haamu siitä oli silloin tuloksena. Testi oli Halpatestin puikko. Clearbluen Raskaana 1-2 sain pp 9.

neitoperho83, paljon tsemppiä siirtoon. Toivottavasti vatsatauti ei iske ja hiiva poissa siihen mennessä.

Smirg, kiitos tosta hcg tiedosta, tuo aina toivoa kun kuulee jotain samankaltaista kuin itsellä ja raskaus sujunut hyvin. Paljon plussaonnea huomiseen testailuun!!

Popcorn78, paljon onnea kyytiläisestä! Meillä jatkoviljeltiin myös tällä kertaa yhtä alkioita, eivät olleet varmoja oliko se yksilö pakastettavaksi tarpeeksi hyvä, siksi viljelivät pidempään kuin muita. Kävi ilmi, että seuraavana päivänä alkio lopetti jakautumisen ja päätyi siis roskiin.

tiiku13, onnea hyvästä saaliista.

ON: kiitos paljon kaikille onnitteluista! Olin tänään vielä veritestissä, halusin nähdä nouseeko hcg normaalisti. Iloinen yllätys, arvo 557. Eli noussut oikein hyvin. Myös tuhruttelu loppui lauantai-iltaan. Huomaan olevani toiveikas. Tai ainakin hyvin varovaisen toiveikas, voisiko olla että ollaan onnistuttu vihdoinkin?!?

Athenais pp14 ja ehkä myös Pieni Ihme rv 4+4

Yhteistyössä