Hakutulokset

  1. S

    Walk The Line

    Mä tykkäsin leffasta, vaikka en itse Johnny Cashista ole koskaan välittänyt...
  2. S

    Millä hinnalla kannatta myydä sohva että se menisi kaupaks

    Minkä valmistajan se on? Mitkä mitat? Mua voisi kiinnostaa kyllä...
  3. S

    Se mikrokakku!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1553002
  4. S

    Äidille pitäisi maksaa 1000 euroa...

    Riittäisi mihin? Siihen, ettei kenenkään tarvitsisi enää käydä töissä vaan kaikki voisi olla kotona hoitamassa lapsia ja muuten vain köllötellä? Vaikka yhden lapsen kunnallinen hoito maksaakin kunnalle 1000 e, niin se myös työllistää monta ihmistä: hoitajia, keittäjiä, siivoajia...
  5. S

    Onko kukaan tilannut brittien Amazonista cd-levyjä?

    Kiitos! Katsoin, että Robbie Williamsin uusimman sais sieltä alle 8 eurolla. :o
  6. S

    Ärsyttää huutiksessa yks lastentarvikkeiden trokari joka ostaa halvalla ja myy kalliilla eteenpäin eri nimmarilla

    Ehei. Vaan mikäli tilikauden liikevaihto on alle 8500 e, ei ole pakko maksaa alvia. Saa itse päättää maksaako vai ei. Mutta jos tilikauden liikevaihto todetaankin olevan 8503 e, on silloin maksettava alv myös niistä 8500 eurosta takautuvasti eikä pelkästään siitä 3 eurosta, joka ylitti rajan...
  7. S

    Ärsyttää huutiksessa yks lastentarvikkeiden trokari joka ostaa halvalla ja myy kalliilla eteenpäin eri nimmarilla

    Mikä on tämä maaginen 700 e / kk raja jonka saa tienata ilman veroja? Kysehän tässä on siitä, että tämä ko. myyjä huijaa. Eli ostaa toisella nimimerkillä ja myy toisella. Jos kaupassa ei olisi mitään hämärää, niin eikö sitä voisi tehdä yhdellä ja ainoalla tunnuksella? Ja edelleen mä...
  8. S

    Onko kukaan tilannut brittien Amazonista cd-levyjä?

    Paljonko mahtaa olla toimitus Suomeen yhdeltä levyltä? Meneekö paljon yli 5 euron?
  9. S

    Lista: Suomen parhaat KIRPPUTORIT kaupungittain

    Mun mielestä parhaat Tampereella on Pelastusarmeijan myymälä, Fida ja SPR:n Kontti. Radiokirppis on musta ihan :x
  10. S

    Hyvä peli, mitä alle 3-vee osaa ja äitikin tykkää pelata...?!

    Meillä tykkää 2,5v pelata sellaista peliä kuin Mullin mallin maatila. Ja sitä kestää äidinkin aivot. Kimble on myös tarpeeksi simppeli. Afrikan tähden rahoihin ja muihin ei riitä meillä vielä edes 4veen logiikka.
  11. S

    Onko ihmiset oikeasti näin tietämättömiä (tavaroiden trokaaminen)?

    Se on luonnollisesti tapauskohtaista ja siihen liittyy moni asia, kuten esim. myytävän tuotteen arvo ja kauanko se on sinulla ollut. Minusta on selvä ero sillä, että myy omat keräilemänsä muumimukit pois huutiksessa ja sillä, että ostaa kirppiksiltä halvalla muumimukeja ja myy niitä huutiksessa.
  12. S

    Onko ihmiset oikeasti näin tietämättömiä (tavaroiden trokaaminen)?

    Ehei. Päinvastoin. Firma on hyvin pystyssä, ollut jo pidemmän aikaa. Tietenkin taloustaantuma on vaikuttanut myynteihin ja omaan liksaan. Siksi mua v*tuttaakin harmaa talous ja se, miten ihmiset siihen suhtautuu. Kuinka moni olisi valmis varastamaan suoraan kaupasta tavaraa?
  13. S

    Ärsyttää huutiksessa yks lastentarvikkeiden trokari joka ostaa halvalla ja myy kalliilla eteenpäin eri nimmarilla

    Vähäisestäkin liiketoiminnasta maksetaan esim. alv jos alv-rekisteriin kuuluu. On ihan ok myydä muutamat käytetyt vaunut kuukaudessa isommalla voitolla kunhan maksaa siitä normaalit kulut ja tekee niistä todenperäiset ilmoitukset verottajalle. Mikä on tämä tuloraja mistä puhut? Yrittäjä maksaa...
  14. S

    Ärsyttää huutiksessa yks lastentarvikkeiden trokari joka ostaa halvalla ja myy kalliilla eteenpäin eri nimmarilla

    Kyllä. Mutta jos verottaja pyytää huuto.netin ylläpitäjiltä tiedot kaikista tietyn tunnuksen tekemistä kaupoista, niin sieltä ne heille toimitetaan. Vaikka sivuilla näkyykin vain viimeiset 3 kk...
  15. S

    Onko ihmiset oikeasti näin tietämättömiä (tavaroiden trokaaminen)?

    Varsinaista trokaamista se ei ole, mutta silti laitonta jos siitä ei maksa veroja. Miksi ei olisi? Siksikö, että sitä autoa laittaa ja sen tuunaamiseen kuluu aikaa ja työtä? Silloinhan se myyntivoitto halutaan ikään kuin korvauksena tehdystä työstä? Eli esim. parturi-kampaajatkin voisi kaikki...
  16. S

    Ärsyttää huutiksessa yks lastentarvikkeiden trokari joka ostaa halvalla ja myy kalliilla eteenpäin eri nimmarilla

    ei ole samat vaunut.toiset on beiget ja toiset punaiset.kun saan faktaa et ovat tosiaan samanväriset,niin sit voin myöntää olleeni väärässä =) Mistä se sun fakta tulee siitä että ovat erit? Ja kai me nyt puhutaan tuosta vaunujen kuomun reunasta? Se kun on noissa kummassakin kuvassa about...
  17. S

    Onko ihmiset oikeasti näin tietämättömiä (tavaroiden trokaaminen)?

    Tai kuten tässä tapauksessa: Huuto.netin käyttäjät huomaavat tilanteen ja tekevät ilmoituksen ylläpidolle.
  18. S

    Onko ihmiset oikeasti näin tietämättömiä (tavaroiden trokaaminen)?

    Niinpä niin. Eikös kaikki voisi tehdä töitä pimeänä?
  19. S

    Onko ihmiset oikeasti näin tietämättömiä (tavaroiden trokaaminen)?

    Mun mielestä tämä on sama asia kuin esim. sosiaaliavustuksissa huijaaminen tai vakuutuspetokset. Niitäkin moni tekee, mutta musta ne on silti huijaamista ja väärin. Yksittäiset tapaukset tuskin kiinnostavat verottajaa, mutta jo muutama tapaus vuodessa riittää verottajalle näytöksi siitä, että...

Yhteistyössä