Millä hinnalla kannatta myydä sohva että se menisi kaupaks

Alkuperäinen kirjoittaja anoppi:
Joko myyt halvalla tai sitten katsot sitä loppu ikäsi.ihan kuinka vain.
kyllä mä näen asian niin että itse en myisi kyseistä sohvaa alle 1000e, tuo 500e on jo todella suuri säästö sille joka etsii vastaavaa. oon livenä sohvan nähnyt ja on todella hyvänkuntoinen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Tuo väri varmaan vaikuttaa monelle siinä ostossa ei se hinta.
Musta taa musta on aina pop ja varmaan monelle muullekin nahkasohvaa haluavalle! Laita ilmoitus paikallisen kaupan ilmoitustaululle.
Niin no se voi olla,tuntuu että nykyään ihmiset ottaa värikkäitä.
itse ostin juuri uudet mustat nahkasohvat 1700e B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Tuo väri varmaan vaikuttaa monelle siinä ostossa ei se hinta.
Musta taa musta on aina pop ja varmaan monelle muullekin nahkasohvaa haluavalle! Laita ilmoitus paikallisen kaupan ilmoitustaululle.
Niin no se voi olla,tuntuu että nykyään ihmiset ottaa värikkäitä.
itse ostin juuri uudet mustat nahkasohvat 1700e B)
Minkäläiset sulla? =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Tuo väri varmaan vaikuttaa monelle siinä ostossa ei se hinta.
Musta taa musta on aina pop ja varmaan monelle muullekin nahkasohvaa haluavalle! Laita ilmoitus paikallisen kaupan ilmoitustaululle.
Makuasia, mut mun mielestä taas musta nahkasohva on mahdollisimman hirveä huonekalu. Joku 250-300? joku vois ostaakin.
 
vieras
Se taitaa olla Suomi-Soffan tuote, eikö? Jos ette yhtään tingannut 3000 euron hinnastaniin hirveää ylihintaa olette huonolaatuisesta tuotteesta maksaneet. Meillä oli samasta putiikista antiikkinahkainen (tumman ruskea) sohva ja tuoli jotka saatiin 1000 eurolla (alkup. hinta 2000e)- laatu oli hirveän huono, nahka repesi normaalikäytössä jo 1½ vuoden kuluttua- oli niin haperoa :( Tuolin sain sitten myytyä huutonetissä 90 eurolla. Syy siihen ettei siis mene kaupaksi, voi olla Suomi-Soffan huono maine.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
tuli tuossa mieleen että se takuu ei vissiin vaihdu tavaran mukana omistajalta toiselle.
joskus muistan törmänneeni moiseen mielenkiintoiseen faktaan. voin olla väärässä.
Riippuu. Lastentarvikkeissa esim. vaunuissa se ei siirry. Tosin, nehän ei välttämättä kaupassa muista kuka sen tuotteen on ostanut...
 

Yhteistyössä