Ärsyttää huutiksessa yks lastentarvikkeiden trokari joka ostaa halvalla ja myy kalliilla eteenpäin eri nimmarilla

  • Viestiketjun aloittaja huutislainen
  • Ensimmäinen viesti
sain tietoa et vaunujen(ekana myytyjen )väri oli siis tum.viininpunainen.elikkä ilmeisesti vaunut olivat samat mitkä nyt uudestaan myynnissä.
pakkohan mun on sit myöntää et olin väärässä...ja nyt mä olen hiukka katkera :/

kyllä ihan sian säkissä ostaa jos luottaa tollaisiin kuviin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja jups:
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Ja irmeli meni ja kielikellona kaakatti myyjälle
Ja heti myyjä sulkee kohteen... aikasta selvä juttu.
Miten niin myyjä sulkee? Sulkeutumisaika on koko ajan ollut tämä sama;

Sulkeutuu 16.11.2009 19:15:51
Se muuttuu kun myyjä sulkee kaupan...

Kyllähän tuo kohde sulkeutu ihan ajallaan kun katsoo tuota kohteen ilmoitus aikaa. Alunperin oli myyntiajaksi laitettu 2 vuorokautta.
 
minä
ei tämän myyjän tuloista tarvitse veroja maksella,katselin justiin mitä on myynyt ja tulot vaunuista eivät ylitä kuukaudessa 700?:a mikä on verottoman tulon raja kun vuodessa saa tienata 8400? ilman veron maksua. Turhaa viestittelette ja pohditte onko kyseessä samoja vaunuja vai ei,kun rikos niitä myydä se ei ole ja veroja ei tarvitse maksaa niistä kun raja ei ylity.
 
huudattaja
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ei tämän myyjän tuloista tarvitse veroja maksella,katselin justiin mitä on myynyt ja tulot vaunuista eivät ylitä kuukaudessa 700?:a mikä on verottoman tulon raja kun vuodessa saa tienata 8400? ilman veron maksua. Turhaa viestittelette ja pohditte onko kyseessä samoja vaunuja vai ei,kun rikos niitä myydä se ei ole ja veroja ei tarvitse maksaa niistä kun raja ei ylity.
Aivan totta, mutta palstan naisista suuri osa on sitä mieltä, että yksityinen kaupankäynti josta saa voittoa, eli "trokaaminen" on ainakin moraalitonta - ellei jopa rikollista.
 
huudattaja
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäää:
niin ja tuloraja kuukaudessa? tämä myyjä vetää katsomieni huutonetin tietojen perusteella vain n 150? välistä rahaa kuukaudessa kun poistaa ensin siihen sijoittaman pääoman,käsittääkseni tuloraja on ainakin yli 300? kk tai jopa 700?kk että pitäisi veroja maksaa,turhaa näätte vaivaa asian selvittämisellä!
Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin kytätä muiden myyntiä? sairasta... ja kateellista toisten hyvälle bisnesvaistolle! antaa ihmisten ostaa mitä haluaa ja myydä mitä haluaa.
Ei ole mitään tulorajaa kuukaudessa kun puhutaan arvonlisäverosta, vaan ALV on maksettava, jos liikevaihto ylittää 8500 euroa vuodessa.
Yksityishenkilöiden, yleishyödyllisten yhteisöjen, sokeiden, vaikeavammaisten ja yritysten, joiden vuosimyynti on alle 8500 euroa, ei tarvitse maksaa myynnistä arvonlisäveroa.
 
turhamaista
ja aamen. ei tod tarvitse maksella,olen samaa mieltä. toisekseen katsoin myyjän myymät tavarat ja ne tulot jää reippaasti alle 700?:n,ehkä koko 3kk ajalta tekee sen 700? kun kuukaudessa saisi sen tienata ilman veroja! turhamaisia tyyppejä jotka närkästyy ja kadehtii bisnestä osaavien ihmisten myyntituloista! ihmettelenpä vaan että moisesta tehdään näinkin pitkiä keskusteluja, katsoin myös että myyjä on laittanut kohteen uudestaan myyntiin sen normaalisti sulkeutumisen jälkeen(ei siis sulkenut sitä itse vaan sulkeutui ajallansa) ja on ilmoittanut että näissä vaunuissa ei ole minkäänlaisia maalitahroja kuten epäillyissä alkuperäisissä vaunuissa oli ja ilmoittaa että kuitit ovat tallella!!! lieneekö edes samat vaunut sitenkään???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
sain tietoa et vaunujen(ekana myytyjen )väri oli siis tum.viininpunainen.elikkä ilmeisesti vaunut olivat samat mitkä nyt uudestaan myynnissä.
pakkohan mun on sit myöntää et olin väärässä...ja nyt mä olen hiukka katkera :/

kyllä ihan sian säkissä ostaa jos luottaa tollaisiin kuviin...
Miten niin "luottaa tollaisiin kuviin"? Kun kohteessa oli useita kuvia, joista selvästi näkyi että väritys on sama kuin ne joita kaupattiin kalliimmalla ja niitä kuvia tännekin linkitettiin mutta sinä etä kovapäisenä voinnut yöntää että väritys on sama... taitaa tosiaan vika olla korvien välissä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja turhamaista:
ja aamen. ei tod tarvitse maksella,olen samaa mieltä. toisekseen katsoin myyjän myymät tavarat ja ne tulot jää reippaasti alle 700?:n,ehkä koko 3kk ajalta tekee sen 700? kun kuukaudessa saisi sen tienata ilman veroja! turhamaisia tyyppejä jotka närkästyy ja kadehtii bisnestä osaavien ihmisten myyntituloista! ihmettelenpä vaan että moisesta tehdään näinkin pitkiä keskusteluja, katsoin myös että myyjä on laittanut kohteen uudestaan myyntiin sen normaalisti sulkeutumisen jälkeen(ei siis sulkenut sitä itse vaan sulkeutui ajallansa) ja on ilmoittanut että näissä vaunuissa ei ole minkäänlaisia maalitahroja kuten epäillyissä alkuperäisissä vaunuissa oli ja ilmoittaa että kuitit ovat tallella!!! lieneekö edes samat vaunut sitenkään???
Mikä on tämä maaginen 700 e / kk raja jonka saa tienata ilman veroja? Kysehän tässä on siitä, että tämä ko. myyjä huijaa. Eli ostaa toisella nimimerkillä ja myy toisella. Jos kaupassa ei olisi mitään hämärää, niin eikö sitä voisi tehdä yhdellä ja ainoalla tunnuksella? Ja edelleen mä peräänkuulutan sitä, että tässäkin tapauksessa on selvää yritystoimintaa, jonka tähtäimenä on myyntivoitto. Tällöin pitäisi olla y-tunnus ja tehdä kaupat sen avulla.

Eikä kuitti vielä mitään todista, kuka sanoo, ettei hän saanut sitä kuittia siltä jolta alunperin osti nuo vaunut? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja huudattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäää:
niin ja tuloraja kuukaudessa? tämä myyjä vetää katsomieni huutonetin tietojen perusteella vain n 150? välistä rahaa kuukaudessa kun poistaa ensin siihen sijoittaman pääoman,käsittääkseni tuloraja on ainakin yli 300? kk tai jopa 700?kk että pitäisi veroja maksaa,turhaa näätte vaivaa asian selvittämisellä!
Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin kytätä muiden myyntiä? sairasta... ja kateellista toisten hyvälle bisnesvaistolle! antaa ihmisten ostaa mitä haluaa ja myydä mitä haluaa.
Ei ole mitään tulorajaa kuukaudessa kun puhutaan arvonlisäverosta, vaan ALV on maksettava, jos liikevaihto ylittää 8500 euroa vuodessa.
Yksityishenkilöiden, yleishyödyllisten yhteisöjen, sokeiden, vaikeavammaisten ja yritysten, joiden vuosimyynti on alle 8500 euroa, ei tarvitse maksaa myynnistä arvonlisäveroa.
Ehei. Vaan mikäli tilikauden liikevaihto on alle 8500 e, ei ole pakko maksaa alvia. Saa itse päättää maksaako vai ei. Mutta jos tilikauden liikevaihto todetaankin olevan 8503 e, on silloin maksettava alv myös niistä 8500 eurosta takautuvasti eikä pelkästään siitä 3 eurosta, joka ylitti rajan. Tässä on vissi ero.

Ja lisäksi, alv ei ole ainoa yrittäjälle kuuluva maksu...
 
dfghjk
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja huudattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäää:
niin ja tuloraja kuukaudessa? tämä myyjä vetää katsomieni huutonetin tietojen perusteella vain n 150? välistä rahaa kuukaudessa kun poistaa ensin siihen sijoittaman pääoman,käsittääkseni tuloraja on ainakin yli 300? kk tai jopa 700?kk että pitäisi veroja maksaa,turhaa näätte vaivaa asian selvittämisellä!
Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin kytätä muiden myyntiä? sairasta... ja kateellista toisten hyvälle bisnesvaistolle! antaa ihmisten ostaa mitä haluaa ja myydä mitä haluaa.
Ei ole mitään tulorajaa kuukaudessa kun puhutaan arvonlisäverosta, vaan ALV on maksettava, jos liikevaihto ylittää 8500 euroa vuodessa.
Yksityishenkilöiden, yleishyödyllisten yhteisöjen, sokeiden, vaikeavammaisten ja yritysten, joiden vuosimyynti on alle 8500 euroa, ei tarvitse maksaa myynnistä arvonlisäveroa.
Ehei. Vaan mikäli tilikauden liikevaihto on alle 8500 e, ei ole pakko maksaa alvia. Saa itse päättää maksaako vai ei. Mutta jos tilikauden liikevaihto todetaankin olevan 8503 e, on silloin maksettava alv myös niistä 8500 eurosta takautuvasti eikä pelkästään siitä 3 eurosta, joka ylitti rajan. Tässä on vissi ero.

Ja lisäksi, alv ei ole ainoa yrittäjälle kuuluva maksu...
JÄRKI KÄTEEN,KATSOKAA NYT TUON MYYNTITULOJA,EIHÄN NE YLITÄ EDES SITÄ 300?/KK!!!! KUKIN SAA MYYDÄ OMAISUUTTANSA MITEN VAAN JA MILLÄ HINTAA VAAN. KYRPII ILMEISESTI TUO NIIN PAHASTI TEITÄ ETTÄ,JOKU TODELLA OSAA TEHDÄ KAUPPOJA

 
jahas
Alkuperäinen kirjoittaja dfghjk:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja huudattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäää:
niin ja tuloraja kuukaudessa? tämä myyjä vetää katsomieni huutonetin tietojen perusteella vain n 150? välistä rahaa kuukaudessa kun poistaa ensin siihen sijoittaman pääoman,käsittääkseni tuloraja on ainakin yli 300? kk tai jopa 700?kk että pitäisi veroja maksaa,turhaa näätte vaivaa asian selvittämisellä!
Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin kytätä muiden myyntiä? sairasta... ja kateellista toisten hyvälle bisnesvaistolle! antaa ihmisten ostaa mitä haluaa ja myydä mitä haluaa.
Ei ole mitään tulorajaa kuukaudessa kun puhutaan arvonlisäverosta, vaan ALV on maksettava, jos liikevaihto ylittää 8500 euroa vuodessa.
Yksityishenkilöiden, yleishyödyllisten yhteisöjen, sokeiden, vaikeavammaisten ja yritysten, joiden vuosimyynti on alle 8500 euroa, ei tarvitse maksaa myynnistä arvonlisäveroa.
Ehei. Vaan mikäli tilikauden liikevaihto on alle 8500 e, ei ole pakko maksaa alvia. Saa itse päättää maksaako vai ei. Mutta jos tilikauden liikevaihto todetaankin olevan 8503 e, on silloin maksettava alv myös niistä 8500 eurosta takautuvasti eikä pelkästään siitä 3 eurosta, joka ylitti rajan. Tässä on vissi ero.

Ja lisäksi, alv ei ole ainoa yrittäjälle kuuluva maksu...
JÄRKI KÄTEEN,KATSOKAA NYT TUON MYYNTITULOJA,EIHÄN NE YLITÄ EDES SITÄ 300?/KK!!!! KUKIN SAA MYYDÄ OMAISUUTTANSA MITEN VAAN JA MILLÄ HINTAA VAAN. KYRPII ILMEISESTI TUO NIIN PAHASTI TEITÄ ETTÄ,JOKU TODELLA OSAA TEHDÄ KAUPPOJA
Lisäkisi jos huomasitte,se ei todellisuudessa ole myynyt edes 200?/KK vaunuja,koska jos huomasitte niin se joka niitä häneltä on huutanut,sattuu olemaan "mukana" asiassa sillä huutaja joka huutaa "nesrineltä" on itse tämä "maakki41" tai aina samat henkilöt,myös "jorje22". ei voi samat ihmiset ostaa aina samalta vaunuja. ehkä tekee huutoja vain nostaakseen muiden mahdollisten huutajien mielenkiinnon kohteeseen kun siellä näkyy ennenstään yksi huuto ainakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Totuus:
Noi kärryt EI voi olla vuoden 2007, koska tuo väri oli vuoden 2005 rattaissa. Sen tiedän siitä, että meillä oli sama väri ja se oli vuoden 2005 väri. Että myyjä kyllä valehtelee kärryjen iän ja sen, että nuo EIVÄT OLE mallilltaa Wawet...
Mä oon samaa mieltä. Esim vanhoja brion malleja myydään vuoden 2008 malleina ja tosi kallilla :eek:
 
joo-o
huutonetin ylläpito puuttuu asiaan jos ihmisellä on USEMAPI tunnus ja jos vielä nostattaa hintaa esim. myyjällä on aapeli ja peepeli nikit ja aapeli myy mopoa ja peepeli menee ja nostattaa hinta. siitä voi tulla jopa poliisi juttu kun se on vedätystä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
huutonetin ylläpito puuttuu asiaan jos ihmisellä on USEMAPI tunnus ja jos vielä nostattaa hintaa esim. myyjällä on aapeli ja peepeli nikit ja aapeli myy mopoa ja peepeli menee ja nostattaa hinta. siitä voi tulla jopa poliisi juttu kun se on vedätystä


Tää on totta.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
huutonetin ylläpito puuttuu asiaan jos ihmisellä on USEMAPI tunnus ja jos vielä nostattaa hintaa esim. myyjällä on aapeli ja peepeli nikit ja aapeli myy mopoa ja peepeli menee ja nostattaa hinta. siitä voi tulla jopa poliisi juttu kun se on vedätystä


Tää on totta.
no juu siinä tapauksessa jos joku eri henkilö on oikeesti huutanut tavaraa ja itse tämä tyyppi menee korottamaan sitä että hinta nousisi,mutta ei ole tehnyt tämä tyyppi näin ollenkaan,katsokaa sen sulkeutuneet kohteet! ei mitään rikollista tai laitonta,ja tulot todella jää reippaasti alle 300?:n kk:ssa. Turha vatvoo samaa asiaa,kun edes huutonet ei tunnusta sulje siltä,kun on pelkkiä positiivsia palautteita ja asiat kunnossa,lisäksi huutonet sulkee AUTOMAATTISESTI käyttäjätunnuksen jos sama henkilö ottaa toisenkin tunnuksen,tiedän koska itselleni on käynyt niin.
 
faktaa
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
huutonetin ylläpito puuttuu asiaan jos ihmisellä on USEMAPI tunnus ja jos vielä nostattaa hintaa esim. myyjällä on aapeli ja peepeli nikit ja aapeli myy mopoa ja peepeli menee ja nostattaa hinta. siitä voi tulla jopa poliisi juttu kun se on vedätystä


Tää on totta.
no juu siinä tapauksessa jos joku eri henkilö on oikeesti huutanut tavaraa ja itse tämä tyyppi menee korottamaan sitä että hinta nousisi,mutta ei ole tehnyt tämä tyyppi näin ollenkaan,katsokaa sen sulkeutuneet kohteet! ei mitään rikollista tai laitonta,ja tulot todella jää reippaasti alle 300?:n kk:ssa. Turha vatvoo samaa asiaa,kun edes huutonet ei tunnusta sulje siltä,kun on pelkkiä positiivsia palautteita ja asiat kunnossa,lisäksi huutonet sulkee AUTOMAATTISESTI käyttäjätunnuksen jos sama henkilö ottaa toisenkin tunnuksen,tiedän koska itselleni on käynyt niin.
Näin on.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja paperihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Totuus:
Noi kärryt EI voi olla vuoden 2007, koska tuo väri oli vuoden 2005 rattaissa. Sen tiedän siitä, että meillä oli sama väri ja se oli vuoden 2005 väri. Että myyjä kyllä valehtelee kärryjen iän ja sen, että nuo EIVÄT OLE mallilltaa Wawet...
Mä oon samaa mieltä. Esim vanhoja brion malleja myydään vuoden 2008 malleina ja tosi kallilla :eek:
ja jotkut sitten ostaa sinisilmäisenä.

 
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja dfghjk:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja huudattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäää:
niin ja tuloraja kuukaudessa? tämä myyjä vetää katsomieni huutonetin tietojen perusteella vain n 150? välistä rahaa kuukaudessa kun poistaa ensin siihen sijoittaman pääoman,käsittääkseni tuloraja on ainakin yli 300? kk tai jopa 700?kk että pitäisi veroja maksaa,turhaa näätte vaivaa asian selvittämisellä!
Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin kytätä muiden myyntiä? sairasta... ja kateellista toisten hyvälle bisnesvaistolle! antaa ihmisten ostaa mitä haluaa ja myydä mitä haluaa.
Ei ole mitään tulorajaa kuukaudessa kun puhutaan arvonlisäverosta, vaan ALV on maksettava, jos liikevaihto ylittää 8500 euroa vuodessa.
Yksityishenkilöiden, yleishyödyllisten yhteisöjen, sokeiden, vaikeavammaisten ja yritysten, joiden vuosimyynti on alle 8500 euroa, ei tarvitse maksaa myynnistä arvonlisäveroa.
Ehei. Vaan mikäli tilikauden liikevaihto on alle 8500 e, ei ole pakko maksaa alvia. Saa itse päättää maksaako vai ei. Mutta jos tilikauden liikevaihto todetaankin olevan 8503 e, on silloin maksettava alv myös niistä 8500 eurosta takautuvasti eikä pelkästään siitä 3 eurosta, joka ylitti rajan. Tässä on vissi ero.

Ja lisäksi, alv ei ole ainoa yrittäjälle kuuluva maksu...
JÄRKI KÄTEEN,KATSOKAA NYT TUON MYYNTITULOJA,EIHÄN NE YLITÄ EDES SITÄ 300?/KK!!!! KUKIN SAA MYYDÄ OMAISUUTTANSA MITEN VAAN JA MILLÄ HINTAA VAAN. KYRPII ILMEISESTI TUO NIIN PAHASTI TEITÄ ETTÄ,JOKU TODELLA OSAA TEHDÄ KAUPPOJA
Eihän tässä ole kyse kyrpimisestä tai siitä, että joku myy omaa omaisuuttaan, vaan juuri siitä että joku ammattimaisesti välittää käytettyjä vaunuja ja käyttää siinä kahta eri tunnusta.
 
Vippe
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja dfghjk:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja huudattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäää:
niin ja tuloraja kuukaudessa? tämä myyjä vetää katsomieni huutonetin tietojen perusteella vain n 150? välistä rahaa kuukaudessa kun poistaa ensin siihen sijoittaman pääoman,käsittääkseni tuloraja on ainakin yli 300? kk tai jopa 700?kk että pitäisi veroja maksaa,turhaa näätte vaivaa asian selvittämisellä!
Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin kytätä muiden myyntiä? sairasta... ja kateellista toisten hyvälle bisnesvaistolle! antaa ihmisten ostaa mitä haluaa ja myydä mitä haluaa.
Ei ole mitään tulorajaa kuukaudessa kun puhutaan arvonlisäverosta, vaan ALV on maksettava, jos liikevaihto ylittää 8500 euroa vuodessa.
Yksityishenkilöiden, yleishyödyllisten yhteisöjen, sokeiden, vaikeavammaisten ja yritysten, joiden vuosimyynti on alle 8500 euroa, ei tarvitse maksaa myynnistä arvonlisäveroa.
Ehei. Vaan mikäli tilikauden liikevaihto on alle 8500 e, ei ole pakko maksaa alvia. Saa itse päättää maksaako vai ei. Mutta jos tilikauden liikevaihto todetaankin olevan 8503 e, on silloin maksettava alv myös niistä 8500 eurosta takautuvasti eikä pelkästään siitä 3 eurosta, joka ylitti rajan. Tässä on vissi ero.

Ja lisäksi, alv ei ole ainoa yrittäjälle kuuluva maksu...
JÄRKI KÄTEEN,KATSOKAA NYT TUON MYYNTITULOJA,EIHÄN NE YLITÄ EDES SITÄ 300?/KK!!!! KUKIN SAA MYYDÄ OMAISUUTTANSA MITEN VAAN JA MILLÄ HINTAA VAAN. KYRPII ILMEISESTI TUO NIIN PAHASTI TEITÄ ETTÄ,JOKU TODELLA OSAA TEHDÄ KAUPPOJA
Eihän tässä ole kyse kyrpimisestä tai siitä, että joku myy omaa omaisuuttaan, vaan juuri siitä että joku ammattimaisesti välittää käytettyjä vaunuja ja käyttää siinä kahta eri tunnusta.
Antaa tyypin myydä rauhassa,jos joku on niin ääliö että ostaa siltä,no saapa ainakin puolta halvemmalla kuin että uutena ostaisi kaupasta :) mua ei ainakaan haittaa,enkä menetä yö-uniani toisten bisnesten takia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
sain tietoa et vaunujen(ekana myytyjen )väri oli siis tum.viininpunainen.elikkä ilmeisesti vaunut olivat samat mitkä nyt uudestaan myynnissä.
pakkohan mun on sit myöntää et olin väärässä...ja nyt mä olen hiukka katkera :/

kyllä ihan sian säkissä ostaa jos luottaa tollaisiin kuviin...
Miten niin "luottaa tollaisiin kuviin"? Kun kohteessa oli useita kuvia, joista selvästi näkyi että väritys on sama kuin ne joita kaupattiin kalliimmalla ja niitä kuvia tännekin linkitettiin mutta sinä etä kovapäisenä voinnut yöntää että väritys on sama... taitaa tosiaan vika olla korvien välissä.
kannattaisi varmaan huhuilla sinne omien korviesi väliin.

vaunujen värihän on luonnossa aivan tyystin erilainen mitä kuvat antaa ymmärtää.vai näyttääköä ne sinusta tum.viininpunaiselta,beigeltä ja tum.sinisiltä...häh,mitä häh,näyttääkö!!!!kyllä kuvat antaa ihan erilaisen käsityksen vaunuista... B)

 
min itse
NO NIIN HALOO,KUULEKO KAIKKI NY VARMASTI? MINÄ olen VAUNUJEN MYYJÄ ITSE,ELI JOO MYÖNNÄN JUURI NÄIN ETTÄ OSTAN JOO NIIN HALVALLA KU MAHDOLLISTA JA MYYN NOIN KYMMENKERTAISELLA HINNALLA ETEENPÄIN,toki puunaan vaunut ensin loistokuntoon,poistan homeet tms viat korjailen ja sitärataa,pesen juuriharjalla suihkun alla jne... ei ole mitenkään laitonta! tulot tosiaan jää alle 300? huutonetissä joten veroja ei maksella tarvitse eikä vaikuta kelan tukii(jos sellaisia on). JOOPA JOO,keltaisen pörssin kauttahan tulee sit eriksen tulot,mistä kukaan i voi ottaa ikänä selvää mitä ole myynyt elinaikanani...ja kyllä täällä on omassakin käytössä ollut ainakin 13 vaunut omaan käyttötarkoitukseen hankittuja(ei bisnesmielessä),sitten lisäksi kavereiden puolesta olen myynyt ja sukulaisten ja siskojen,ei siis kaikki suinkaan omia tai näitä teitä risoavia "bisnes-vaunuja". minä teen kauppoja ja muidenkin puolesta,koska olen ammattilainen tässä. ja by the way,vaunumerkit ovat tarkkaan tiedossa,ja nämä kyseiset ovat todellakin Brio Nowat(tarkka malli Wawe)kuten ohjekirjassa lukee ja vm2006 ja käyttöönotettu 2007 jolloin mainostan otsikossa niitä vm.2007 nimikkeellä saadakseni ostajien mielenkiinnon kohteeseen,ja kohteessa lukee tarkemmin ostohetket jne...
lisäksi tässä ollaan jo eri alan yrittäjänä,joten verottajat ym tietää kyllä että mitään veroja näistä sivubisneksistä ei mene:) ja kirjanpitäjät kyllä sanoisivat jos rajat ylittyy taseen mukaan!!!!!
KUULIKO NYT KAIKKI VARMASTI ETTEI TARVI ASIAA ENÄÄ JAUHAA????????? MINÄ ASIANOSALLINEN SIIS TÄÄLLÄ NYT KIRJOITIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KIITOS JA ADIOS!
 

Yhteistyössä