Ärsyttää huutiksessa yks lastentarvikkeiden trokari joka ostaa halvalla ja myy kalliilla eteenpäin eri nimmarilla

  • Viestiketjun aloittaja huutislainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja min itse:
ohjekirjassa lukee ja vm2006 ja käyttöönotettu 2007 jolloin mainostan otsikossa niitä vm.2007 nimikkeellä saadakseni ostajien mielenkiinnon kohteeseen
Ei ole reilua. Jos vaunut otetaan käyttöön 2009 ja ne on ostettu 2003 niin ne ovat vm2003 eikä vm2009.
 
huudattaja
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja min itse:
ohjekirjassa lukee ja vm2006 ja käyttöönotettu 2007 jolloin mainostan otsikossa niitä vm.2007 nimikkeellä saadakseni ostajien mielenkiinnon kohteeseen
Ei ole reilua. Jos vaunut otetaan käyttöön 2009 ja ne on ostettu 2003 niin ne ovat vm2003 eikä vm2009.
Vain niin. Ostin USA:sta auton, joka oli vuosimallia 2001. Autolla oli ajettu 180.000 km. Amerikkalaisessa rekisteriotteessa ei mainita auton ensirekisteröintipäivää, vaan päivä jolloin viimeinen rekisteröinti on tehty.

Ilmoitin sitten auton verotettavaksi tulliin. Tulli: "Ei tämä auto ole vuosimallia 2001, vaan 2007 koska tämä rekisteriote on silloin tulostettu. Verot pitää maksaa siten vuoden 2007 mallin arvon mukaan ja auton suomalaiseen rekisteriotteeseen tulee, että auto on ensirekisteröity 2007.
 
b
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos joku myy mulle jotain vuoden 2007 mallina oletan, että se on 2007 mallia enkä todellakaan vuoden 2004 mallia.
Peesi,on harjaanjohtavaa jos ostilkossa lukee väärin.
Itelläni on samalaiset kärryt ostettuna hobbarista , muistaakseni ostin ne 2005-2006 vuoden taitteessa joten ne ei voi olla edes silloin 2007 mallia.
Maerkki on Wave mutta tarkoittaa myös että silloin siinä on ratasosa ja erillnen koppaosa joka kiinnitetään suoraan runkoon ei kantokoppa eikä kantokassi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja RIPA:
IHMETTELN MIKSI SITTEN HUUDAT ERI TUNNARILLA JA MYYT ERI TUNNARILLA. EIKÖ VOISI HOITAA OSTON JA MYYMISEN SAMALLA TUNNARILLA. TÄÄ PISTÄÄN MIETTIMÄÄN.
Niin tämäkin vielä. Ei siellä saa pitää tuplatunnuksia. Jos se kerta "rehellistä" kaupankäyntiä on niin miksi ei voi ostaa ja myydä samalla tunnuksella?
 
zz
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos joku myy mulle jotain vuoden 2007 mallina oletan, että se on 2007 mallia enkä todellakaan vuoden 2004 mallia.
Peesi,on harjaanjohtavaa jos ostilkossa lukee väärin.
Itelläni on samalaiset kärryt ostettuna hobbarista , muistaakseni ostin ne 2005-2006 vuoden taitteessa joten ne ei voi olla edes silloin 2007 mallia.
Maerkki on Wave mutta tarkoittaa myös että silloin siinä on ratasosa ja erillnen koppaosa joka kiinnitetään suoraan runkoon ei kantokoppa eikä kantokassi.
tuo merkki on silloin Brio Duo Kombi. brio nowa wawe on puolikova(siis pehmeä) koppa joka tulee ratasosan sisään
 
zz
Alkuperäinen kirjoittaja RIPA:
IHMETTELN MIKSI SITTEN HUUDAT ERI TUNNARILLA JA MYYT ERI TUNNARILLA. EIKÖ VOISI HOITAA OSTON JA MYYMISEN SAMALLA TUNNARILLA. TÄÄ PISTÄÄN MIETTIMÄÄN.
Hei haloo??? mies huutaa ja mä myyn :D tietenkin,eikai kukaan multa osta jos näkee että mä olen maksanu niitä murto-osan hinnasta
 
äitiksix3
Alkuperäinen kirjoittaja zz:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos joku myy mulle jotain vuoden 2007 mallina oletan, että se on 2007 mallia enkä todellakaan vuoden 2004 mallia.
Peesi,on harjaanjohtavaa jos ostilkossa lukee väärin.
Itelläni on samalaiset kärryt ostettuna hobbarista , muistaakseni ostin ne 2005-2006 vuoden taitteessa joten ne ei voi olla edes silloin 2007 mallia.
Maerkki on Wave mutta tarkoittaa myös että silloin siinä on ratasosa ja erillnen koppaosa joka kiinnitetään suoraan runkoon ei kantokoppa eikä kantokassi.
tuo merkki on silloin Brio Duo Kombi. brio nowa wawe on puolikova(siis pehmeä) koppa joka tulee ratasosan sisään
Samaa mieltä,minunkin ohjekirjassa samoissa vaunuissa lukee Brio nowa/Wawe eli tämä myyjä on oikeassa. minun vaununi on ostettu 2007 vaunu-aitasta ja ovat samanlaiset/väriset. tuskin vaunuliike myy vanhoja vaunuja? ostin ihan uutena 3/07 ja sanoivat että ovat viimevuoden väri eli -06. myyjä ei siis valehtele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja zz:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos joku myy mulle jotain vuoden 2007 mallina oletan, että se on 2007 mallia enkä todellakaan vuoden 2004 mallia.
Peesi,on harjaanjohtavaa jos ostilkossa lukee väärin.
Itelläni on samalaiset kärryt ostettuna hobbarista , muistaakseni ostin ne 2005-2006 vuoden taitteessa joten ne ei voi olla edes silloin 2007 mallia.
Maerkki on Wave mutta tarkoittaa myös että silloin siinä on ratasosa ja erillnen koppaosa joka kiinnitetään suoraan runkoon ei kantokoppa eikä kantokassi.
tuo merkki on silloin Brio Duo Kombi. brio nowa wawe on puolikova(siis pehmeä) koppa joka tulee ratasosan sisään
ei vaan yhdistelmät,joissa on ratasosa ja vaununkoppa erikseen ovat mallia Brio wave duo.tälläkin on varmaan eroa...wawe tai wave..siis tupla tai yksi v

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja parempi harrastus hakusessa?:
Alkuperäinen kirjoittaja appa:
Alkuperäinen kirjoittaja ´´:
onko noi muka samat vaunut?
Mietin aivan samaa.
Noihan on eri värisetkin ;D

Annetaan vähän käytetty elämä tai myydään eniten tarjoavalle.
Peesi. Sokea Reettakin näkee että ihan eri kärryt on kyseessä! :eek:
et ilmeisesti lukenut ketjua? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Fintttu:
Vähän OT, mut mua ärsytti siellä reiman poistomyynnissä ihmiset joilla oli pinoittain samaa tavaraa kärryissään. Siellä olis tarvinnu olla joku ostotajoitus, koska selvästi osa oli trokareita.
Ei kellään voi olla kahtakymmentä saman kokoisen vauvan äitiä lähopiirissään. Tuskin joku vei esim. bodeja koko päiväkotiryhmälle.
tää oli niin totta ja niin ärsyttävää.porin kirpparit ainakin oli pullollaan tätä tavaraa seuraavalla vkolla.älkää hyvät ihmiset ostako!!
toivottavasti laittavat ostorajotuksen,oikeesti hei kymmenet saappaat ja sata kypärälakkia...ja se joka oikeesti tarvis jotain jää näiden hullujen jalkoihin ku syöksyy uuden rekin tullessa paikalla ja haalii kaikki mitä käsiinsä saa,koosta välittämättä.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja parempi harrastus hakusessa?:
Alkuperäinen kirjoittaja appa:
Alkuperäinen kirjoittaja ´´:
onko noi muka samat vaunut?
Mietin aivan samaa.
Noihan on eri värisetkin ;D

Annetaan vähän käytetty elämä tai myydään eniten tarjoavalle.
Peesi. Sokea Reettakin näkee että ihan eri kärryt on kyseessä! :eek:
et ilmeisesti lukenut ketjua? :D
No en. :ashamed: Täytyy varmaan lukea.. :whistle: :D

No nyt luin. Huh huh. :xmas:

 
trokari
Tässäpä pari muuta vaununtrokaria elikäs tunnuksella "helsinki26" ja "maddeleine",ainakin helsinki 26 on joka paikassa huutanut vaunuja ja kummasti löytyy myynnistä sillä myös ja maddeleinella sattuu olemaan ihan samat vaunut myynnissä kuin pari viikkoa sitten oli lempäälässä,nyt ne on tampereeella ja hintavarauksen kanssa korkeammalla hintaa,kummasti viat vaunuista oli hävinneet kuin niitä ei enää mainittu,esim että toiselta puolelta vaunua puuttuu kokonaan jarrut! :D
 
ööööööö
Alkuperäinen kirjoittaja trokari:
Tässäpä pari muuta vaununtrokaria elikäs tunnuksella "helsinki26" ja "maddeleine",ainakin helsinki 26 on joka paikassa huutanut vaunuja ja kummasti löytyy myynnistä sillä myös ja maddeleinella sattuu olemaan ihan samat vaunut myynnissä kuin pari viikkoa sitten oli lempäälässä,nyt ne on tampereeella ja hintavarauksen kanssa korkeammalla hintaa,kummasti viat vaunuista oli hävinneet kuin niitä ei enää mainittu,esim että toiselta puolelta vaunua puuttuu kokonaan jarrut! :D
no aika huomattavaa kun jarrut puuttuu,tosin eivät ei-vaunu-expertit sitä edes tajua kun silti vaunun toisella puolella on jarrut heitto-aisa systeemin takia,joten ne ei edes huomaa sen puuttuneen :D
lisäksi muita trokareita löytyy,jatkuvasti rattaita tai vaunuja kaupattavana nimimerkillä "marihhh" ja "huutojaa" käypääkä kurkistamassa,tosin niiden tuotto vaunuista on todella pientä kun eivät bisneksiä osaa tehdä.
 
ostaja-myyjä
Oikein kunnon sherlokkeja täällä. Hauska kattoa kun typeryksiä v!tuttaa että joku osaa ottaa irtoeurot kuleksimasta.

Tämä on varmaan syy että kysyttäessä kaikilla yrittäjilläkin menee huonosti. Ei kuulemma sillä hommalla rikastu. Kateellisia ämmiä maailma täynnä. Ihan samanlailla on myös partaa kasvavia ämmiä.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ostaja-myyjä:
Oikein kunnon sherlokkeja täällä. Hauska kattoa kun typeryksiä v!tuttaa että joku osaa ottaa irtoeurot kuleksimasta.

Tämä on varmaan syy että kysyttäessä kaikilla yrittäjilläkin menee huonosti. Ei kuulemma sillä hommalla rikastu. Kateellisia ämmiä maailma täynnä. Ihan samanlailla on myös partaa kasvavia ämmiä.
no minä ainakin teen vaunuilla bisnestä,sano muut mitä tahansa,verottajaa tms ei kiinnosta muutaman satasen kuukausilisä myynnistäni! olen itse tämän koko aloitetun keskusteluaiheen "kyseinen trokari",kateellisia ovat kuin eivät itse vaivaudu sijoittamaan vaunuihin ja myymään triplahinnalla eteenpäin.parempi sekin kuin jonotella säälittävänä sossun luukulla!
 

Yhteistyössä