Hakutulokset

  1. D

    Minkä takia alle 1-vuotiasta lasta ei voisi jättää yöhoitoon?

    Me oltais mun miehen kanssa varmaan haudassa jo, jos noi pikkuset ei olis ollu yökylässä! :laugh: Kerran oli 6kk ikäisinä koko konkkaronkka mummulla yön, sitten on ollut samaisella mummulla yksi muksu kerrallaan yötä silloin tällöin. :snotty:
  2. D

    Kummityttöni pyysi minua oman poikansa kummiksi.

    Joo, ripille olin "jo" päässyt. Olemme edelleen todella läheisiä kummityttöni äidin kanssa. Pikkuveljeni oli 16-vuotias kun lupautui yhden meidän muksun kummiksi. :heart:
  3. D

    Kummityttöni pyysi minua oman poikansa kummiksi.

    Eikö se vaan kerro, että kummien on oltava TODELLA mahtavat..! :xmas:
  4. D

    Kummityttöni pyysi minua oman poikansa kummiksi.

    Ei ku olin 15v. Kummityttöni on nyt 18v. Miksi outoa? :o
  5. D

    muita joiden mielestä partylitet on mummujen ja kulahtaneiden kotiäitien hommaa?

    Mä tykkään! :wave: Veronalampetti tuossa vieressä juuri tuikkiikin! =)
  6. D

    Kummityttöni pyysi minua oman poikansa kummiksi.

    Suostuisitteko te? Tänään sitä kysyi, soitti meille oikein (asutaan siis Australiassa nykyään) ja pyysi minua kummiksi. :heart: Suostuin! =) Aluksi olin hirveän otettu, että xxxx halusi juuri minut, oman kummitätinsä, lapsensa kummiksi, mutta sitten rupesin miettimään, että onko se...
  7. D

    mikä elokuvakohtaus jäänyt mieleen????

    Mut jos nyt näin voisin ihan yleisesti sanoa, niin tykkäsin hirveästi Benjamin Buttonista-todella herkkä ja lopussa itkin vuolaasti. :attn:
  8. D

    te,joilla on useampi kuin yksi lapsi

    No ei :laugh: Mutta siis silleen perussiistiä, lähinnä se sekasotku syntyy leluista, tiskeistä, roskista ja vaatteista... Ja lehtipinoista-ei keritä niitä koskaan lukea, vaan niistä muodostuu korkeita torneja.. Sitten saakin monta tuntia kulumaan kun alkaa lukemaan! :xmas:
  9. D

    mikä elokuvakohtaus jäänyt mieleen????

    Die Hard 4 - John McClane (Bruce Willis) ampuu lopussa itseään olkapäähän. Siihenhän oli jo ammuttu, mutta tappoi sen gansterin sitten ampumalla uudestaan valmiin reiän läpi.. Näinhän se menee. B)
  10. D

    Mikä on ollut ällöttävin, hirvein, oksettavin paikkakunta, jolla olet asunut?

    Nykyään Sastamala, Mouhijärvi on ihana paikka. Sastamalan "kaupunginosa". =)
  11. D

    Gallup ulkomailla asuville/asuneille!

    Mä oon asunut 7 vuotta Sacramentossa, Kalifornian osavaltion pääkaupungissa. Kävin siellä kouluakin monta vuotta. Ihan kiva kaupunki, paljon asukkaita, joku 450 000 muistaakseni. :xmas: Välillä on ikävä, on kuitenkin iso osa mun elämää vietetty siellä.. :snotty: Sitten olen asunut...
  12. D

    Mä olen epäonnistunut palstailussa!

    Yritän. Tämähän on kuitenkin tärkeintä elämässä! :whistle:
  13. D

    Mitä mieltä ootta mun tytyn nimestä?

    No, paha mun arvostella! Meillä nimittäin lapsilla on englanninkieliset etunimet ja toiset nimet ovat supisuomalaisia! :xmas: Tykkään Ellenistä! =)
  14. D

    Mä olen epäonnistunut palstailussa!

    En millään, vaikka kuinka yritän, pysty palstailemaan 24/7! :ashamed: Nuo vauvat vievät vain kaiken aikani...Tiedän, huono tekosyy..! :snotty:
  15. D

    Onko teistä liian aikaisin

    Eikös raudan puute voi laittaa väsyttämään? :attn:
  16. D

    Mikä nikki

    Niinhän sitä sanotaan, tää oli varmaan se asia mistä mua yritettiin varoittaa..!!! :headwall: Eli provoksi haukkuminen... :/
  17. D

    Mikä nikki

    No mä EN ole se mitä jo aiemmin esitit...! :o
  18. D

    Mitä mieltä nimestä ELIAS?

    Ihana nimi! =) Meillä on Ethan. :wave:
  19. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    Juu eli Tampereella! Onko Turkkari Turun Sanomat tms.? :ashamed: :snotty:

Yhteistyössä