te,joilla on useampi kuin yksi lapsi

vieras
Ei todellakaan ole :D Kuopus 1v5kk kantaa kaikkea paikasta toiseen jne. Vaatetta on paljon ja usein pyykit olohuoneessa kuivumassa, pyykkikoreissa odottavat lajittelua kaappeihin jne. jne.

Mutta puhdasta kyllä on :)
 
No ei :LOL:

Mutta siis silleen perussiistiä, lähinnä se sekasotku syntyy leluista, tiskeistä, roskista ja vaatteista... Ja lehtipinoista-ei keritä niitä koskaan lukea, vaan niistä muodostuu korkeita torneja.. Sitten saakin monta tuntia kulumaan kun alkaa lukemaan! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rudebox:
useimmiten :ashamed: oon vähän perfektionisti.
mäkin tykkäisin kovasti,että olis paikat tiptop,mutta oon huomannu,että jos yritän pitää kämpän aina kondiksessa niin se tarkoittaa sitä,että siivoan kaikki vapaahetket=mulla ei jää lapsille yhtään aikaa.Mieluummin oon sitte sotkussa että ehtii tehdä lastenkin kanssa jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Deirdre:
No ei :LOL:

Mutta siis silleen perussiistiä, lähinnä se sekasotku syntyy leluista, tiskeistä, roskista ja vaatteista... Ja lehtipinoista-ei keritä niitä koskaan lukea, vaan niistä muodostuu korkeita torneja.. Sitten saakin monta tuntia kulumaan kun alkaa lukemaan! :xmas:
meillä sama.perussiistiä on ja sotkut syntyy samoista ku teillä.Tykkäisin kyllä et aina olis kaikki tiptop mutta tos edellä kirjoitin kuinka sitte käy jos sitä yrittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
ei. mutta en usko, että siihen vaikuttaa lapsien lukumäärä mun kohdalla.
TÄYSI peesi!!! Ei voi laittaa lapsien lukumäärän piikkiin...
meillä lapsimäärä vaikuttaa.Ku ei ollu lapsia ja silloin ku oli vielä yksi lapsi,meillä oli aina kaikki ihan tiptop kunnossa.Nyt ku lapsia on 2 ja kolmas tulollaan (jonka takia oon väsyny ym)nii paikat on kans sen näköset...
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
ei. mutta en usko, että siihen vaikuttaa lapsien lukumäärä mun kohdalla.
TÄYSI peesi!!! Ei voi laittaa lapsien lukumäärän piikkiin...
meillä lapsimäärä vaikuttaa.Ku ei ollu lapsia ja silloin ku oli vielä yksi lapsi,meillä oli aina kaikki ihan tiptop kunnossa.Nyt ku lapsia on 2 ja kolmas tulollaan (jonka takia oon väsyny ym)nii paikat on kans sen näköset...
Eiku mä tarkotin sitä että meillä on AINA ollut kaaos, siis silloinkin kun ei vielä ollut lapsia.... :D
 

Yhteistyössä