te,joilla on useampi kuin yksi lapsi

Ei meillä likaista ole mutta kyllähän lapset levittää esim. lelujaan enemmän kuin minä kerkiän siivoamaan ja tyttöjen huoneessa vallitsee ikuinen hävityksenkauhistus.

Minä olin ennen kauhean tarkka siitä että kaikki on tiptop mutta ajan saatossa olen tullut siihen tuloksen ettei sillä niin suurta väliä ole.
 
Meillä oli kahden lapsen aikaan vielä siistiä. Nyt 4 lapsen kanssa en päivisin kehtaa edes yrittää. Minulle tärkeämpää pitää lapset kuivissa vaipoissa, syötettyinä kotiruualla ja muutoinkin tyytyväisinä. Ennemmin siivoan illalla/yöllä ja ihailen käden jälkeä aamulla, jos kerkeän.

Mutta suuresti odotan aikaa, kun ei tarvitse etsiä jalan sijaa lelujen keskeltä. Ja että aikaa riittäisi kodinhoitoon.
 
Villen äiti harmaana
Esikoinen kun oli pieni meillä oli melkein aina siistiä, kun neitokainen syntyi niin en sitten enää ehtinytkään samalla tavalla siivoilemaan joten nykyän on välillä ihan kamala kaaos. :/ Haluisin että ois siistiä, mutta vietän kuitenkin sen ajan mieluumin lasten kans tai ns. omaa aikaa kun siivoan kokoajan. No, sitä ootellessa että lapset kasvaa, ovat nyt 4v ja 1v7kk =)
 
neljänäippä
joo, perussiistiä on! Kyllähän lelut joskus on levällään, mut illan tullen ne kerätään paikoilleen. Imuroidaan (keittiö ainakin) vähintään kerran päivässä. Siivooja käy 2-3x/kk
 
...
Ei todellakaan. Just sen päivän ku on siivottu (ja silloinhan ei ihan varmasti käy yhden ainutta vierasta) on siistiä ja kohta taas sama kaaos ja sotku ku ennen siivousta (ja totta kai ne vieraat tulee just sillon) :D
 
silläsiisti
Sekaista on tasaisin väliajoin. Tavarat seilaavat eestaas, leluja on lattialla ja vaatteita roikkuu siellä täällä. Mutta kaiken saa myös alle puolessa tunnissa kuntoon, että mikään totaalikaaos ei ole. Jatkuvasti keräilen tavaroita paikoilleen, kolme (mies + lapset) sotkee ja yks (minä) siivoaa :D. Olen sen verran hermoheikko, että en kestä kaameaa sotkua, narisen ja siivoan :D.
 
hmm
No joo, ei tosiaankaan :D tosin meillä ei varmaan olis siistiä vaikka ei olis lapsia :) mä en oo koskaan ollu mikää siivous intoilija. Lähinnä meillä on sekasta, lattiat kyllä imuroin/pesen ja pölyt pyyhin, mutta tavarat on missämillonkin.
 
Ei ole aina siistiä varsinkaan silloin kun sairastetaan, mutta siihen pyrin ettei asunto ole kuin pomminjäljiltä. Lelut siivotaan lattioilta viimeistään illalla, koitan pitää sitä periaatetta yllä että jokaiselle tavaralle on oma paikkansa. Eli ikeasta on yksi jos toinen säilytyslaatikko, ja hyllystö tullut hankittua. Turhat tavarat kannan kirpparille. Ei tässä kolmiossa muuten voisi kolmen lapsen kanssa täysijärkisenä asua, jos kahlaisimme tavaroissa :D
 

Yhteistyössä