Onko teistä liian aikaisin

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Jos kyseinen 1,5 v lapsi olisi minun, niin se olisi aivan liian aikaisin.

Mutta kun ei ole, niin en pidä tuota liian aikaisena, jos se teille sopii :)

*muoks* Aika paljon kyllä nukkuu vuorokaudessa...mua ehkä hieman huolestuttaisi :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos kyseinen 1,5 v lapsi olisi minun, niin se olisi aivan liian aikaisin.

Mutta kun ei ole, niin en pidä tuota liian aikaisena, jos se teille sopii :)

*muoks* Aika paljon kyllä nukkuu vuorokaudessa...mua ehkä hieman huolestuttaisi :/
Mitä huolestuttavaa tässä on?
 
jeps
onkohan sillä jotain anemiaa tms, jos se noin paljon nukkuu... Meillä 1,5 vuotias menee 11 aikaan nukkuu illalla ja herää 9 maissa. Nukkuu päivällä n. 1-2h päikkärit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä huolestuttavaa tässä on?
Minä huolestuisin, jos mun taaperoni heräisi kahdeksalta, nukkuisi tunnin parin päikkärit, ja olisi silti jo ennen kuutta niin väsynyt että menee yöunille.
Pakko peesata!

:(
 
Memmi
Meidän 1v 7kk ikäinen käy nukkumaan yleensä 19.30 aikoihin, herää 08.00 aikoihin ja nukkuu 1-2h päiväunia. Enkä ole ollenkaan huolissani :) Muun ajan touhuaakin sitten ihan täysillä joten ihmekös tuo että väsyttääkin :)
 
jeps
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
onkohan sillä jotain anemiaa tms, jos se noin paljon nukkuu... Meillä 1,5 vuotias menee 11 aikaan nukkuu illalla ja herää 9 maissa. Nukkuu päivällä n. 1-2h päikkärit.
Teidän 1,5-vuotiaanne nukkuu mielestäni liian vähän..
Ai jos nukkuu noin 12 tuntia vuorokaudessa?! Ei minusta oo liian vähän!
 
Lapsen unen tarve vähenee hiljalleen kasvun myötä: pieni vauva nukkuu 14-17 tuntia, 2-vuotias 12 tuntia, leikki-ikäinen ja alakoululainen 10-12 tuntia.
 

Yhteistyössä