Hakutulokset

  1. D

    Mitä on laatuaika ?

    No mulle mun oma laatuaika on vaikkapa tätä koneella lorvimista. Perheen keskeinen laatuaika on mukavaa yhdessä oloa ja lasten kanssa leikkimistä tai ulkoilua. Sitten taas mun ja miehen laatuaika on...harvinaista mutta sitäkin intohimoisempaa.. Esim. kortin peluu kynttilän valossa kun lapset...
  2. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    Yhdyn sanoihisi. Minäkään en pidä rännästä! :D
  3. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    Oih, kiitos! :hug: Me asutaan tosiaan nyt Suomessa, vaikka tää pimeä syksy ottaa jo miehelle koville.. :| Mutta halusin synnyttää kolmoset Suomessa ja mun vanhemmat ja siskot ovat olleet suurena tukena tässä vauvojen keskellä!! :heart: Näin omasta kokemuksesta voin sanoa että olet...
  4. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    Niin eihän kellään ulkomailla asuneella voi olla lapsia... Olisiko se eri asia jos lapset olisivat tulleet ykse kerrallaan perätysten? :xmas: Teenköhän mä historiaa? :saint: Ai niin, oon mä asunut myös Australiassa. :D Appivanhemmat + koko muu miehen suku asuu siellä myös... :snotty:
  5. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    kiitos kiitos! Tarvisiko mun ruveta jo katumaan tätä päätöstä vai? :D
  6. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    Ihanaa että löytyy sulta lähipiiristä kolmoset!! Välillä sitä vertaistukea kaipaisi... |O :xmas:
  7. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    Ei tää nyt vielä niin pahalta vaikuta...! :whistle:
  8. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    Kiitti! Se on vanha tosin, kolmoset ovat "jo" kymmenkuisia..! :heart: :heart: :heart:
  9. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    Kiitos! =)
  10. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    Ok, olen hieman aikaa taustalla 'harmaana' seuraillut tätä palstaa, mutta aika harvoin. Nyt päätin kuitenkin rekisteröityä! :D
  11. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    En mä ole alkoholisti.. :xmas:
  12. D

    Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

    ...löytyisköhän täältä kavereita? :saint:

Yhteistyössä