Moi kaikille!! Olen uusi täällä...

Tervetuloa! :wave:

Jos et oo ennen palstaillu niin varoitan sen verran että kannattaa pitää palstaillessa mukana aina toimiva pjaskasuodatin ja varautua myös siihen että jokaiseen ketjuun mahtuu yks kiintiökuspää :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kannattaakohan tänne tulla. Joku vielä epäilee sinua provoksi. :xmas: Tai naamioituneeksi bannatuksi palstalaiseksi. :D
Haha :LOL: tänne ei juu kannata tulla.. Saat pia tietää ittestäs uusia puolia :D Mut joo, Tervetuloa kuitenkin :hug: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Tervetuloa! :wave:

Jos et oo ennen palstaillu niin varoitan sen verran että kannattaa pitää palstaillessa mukana aina toimiva pjaskasuodatin ja varautua myös siihen että jokaiseen ketjuun mahtuu yks kiintiökuspää :D
Ok, olen hieman aikaa taustalla 'harmaana' seuraillut tätä palstaa, mutta aika harvoin. Nyt päätin kuitenkin rekisteröityä! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kannattaakohan tänne tulla. Joku vielä epäilee sinua provoksi. :xmas: Tai naamioituneeksi bannatuksi palstalaiseksi. :D
Haha :LOL: tänne ei juu kannata tulla.. Saat pia tietää ittestäs uusia puolia :D Mut joo, Tervetuloa kuitenkin :hug: :flower:
Juu, palsta tietää nekin pikku salaisuudet mitä ei tiedä ees itte!! :xmas: :LOL:
 
Tervetuloa!! :wave:
Muista olla liikaa ylikorostamatta kolmosia kun siitä mä olen saanut kuulla koska meillä miehen siskolla on kolmoset :heart: :heart: :heart:
Että eikö olekin pöljää touhua täällä??
Mutta siis minä olen eri mieltä antaa palaa vaan ja mua erityisesti kiinnostaa teidän elämä juuri kolmosten takia.
Meillä nämä höpönassut on 7 kk vanhoja. :D

Niin ja jos jotain hyvää niin norsunpaksuinen nahka kasvaa täällä kun pyörii :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tervetuloa!! :wave:
Muista olla liikaa ylikorostamatta kolmosia kun siitä mä olen saanut kuulla koska meillä miehen siskolla on kolmoset :heart: :heart: :heart:
Että eikö olekin pöljää touhua täällä??
Mutta siis minä olen eri mieltä antaa palaa vaan ja mua erityisesti kiinnostaa teidän elämä juuri kolmosten takia.
Meillä nämä höpönassut on 7 kk vanhoja. :D

Niin ja jos jotain hyvää niin norsunpaksuinen nahka kasvaa täällä kun pyörii :kieh:
Ihanaa että löytyy sulta lähipiiristä kolmoset!! Välillä sitä vertaistukea kaipaisi... |O :xmas:
 
epäilijä
hmmm, melko provolta vaikuttaa koko tyyppi...kolmoset ja kaliforiassa asunu... niinhän me kaikki. Tulee mieleen se tyyppi jolla oli vauvan kuva profiilissa ja selvisi ettei ollukaan hänen vaan ihan randomisti netistä otettu. Muistaaks joku se tapauksen nikkiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä:
hmmm, melko provolta vaikuttaa koko tyyppi...kolmoset ja kaliforiassa asunu... niinhän me kaikki. Tulee mieleen se tyyppi jolla oli vauvan kuva profiilissa ja selvisi ettei ollukaan hänen vaan ihan randomisti netistä otettu. Muistaaks joku se tapauksen nikkiä?
ÄÄLIÖ!
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä:
hmmm, melko provolta vaikuttaa koko tyyppi...kolmoset ja kaliforiassa asunu... niinhän me kaikki. Tulee mieleen se tyyppi jolla oli vauvan kuva profiilissa ja selvisi ettei ollukaan hänen vaan ihan randomisti netistä otettu. Muistaaks joku se tapauksen nikkiä?
Voi sinua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä:
hmmm, melko provolta vaikuttaa koko tyyppi...kolmoset ja kaliforiassa asunu... niinhän me kaikki. Tulee mieleen se tyyppi jolla oli vauvan kuva profiilissa ja selvisi ettei ollukaan hänen vaan ihan randomisti netistä otettu. Muistaaks joku se tapauksen nikkiä?
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä:
hmmm, melko provolta vaikuttaa koko tyyppi...kolmoset ja kaliforiassa asunu... niinhän me kaikki. Tulee mieleen se tyyppi jolla oli vauvan kuva profiilissa ja selvisi ettei ollukaan hänen vaan ihan randomisti netistä otettu. Muistaaks joku se tapauksen nikkiä?
Niin eihän kellään ulkomailla asuneella voi olla lapsia... Olisiko se eri asia jos lapset olisivat tulleet ykse kerrallaan perätysten? :xmas: Teenköhän mä historiaa? :saint:

Ai niin, oon mä asunut myös Australiassa. :D Appivanhemmat + koko muu miehen suku asuu siellä myös... :snotty:
 

Yhteistyössä