Hakutulokset

1. U

¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

Täällä tarvitaan tsemppausta!! :wave: himoitsen noita suklaamunia ja oon syöny jo 2 eilen söin karkkia ei!! :ashamed: liikkunut oon ja muuten kyl syöny terveellisesti mut en uskalla ees mennä tonne vaakaan mitäköhän se näyttää? :| noh eiköhän tää taas tästä =)
  2. U

Wau ruskoilija! Tänään ollu niin hieno ilma et ulkona oltu melkein koko päivä :) Tässä jäänyt liikunta vähälle mutta syömisiä oon kattonu. Teillä muilla niin wau kroppia et ihan kateellisena täällä =)
  3. U

Huomenta!! Tänään menee taas vähän laihdutus pyllylleen kun lähen juhliin kaverin synttäreitä ja tulee otettua hieman alkoholia :) mutta kuitenkin tänään lenkkeilyä nyt aamusta ja jos vähän zumbais taas. Mä just tajusin et en oo päättäny mitään aikaa koska olisin siinä kesäkunnossa mutta...
  4. U

NewArtRiot Hienoa!! =)
  5. U

Tänään kävin aamusta koiran kanssa puolentunnin lenkin ja äskön vähän zumbasin :D oli aikas kivaa! illalla viä kaverin kaa kävelylle. Aamulla söin ruisleipää ja pienen rahkapurkin ja tietysti kahvia. Lounaaks söin salaattii reilun lautasen ja muutaman broiler pyörykän. Päivälliseks aattelin...
  6. U

kyllä minäkin täällä pyörin mutta ei ole aikaa kokoajan koneella istua! Just tulin 40 minsan lenkiltä ja illalla aattelin viä koiran kans lenkkeilä ja kun muksut nukkuu niin pikkasen lihaskuntoo jos täs kotona hommailis.
  7. U

Kävin punnitteen itteni äskön ja heh 57 eli mitään ei oo painossa tapahtunu..
  8. U

Täällä ollaan viä ja tosissaan oon mukana =) Koitan kerätä tässä rohkeutta siihen kuvaan et kehtais tänne pistää =) Tänään urheilu jäänyt aikas vähiin vaan tunninverran reipasta kävelyy, mutta huomenna sitten jumppaa ja lenkkeilyä.
  9. U

Tänään taas Zumbaileen

Juu pitäs vaan saada se levy =)
  10. U

Tänään taas Zumbaileen

Voi täällä kans haluis kokeilla zumbaa mut ei missään tässä lähellä järjestetä :(
  11. U

Tykkääkö lapsenne Cars- elokuvasta?

Juu täällä myös poika on salama ja pikkuveli kunkku =) cars 2 odotellessa!
  12. U

Kepabrulla, kepab riisillä vai pitsaa?

Rulla! :)
  13. U

koiruudelle nimi apuja..

Uuno
  14. U

Sorruin tänään syömään suklaata ja liikuntakin jäänyt vähälle :ashamed: noh huomenna taas niskasta itseä kiinni =)
  15. U

Sullahan on kiva haba :) Täällä tänään lenkkeilty puolisen tuntii ja illalla kuntopyöräileen. Aamulla söin muromyslii ja pari kuppii kahvii lounaaks fetasalaattii.
  16. U

Heh mä en kehtaa pistää kuvaa ainakaan viä =)

Yhteistyössä