¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

Bizmo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Pakko tulla hehkuttaan, 1,8kg lähteny perjantaista!! :D

Eikö täällä enää ole ketään muita ku mie..? :(
Hyvä! (Ja taidat muuten olla ainoa joka tässä tosissaan on mukana...)
ja minä! päälireisilihakset kipeenä askelkyykyistä...nesteen poistoteetä oon tänään litkinu. tiistaina punnitus

Flunssan kourissa, ei ole voinut liikkua, ahdistus! Paino alkaa sentään jo melkein vitosella eli turvotuksista olen alkanut päästä eroon. Pitäs vaan päästä jumppaamaan ja ketuttaa niin vietävästi kun ei kykene, eilen oli kuumetta ja tänään vielä vähän kipeä olo joten ei uskalla rehkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
minä olen :D, mutta en ole tehnyt vieläkään mitään paitsi kävellyt pienen kävelylenkin :xmas:

kuvaa, pitäisköhän.. ois sitten alkutilanne tallella.
Kuvaa kuvaa!! Hävettää olla ainoa.. :ashamed:
otin mutta ne oli niin hirveitä :D niistä tosin näkisi, että vaikka paino on alhainen voi näyttää silti aika isolta ja löllöltä. en tainnut olla edes tajunnut miten olen päästänyt itseni ihan rapakuntoon. en ole koskaan harrastanut liikuntaa, tähän asti pärjännyt geeneillä mutta näköjään tämän pidemmälle ei geenit riitä.

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
otin mutta ne oli niin hirveitä :D niistä tosin näkisi, että vaikka paino on alhainen voi näyttää silti aika isolta.
No en se minäkään mikään järin simpsakka ole varsinkaan tuossa mahakuvassa! Anna tulla vaan, mua ainakin ihan oikeesti tsemppaa kun laitoin nuo omat kuvani! :D

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Flunssan kourissa, ei ole voinut liikkua, ahdistus! Paino alkaa sentään jo melkein vitosella eli turvotuksista olen alkanut päästä eroon. Pitäs vaan päästä jumppaamaan ja ketuttaa niin vietävästi kun ei kykene, eilen oli kuumetta ja tänään vielä vähän kipeä olo joten ei uskalla rehkiä.
Muista malttaa ihan kunnolla parantua, sitten taas jaksaa rehkiä kunnolla! :hug:

Täällä ollaan viä ja tosissaan oon mukana =) Koitan kerätä tässä rohkeutta siihen kuvaan et kehtais tänne pistää =)
Tänään urheilu jäänyt aikas vähiin vaan tunninverran reipasta kävelyy, mutta huomenna sitten jumppaa ja lenkkeilyä.

Hellou kaikki :wave:

Aina ei pääse palstailee (on onneksi muutakin elämää :D )

Tänään ja toissapäivänä paiskottu lumihommia. Talon vierestä lunta mätetty se 3metrin rako. Ja tehtiinpä tänään vielä isommalle muksulle samaan syssyyn lumiluola. Joten on ollut liikuntaa kerrakseen.

NewArtRiot
Laitanpa vielä tämmöstä "taustatietoa". Eka kuva on viime syyskuulta, toinen 2kk myöhemmin. Paljon on tapahtunut lyhyessä ajassa! Eka kuva on ihan järkky, en todellakaan ole nyt pyrkimässä sellaiseksi. Toisessa kuvassa on taas vähän liikaa rasvaa.. :ashamed:

vieras
Onko sulla paljonko noussut paino noiden kuvien välillä, syksyinen ja nyt otettu?
Syksyllä ruikelokunnossa painoin 48, nyt enimmillään oli reilut 60. Tänä aamuna 58,9.
Ok, näytätkin aliravitulta tuossa ekassa kun kylkiluut paistaa.. tuli mieleen keskitysleiri, ei pahalla ;)

NewArtRiot
Ok, näytätkin aliravitulta tuossa ekassa kun kylkiluut paistaa.. tuli mieleen keskitysleiri, ei pahalla ;)
En ota pahalla, ite oon ihan samaa mieltä. Mun pitää olla tosi tarkkana näitten dieettihommien kanssa, kun se anoreksia siellä taustalla aina kummittelee.. :(

Yhteistyössä