NewArt Riot onko sulla säkkiä kotona?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä! (Ja taidat muuten olla ainoa joka tässä tosissaan on mukana...)Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Pakko tulla hehkuttaan, 1,8kg lähteny perjantaista!!
Eikö täällä enää ole ketään muita ku mie..?
ja minä! päälireisilihakset kipeenä askelkyykyistä...nesteen poistoteetä oon tänään litkinu. tiistaina punnitusAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä! (Ja taidat muuten olla ainoa joka tässä tosissaan on mukana...)Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Pakko tulla hehkuttaan, 1,8kg lähteny perjantaista!!
Eikö täällä enää ole ketään muita ku mie..?
On, miksi niin?Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:NewArt Riot onko sulla säkkiä kotona?
Kuvaa kuvaa!! Hävettää olla ainoa.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:minä olen , mutta en ole tehnyt vieläkään mitään paitsi kävellyt pienen kävelylenkin :xmas:
kuvaa, pitäisköhän.. ois sitten alkutilanne tallella.
otin mutta ne oli niin hirveitä niistä tosin näkisi, että vaikka paino on alhainen voi näyttää silti aika isolta ja löllöltä. en tainnut olla edes tajunnut miten olen päästänyt itseni ihan rapakuntoon. en ole koskaan harrastanut liikuntaa, tähän asti pärjännyt geeneillä mutta näköjään tämän pidemmälle ei geenit riitä.Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Kuvaa kuvaa!! Hävettää olla ainoa.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:minä olen , mutta en ole tehnyt vieläkään mitään paitsi kävellyt pienen kävelylenkin :xmas:
kuvaa, pitäisköhän.. ois sitten alkutilanne tallella.
Hyvä! Kannattaa tehä normikyykkyjäki! =)Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:ja minä! päälireisilihakset kipeenä askelkyykyistä...nesteen poistoteetä oon tänään litkinu. tiistaina punnitus
mihis ne ottaa?Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Hyvä! Kannattaa tehä normikyykkyjäki! =)Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:ja minä! päälireisilihakset kipeenä askelkyykyistä...nesteen poistoteetä oon tänään litkinu. tiistaina punnitus
No en se minäkään mikään järin simpsakka ole varsinkaan tuossa mahakuvassa! Anna tulla vaan, mua ainakin ihan oikeesti tsemppaa kun laitoin nuo omat kuvani!Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:otin mutta ne oli niin hirveitä niistä tosin näkisi, että vaikka paino on alhainen voi näyttää silti aika isolta.
Reisiin myös ja niiiiiiiiiiiiiiin ihanasti pakaroihin!Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:mihis ne ottaa?
Muista malttaa ihan kunnolla parantua, sitten taas jaksaa rehkiä kunnolla! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Flunssan kourissa, ei ole voinut liikkua, ahdistus! Paino alkaa sentään jo melkein vitosella eli turvotuksista olen alkanut päästä eroon. Pitäs vaan päästä jumppaamaan ja ketuttaa niin vietävästi kun ei kykene, eilen oli kuumetta ja tänään vielä vähän kipeä olo joten ei uskalla rehkiä.
juu ne askelkyykytkin ottaa peppuun, ja teen vielä peppunostoja joka toinen pv ja hyppelen paljonAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Reisiin myös ja niiiiiiiiiiiiiiin ihanasti pakaroihin!Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:mihis ne ottaa?
Onko sulla paljonko noussut paino noiden kuvien välillä, syksyinen ja nyt otettu?Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Kääk! Mulla on perjantai punnituspäivä, ollut jo monta vuotta. Passaako se vai muutanko maanantaiksi?
Syksyllä ruikelokunnossa painoin 48, nyt enimmillään oli reilut 60. Tänä aamuna 58,9.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla paljonko noussut paino noiden kuvien välillä, syksyinen ja nyt otettu?
Ok, näytätkin aliravitulta tuossa ekassa kun kylkiluut paistaa.. tuli mieleen keskitysleiri, ei pahallaAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Syksyllä ruikelokunnossa painoin 48, nyt enimmillään oli reilut 60. Tänä aamuna 58,9.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla paljonko noussut paino noiden kuvien välillä, syksyinen ja nyt otettu?
En ota pahalla, ite oon ihan samaa mieltä. Mun pitää olla tosi tarkkana näitten dieettihommien kanssa, kun se anoreksia siellä taustalla aina kummittelee..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok, näytätkin aliravitulta tuossa ekassa kun kylkiluut paistaa.. tuli mieleen keskitysleiri, ei pahalla