¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Heippa vaan!Oon saanu pidettyä itseni kurissa karkkihyllyjen kohdalla, eikä oo edes ollut vaikeeta :whistle: Nyt kun oon maanantaista asti kirjannu syömisiä kiloklubiin niin ei ole tullut herkkuihin sorruttua ja kalorit on pysyny aisoissa. Suosittelen sitä muillekin =)

Aamun oon alottanut aina neljän viljan puurolla(+kahvi+leipä), kasviksilla täyttänyt puolet lautasesta niin on annoskootkin pysynyt järkevinä :) Eikä oo ainakaan tullut mikään kärvistely olo koska nälkä ei pääse tulemaan kun syö tarpeeksi usein..

Eilen kävin ekaa kertaa body pumpissa.Oli kyllä tehokasta :D Ja kivaakin kaiken lisäksi.Jos tässä kohta jaksais vatsoja viel tehä kun se on mun suurin ongelmakohta :$
Minäkin olen käyttänyt vuoden alusta tuota Kiloklubia ja saanut painon mukavasti laskuun. Se on helpottanut koko touhua tosi paljon kun se kertoo syökö oikein, ei tarvitse itse pähkäillä että syönkö nyt liikaa vai liian vähän :)

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
No niin, tästä lähetään. Rasvaa vähemmäksi mutta lihas pitäis silti säilyttää.. Nyt hävettää.. :ashamed:

Sullahan on kiva haba :)
Täällä tänään lenkkeilty puolisen tuntii ja illalla kuntopyöräileen. Aamulla söin muromyslii ja pari kuppii kahvii lounaaks fetasalaattii.

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja uglamugla:
Sullahan on kiva haba :)
Täällä tänään lenkkeilty puolisen tuntii ja illalla kuntopyöräileen. Aamulla söin muromyslii ja pari kuppii kahvii lounaaks fetasalaattii.
Kiitos! Jospa sen tuolta vielä sais kunnolla esiin..
Mulla meni aamupäivä herkutellessa, kun äitini kävi vähän juhlimassa esikoiseni synttäreitä. Illalla sitten saa crosstraineri kyytiä! =)

Bizmo
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Teksteillä on toisinaan ihan oma tahtonsa! :D Kiitos, jos tuota hauista tarkotit! Kyllä siitä vähän pitää tiristää pois.
juu tarkoitin! Hyvä se on! Mulla alleissa rasvaa sellaset höllyvät öyk. pääli lihas (hauis) parempi...

tulin vaan käväsemään.. pääsin vihdoin vaaálle, 55 kg kengät jalassa ja aika paksusti päällä mutta ton 55 voi merkitä mulle aloituspainoksi.

en ole tehnyt vielä mitään kiinteytymisen eteen vaan syönyt tavoistani poiketen oikein urakalla karkkia, suklaata ja pullaa. ja mäkkiruokaa, joka on mun kompastus aina. olen kyllä flunssassa mutta se ei ole puolustus noille syömisille.

huomisesta aloitan. voin myös ottaa kuvan nyt "ennen". tsempit kaikille ja oli kiva lukea mitä olette puuhailleet =)

Bizmo
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
tulin vaan käväsemään.. pääsin vihdoin vaaálle, 55 kg kengät jalassa ja aika paksusti päällä mutta ton 55 voi merkitä mulle aloituspainoksi.

en ole tehnyt vielä mitään kiinteytymisen eteen vaan syönyt tavoistani poiketen oikein urakalla karkkia, suklaata ja pullaa. ja mäkkiruokaa, joka on mun kompastus aina. olen kyllä flunssassa mutta se ei ole puolustus noille syömisille.

huomisesta aloitan. voin myös ottaa kuvan nyt "ennen". tsempit kaikille ja oli kiva lukea mitä olette puuhailleet =)
juu laita kuvaa jos viittit! mä en kehtaa! Tsemit!

NewArtRiot
No niin, aamulla oli perjantaipunnitus ja +900g näytti! Nyt alan tosissani tähän touhuun, jatkossa tulee vain miinuslukemia. Plussista olen valmis vastaanottamaan rangaistuksen, jos joku moisen keksii! :D

Tänään syön vain proteiinipatukan ja omenoita ja juon heraprotskua, treenin jälkeen palkkari ja ennen nukkumaanmenoa yöproteiini.

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja uglamugla:
Sorruin tänään syömään suklaata ja liikuntakin jäänyt vähälle :ashamed: noh huomenna taas niskasta itseä kiinni =)
Joo se on hyvä muistaa että kaikki EI ole pilalla, vaikka välillä vähän lipsahtais! =)

NewArtRiot
Laitanpa mahakuvanki niin oon pakko alkaa tositoimiin! Tarkoitus olis saada jonkinasteinen päkki esiin, en kyllä usko itekään että onnistuis..

Ja laittakaa nyt muutkin niitä kuvia!!!

Yhteistyössä