¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:
Maanantai 8.3.2010

aamupala: muromyslejä + jukurttia, 2 kuppia kahvia, 0,5l vettä
lounas: 2 palaa eilistä oma tekemää pitsaa, 0,5l vettä

0,5l vettä

omena, 0,5l vettä, kahvi

päivällinen: mannapuuro, vettä

iltapala: 2 palaa ruisleipää, 0,5-1l vettä

Aamulla vedin 35min stepperillä + puntti-ja vatsatreeni
No huhuh, ei noilla eväillä. Turhia hiilareita koko päivän annoksesi täynnä ja ihan liian vähän muutenkin. Missä protskut, rasvat?
Taasko tää alkaa?
Mistä sä tiedät mitä ap on vetänyt loppu päivän ajan? Ilmiselvästi jäänyt kesken. Turha aloittaa nyt mode jo eilen siivosi ketjua. Jote ellen bannia halua kannattaa lopettaa alkuunsa.
*ellet

Minulla on mennyt eilinen ja vähän menee tämäkin päivä herkutellessa (oli vieraita joille tein ruokaa), mutta vähitellen palaan kyllä taas ruotuun. Tänään pitää jumpata (teen kotona jumppa-dvd apuna). Jotain positiivista, vaaka näytti tänä aamuna taas 400 g vähemmän! :)

uglamugla
Tänään aamupalaksi ruisleipää päällä tomaatti,kurkku ja salaatinlehti + 2kuppii kahvia
lounas kanasalaatti ja vettä loppu päivän ruuista ei viä tietoo.. Tänään aattelin vaan lenkkeilä.

Tulipas ihana olo 40min tehojumpasta, lähinnä käsittelin vatsaa, reisiä ja punnerruksiakin tuli jonkin verran tehtyä.

Mulla paino välillä vaihtelee parissakin päivässä paria kiloa, nyt huomaa että liikunnan harrastaminen vaikuttaa eli jopa eilen paino näytti hieman enemmän kuin lähtöpainoni. Mutta tosiaan, kiloja en tuijota, tiedän että ne muutamat tässä putoaa hyvinkin nopeasti tuonne normaalitasolleni eli 58-59, lihaksiahan tässä on tarkoitus muokatakin ja hyvä vaan että nyt on massaa mistä se tehdä, toisin kuin sairastellessani jolloin painoni oli alimmillaan vielä syksyllä 53kg mutta ei se kroppa silloinkaan yhtään kiinteämmältä näyttänyt, päinvastoin! Nopea painonpudotus sai kropan näyttämään vaan roikkuvammalta.

Meinasin etten kommentoi näihin mitään mutta.. sinä joka arvostelet syömisiäni niin älä suotta. Minä en ole ylipainoinen, mun tarkoitus ei ole pudottaa painoa, vaan kiinteyttää ja hyvin se on onnistunutkin, painokin siinä sivussa pudonnut.
Ja mun ruokavalio on hyvä. Jos mä olen yhtenä päivänä syönyt noin niin tarkoittaako se että mä aina syön niin? Ei, ei tarkoita. Joten mites jos jatkossa pitäisit vain huolen omista asioistasi? Minä kuitenkin tiedän mikä mulle autaa ja mikä ei.

Tämä on hyvän mielen ketju, ei sun vääntämisellesi. Tee vaikka oma. Kiitos. :)

NewArtRiot
Hei, jos joku muukin lähtee mukaan niin laitetaanko kuvat tästä tilanteesta ja sit kesällä kun on "homma valmis" :)
En ihan kokokroppakuvaa kehtaa laittaa, mutta esim. hauiksesta. Kesällä sitten toinen vähärasvaisempi ja lihaksikkaampi kuva, toivottavasti. =)

Kerrottakoon samalla, että eilen illalla söin pitsaa, pullaa ja suklaarusinoita.. :ashamed: Toisaalta ei niin haittaa, yritän tässä kuitenkin parantaa penkkitulostakin, mikä ei millään kärvistelyllä onnistu.

ruskolilja
Alkuperäinen kirjoittaja keihäsmittari:
Alkuperäinen kirjoittaja keihäsmittari:
Pääseekö mukaan, vaikka ei oo tarkoitus laihduttaa, korkeintaan kiinteytyä? :)
Tottakai :wave:
Nice ;) Ja pitääkö mittoja sit ilmotella? :p
Jep :)
ei tietty pakko.
Oge, mä toivon, ettei täs ketjus sit hirveesti harrastettais painorasismia, jos mittani ilmotan, mutta eiks tän ollu tarkotus olla just sellanen tsemppiketju? :)

MandaIlona
160cm ja painoa 71kg. 1v lapsi. Tarkoitus olis kesään mennessä painaa 60kg. Oon aloittanu spinningin ja lopettanu roskaruoat. Mäkkäri saa nyt jäädä kokonaan, se on nyt pariin otteeseen jo tärvelly mun laihdutus suunnitelmat.

Keskiviikko 10.3.2010

Aamupala:
2 kuppia kahvia, 2palaa ruisleipää juustolla,kinkulla+vihannekset (parsakaali,kukkakaali,porkkana) , 0,5l vettä, vahva d-vitamiini purkista

0,5l vettä

Lounas: perunamuusia, lihapullakastiketta +vihannekset + 1,5 lasia rasvatonta maitoa
päälle vettä

omena, 0,5l vettä

iltapala:
tonnikalasalaattia, pari ruissaria juustolla, 0,5-1l vettä

NewArtRiot
Olenko mä ainoa joka voi kuvan laittaa :D
en mä ny yksin viiti..
Mie kyllä laitan osakroppakuvan, mutta ukon pitää ensin ottaa se kuva ja siirtää koneelle. Eli iltaan tai huomiseen menee.

Ole sie rohkea ja aloita! =)

Mä voin pistää jossain kohtaa ihan sellasen rehellisen kuvan jossa näkyy itsestään pelotellen ilmoittavat jenkkikset ja pömppämaha, kunhan saan sellaisen otettua.

Ja joku kyseli painonpudotuksesta niin tässä ketjussa taisi suurin osa nimenomaan hakea sitä kiinteytymistä eikä laihduttamista, mutta toki sekä kiinteyttäjät että laihduttajat varmasti mahtuvat mukaan :wave:

Heippa vaan!Oon saanu pidettyä itseni kurissa karkkihyllyjen kohdalla, eikä oo edes ollut vaikeeta :whistle: Nyt kun oon maanantaista asti kirjannu syömisiä kiloklubiin niin ei ole tullut herkkuihin sorruttua ja kalorit on pysyny aisoissa. Suosittelen sitä muillekin =)

Aamun oon alottanut aina neljän viljan puurolla(+kahvi+leipä), kasviksilla täyttänyt puolet lautasesta niin on annoskootkin pysynyt järkevinä :) Eikä oo ainakaan tullut mikään kärvistely olo koska nälkä ei pääse tulemaan kun syö tarpeeksi usein..

Eilen kävin ekaa kertaa body pumpissa.Oli kyllä tehokasta :D Ja kivaakin kaiken lisäksi.Jos tässä kohta jaksais vatsoja viel tehä kun se on mun suurin ongelmakohta :$

Yhteistyössä