¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja ruskolilja:
juu, ja mäkään kun en oikeen mitään voi noille mun olematomille "rinnoille"... Mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :)
No ei oo miullakaan boobseja, mut en kyl osaa surra sitä yhtään :D
En se osaa minäkään surra :D
Hulluahan se olis surra jotain sellaista, mitä meillä ei edes ole ;)

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
:flower: ihana tyttötrio!

Enää ei tosiaan voi ratsastaa sillä, että olis vasta synnynttänyt, jestas sentään kun nuorin täyttää just kohta 4 v :D

Teen muuten kolmivuorotyötä, siksi ihmeelliseen aikaan kirjoittelut toisinaan.
Ongelmana on lähinnä löytää taas se mieletön vimma siihen urheilemiseen. Aina oon sitä mieltä, että mulla ei ole aikaa ja jään mielummin kotiin nukkumaan, mutta kun sitä aikaa löytyi aikoinaan 2 pienen kanssa ilman tukiverkkoja, niin onhan sitä löydyttävä nyttenkin. :D

Olin viime yön töissä ja aamupalaa kehittelen itselleni.
Kananmuna
Broileria
Salaattia

Ruokavaliosta jätin vaaleat jauhot ja lisätyt sokerit pois :)

Emilyn ja ruskolilja näyttää hyvältä :)
Ei välitetä noista kalkkunoista, jotka tulee päätään tähän ketjuun rääpimään. Kerrankin voin sortua palstasyntiin sanomalla "sä oot vaan kade" ;)

Tsemppiä meille, näytetään ihanilta kesällä :) :flower:
=) Meilläkin keskimmäisellä lähestyy 4v-synttärit, toukokuun alkupuolella! Kuopus täyttää tänään 3.

Hienoa jos jaksat vielä kolmivuorotyön lisäksi urheilla! =)

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja ruskolilja:
juu, ja mäkään kun en oikeen mitään voi noille mun olematomille "rinnoille"... Mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :)
Juuri niin! Mä taidan olla vähän omituinen, kun haluaisin mahdollisimman pienet rinnat. Toivon kovasti, että kesäksi pienenevät a:sta aa:han! :D

Sinä näytät kadehdittavan hyvältä!! =)

NewArtRiot
Perjantaipunnitus: 157cm/59,8kg -2,4kg

Eilen join 820kcal, 130g prot, 65g hh

Tässä myös mahapäivitys :D

Sen verran on nyt rasvaa lähtenyt, että alkaa alamahan löysä iho roikkua. Näkyy vähän tuossa housujen päällä.. :( Kolme raskautta reilussa 2,5 vuodessa ovat jättäneet pysyvät jälkensä. Tympii niin paljon etten isommin viitsi vatsaa edes treenata.

ruskolilja
NewArtRiot, upee vatsa! En ainakaan minä huomaa mitään löysää ihoa :) Itse varmaan on paljon kriittisempi, kuin mitä oikeasti tarvitsisi olla! Mutta miten ihmeessä pystyt treenaamaan noin vähällä syömisellä? Muista pitää itsestäsi huolta, ettei lähde homma lapasesta enää uudemman kerran, mutta etköhän itse tunne itsesi parhaiten, joten älä ota tätä pahalla, ethän? :hug:

Täälläkin on turvotus laskenut! Ilmeisesti se liittyy ovikseen, sillä olen huomannut nyt muutaman kuukauden aikana, että paino pomppaa noin kilon ylös päin kierron puolivälin paikkeilla ja sitten palautuu normaaliksi n. viikossa. :) Toki olen myös syönyt ananasta aika paljon, mutta en usko, että se niin paljon vaikuttaisi :D Tänään on treenit, 2½ h ja sunnuntaina myös 2 h. Meidän joukkueella on myös ekat kisat tulossa 10.4. vähän meinaa jänskättää!

NewArtRiot
Kiitos, ruskolilja! =) Kyllä sitä löysää nahkaa on ihan oikeasti, pahin "läjä" onneksi tuolla ihan alamahassa. Harvemmin siis näkyy.
Täytyy myöntää että mulla on lähteny taas vähän käsistä tämä homma.. Eipä tuo treenikään oikein suju. Tänään ajattelin "pakottaa" itteni syömään kunnolla, ehkä jopa vähän herkuttelua. Saanko syödä illalla suklaalevyn? :D Jos pystyn..

ruskolilja
Anna palaa, tekee vain hyvää itsensä hemmottelu! :hug: Täytyy osata nautia syömisestä, mun valmentaja on meille "tytöille" joskus sanonut että mistään mitä syötte ei saisi huonoa omaatuntoa potea. Syöminen on ihmisen perustarve. Nyt kun vielä itse huomaat, että mopo karkaa hallinnasta, on helppo asiaan puuttua. Mutta jos päästät "vielä vähän" -ajatuksen valloilleen, niin sitten sitä ei enää itse huomaakaan ja asialle on paljon vaikeampi mitään tehdä. :/ Mä pidän sulle peukkuja, että saat ajatuksesi oikeille raiteille! :) Ja ilmeisestikin pidät urheilusta, niin koita ajatella myös silleen, että eihän autokaan kulje ilman bensaa, ja turbot tarttee sitä bensaa vielä enemmän ;)

ruskolilja
En oo varmaan kertonut, mutta joukkuevoimistelua harrastan. :)

Niinhän se on, harrastuspiirissä olen myös asiaan törmännyt, ja kyllä voi ihmisen mieli oikeasti olla kiero oman peilikuvan suhteen. :/ Kannattaa nyt oikeasti alkaa miettimään järjellä, eikä antaa tunteiden ja luulojen viedä, sillä pääsee aika pitkälle. Tsemppiä, nää on vaikeita asioita, mulle voi myös laittaa yv:tä, jos haluat :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ruskoilijan maha on täydellinen ja emilynillä 99.9% täydellinen, en ymmärrä miten joku mies sua sillä tavalla kiusasi..
No se nyt ihannoi sellaisia täysin löllöttömiä fitness-naisia. Tosin sanoi mulle itselleenkin, että ei hänkään missään ihan timmissä kunnossa ole. Hoikka kyllä ja urheillut aina, mutta omaa vähintään yhtä paljon pehmeää omassa mahassaan kuin minä, samoin persiissään ja jaloissa. Ja aiemmin eräs toinen totesi viime vuonna, että kun vähän treenaisin niin olisi kuulemma muut niin kateellisia kropalleni. Jooh.. noh, mähän olen aina sanonutkin, että pidän vaativista miehistä :xmas: Ihme että olen noillekaan hetken huviksi kelvannut, vaikka itse huomaan omat löllöni niin en mä niistä mitään erityistä huomauttelua kaipaisi.

Ruokahalu on ollut hukassa useamman päivän, sen verran henkinen juttu mulle kuitenkin. Tiedän kyllä että pitää syödä hyvin että jaksaa treenata ja onneksi mulle aina kova nälkä tuleekin, kun kuntoilee, niin en voi edes jättää syömättä.

Sone
E: Jotenkin tosi noloa huomautella toisten kropasta, oli se nyt yhden illan huvi tai pitempi aikainen tuttavuus. Ei tossa siun mahassa oo kyl mitään mollattavaa kuvien perusteella, nättihän se on!

NewArtRiot: Hyvältä näyttää vatsa, lihakset kivasti näkyy :)

Lomaa oottelen, varasin kylvyn ja vartalohoidon , i-ha-naa! Varmaan joku kiinteyttävä olis aika jees ;) Liikkuu ei oo kauheesti kerennyt, mutta hyötyliikuntaa joo, ja töissä tulee hyvin käsitreeniä, alleille kyytii. Sunnuntaina salille !

Aamulla paino 59,2kg eli lähtöisestä -2,3kg. Tosin ne oli lähinnä turvotuksia. Ihanan hoikistunut olo kuitenkin, koska ne turvotukset näkyi etenkin naamassa. Kumpparit vaan jalkaan ja tytölle sadevermeet niskaan ja lähdetään ulkoilemaan, siellä kuluu kivasti kalorit ja sitten jumppa-ahkerointia ennen saunaan menoa illemmalla.

Aamupalakin maistui tänään, ruisleipää reilulla voikerroksella + juusto, banaani ja purkillinen ananaksia :) Vettä ja teetä, mulla täytyy olla vesipullo melkein koko ajan mukana kun muuten iskee nestehukka herkästi.

Vaaka näytti tänä aamuna taas puoli kiloa vähemmän, 76.4 kg =) Ihmetyttää kun en ole viime päivinä paljoa "nälkiinnyttänyt" itseäni, olen monena päivänä herkutellut. Vai voisiko johtua siitä että ne minun herkut on monesti olleet aika proteiinipitoista?? (jotain piirakkaa missä paljon lihaa tms). Niin, ja tilasin itselleni uuden jumppa-dvd:n, jos siitä saisi taas lisäintoa kuntoiluun :)

NewArtRiot
Kiitos, Sone! =)

Eilen tuli mässäiltyä kolmisen tuhatta kcallia, hienoa.. Toisaalta nyt on vähän pakko jarrutella ja antaa tulla vaikka vähän takapakkiakin. Ajatusmaailma alkaa olla liian samanlainen kuin pahimmillaan syömishäiriöisenä.. :( Uhkasin olla 55-kiloinen vappuaattona, siirtyköön jonnekin toukokuun puolelle!

Sone
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Kiitos, Sone! =)

Eilen tuli mässäiltyä kolmisen tuhatta kcallia, hienoa.. Toisaalta nyt on vähän pakko jarrutella ja antaa tulla vaikka vähän takapakkiakin. Ajatusmaailma alkaa olla liian samanlainen kuin pahimmillaan syömishäiriöisenä.. :( Uhkasin olla 55-kiloinen vappuaattona, siirtyköön jonnekin toukokuun puolelle!
Takapakki on vaan hyvästä, koko ajan jos vetää liian tiukalla linajall niin homma pysähtyy. :)

Miulla meni koko päivä niin kiireessä etten kerenny syödä töissä kun puolikkaan banaanin, ja sit kotiin tullessa hirveellä hotkimisella makaronia ja jauhelihakastiketta. Anopin valmistujaisissa uppos äsken sit voileipäkakkua ja makeeta kakkua. Siiderin meinasin viel illal juoda. Sallittakoon kerran viikkoon mässäily :)

Sone
Painon oon mitannu viikko-pari sitten varmaan viimeks, sitä en niinkään tarkkaile, on pysynyt vuosia samassa, (paitsi raskausaikana) mutta peilistä tulee vilkuiltua. Miulla ei ole ongelmia rasvaprossan kans, oikeestaan vaan ton löysän ihon ja selluliitin. Oon siis painanu nuorempana 25kg enenpi kun nyt on lukemat. Iho on aika epätasasta jaloissa.

Täällä tarvitaan tsemppausta!! :wave: himoitsen noita suklaamunia ja oon syöny jo 2 eilen söin karkkia ei!! :ashamed: liikkunut oon ja muuten kyl syöny terveellisesti mut en uskalla ees mennä tonne vaakaan mitäköhän se näyttää? :| noh eiköhän tää taas tästä =)

Bizmo
tsemppiä kaikille sitä tarvitseville! välillä menee niin, älkää stressatko liikaa, pitäähän sitä elämästä nauttiakin!!!!

Huomenna punnitus, tänään satuin kattoo ja oli 57,5! En tiedä millon olisi näyttäny niin vähän. Mulla on rehevät reidet ja takapuoli ja niistä pitäs vielä lähteä ja kiinteytystä TOOSII paljon koska on selluliittiä. Mutta kyllä mieskin huomas että on tapahtunut muutosta kun hiveli ihoa! Mukavaa:) Herkut on jääny vähiin kun on kyllänen, eli syö usein mutta vähän.

Nyt oli sentään vähän paino tippunu, vaikka tulihan sitä viime viikolla vähän suklaamunia syötyä :ashamed: ELikkäs paino oli 72,2, yhteensä tippunut siis 800g JEI :D

Tsempit täältäkin kaikille sitä tarvitseville, vaikka tarvisin kyllä itekin.Tuntuu että on kokoajan nälkä vaikka on ihan hyvin syöny..No lämmitin toisen lautasellisen nakkisoppaa,ehkä nälkä siitä tokenee :D

Jos sitä jaksais vaikka jalkakyykyjä tehdä kohta, kokeillaan :) Hyvää maanantain jatkoa kaikille kisatovereille :flower:

Yhteistyössä