¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

NewArtRiot
Mä täällä edelleen sairastan, taitaa olla pahin nuha ikinä ja kuumettakin vähän. Korvat ja kurkku kipeät myös. Treenissä siis taukoa ja syönkin nyt mitä sattuu. Pitää nyt jotenkin vaan yrittää jaksaa hoitaa kipeät lapset kipeänä, dieetti jatkukoon sitten kun olen terve.

Suunnittelen tässä jo uutta treeniohjelmaa. Olen nyt pari kuukautta tehnyt vain penkkiä ja hauista. Nyt otan mukaan myös maastavedon ja kyykyn, sekä jotain olkapääjuttuja. Uskon että intoa riittää kunhan selätän tämän flunssan! =)

ruskolilja
Onnittelut kaikille onnistuneesta viikosta ja tsemppiä ja haleja kaikille niitä tarvitseville! :hug:

Täällä on viikonloppu sujunut treenien merkeissä, alkaa kisat lähestymään. Paino on pysytellyt nyt samassa, mutta eipä tuo sinänsä haittaa, ruokamäärää kun ei oikein enää voi vähentää, että jaksaa kuitenkin treenata.. Mutta vähitellen sieltä se sikspäkki saadaan esiin, kesään on vielä aikaa :D Proteiinia olen yrittänyt lisätä ruokavalioon joten yhden välipalan olen korvannut purkillisella rasvatonta maitorahkaa ja laitan siihen sokeroimatonta omenasosetta päälle, josko se vaikuttaisi jotenkin.

She-na koita parantua! Ja parempi, että nyt koitat saada ajatukset kasaan treenaamisen ja muun miettimisen sijaan! :)

Tiedättekö muuten sen tunteen, kun joskus toivoo, että voisipa syödä mitä vaan?! :eek: :D

She-na
Kiitos ruskolilja! =) Flunssa tuntuu vaan pahenevan.. Muuten kyllä tekee ihan hyvää olla lomalla dieetistä ja treenistä! Kunhan ei kuitenkaan kovin mahottoman pitkä loma tulis.. Kova ikävä penkkiä!! :D

She-na näyttää aivan upealta. Hienoa, että itse huomaat, kun meinaa lähteä käsistä. Nyt huolehdit itsesi kuntoon ja sitten taas treeniä pikku hiljaa ja evästä oiiiikein huolella.

Mulla on punnitusvaaka duunissa, pitää huomenna töihin palatessa katsoa mitä lukemaa se näyttää. Luulen, että hiukan on paino pudonnut :D

Nyt on pitänyt niin kiirettä remontin kanssa, etten ole oikein ehtinyt päivittelemään tekemisiä tänne, mutta painot on kilisseet ja työmatkat kuljettu jalan.

Käykö kukaan zumbassa? Kokemuksia kiitos!! Täällä on taas joku tauko ko. lajissa, mutta aion mennä ens kerralla jos mukaan vaan mahtuu :) Saa läski kyytiä!

Hyvää pääsiäistä, toivottelee läski suklaamunan äärestä :D

Sone
Nyt tuntuis löytyvän motivaatiota taas, huomen salille ja alan OIKEESTI treenailla kotosalla... Tavotteeks laitan kyl et vappuna pitää olla hyväs kunnos :)

Tunnustan et ehkä tää motivaato nyt pursuaa sen takii et eilen tuli syötyy ja juotuu erittäin hyvin ;)

She-na
Mulla taitaa olla paino lähtölukemissa, en uskalla käydä vaa'alla. Vielä vähän heikko ja flunssainen olo. Malttamattomana odotan että pääsee treenaamaan. Nyt alan ihan tosissaan isoilla painoilla. Uskon että sujuukin, kun on tullut syötyä melko reippaasti.. :D

Kiva taas "nähdä" teitä muita!! =)

Bizmo
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Voi perkeles :xmas:
Paino oli just se sama 57kg tänään.

Mutta tosiasia on se, että "jumpattu" on, joten olen tyytyväinen :flower:
joo älä huoli! on voinu lihakset kasvaa!
Mullakin näytti taas 58,2kg. nyt tiukka ote taas kun pyhinä tuli herkuteltua!

Sone
Kylpy ja vartalohoito; Hoikkuuden ylistys. Oli mukavaa, ja tuli lisää motivaatiota taas! Syksyllä taidan ottaa sarjan dermajetiä noihin reisiin, ei oo edes paha hinta, vaan 10e per kerta ammattikoululla ja tulee hyvin tuloksia.

Kohta lenkille ja huomena sit treeniä kotona!

She-na
Mie rupian reenaamaan ihan kohta! Jännittää melkein, kun on tullut mahottoman pitkä tauko flunssan takia. En vieläkään ihan täysterve ole, mutta en enää jaksa oottaa. Jos vaikka hauista tekis, siinä ei koko kroppa joudu niin lujille.

Mikäs se Sonen dermajetti on?

Uhkaamani juoksulenkit pääsiäisenä jäi tekemättä koska vaihde oli kokonaisvaltaisesti viihteellä juoksemisessa :whistle: Tosin neljänä iltana tuntikausien tanssiminen kulutti varmasti hyvin kaloreita. Reidet ja peppu näyttää jo omissakin silmissä kiinteämmiltä. Tuloksia on tullut! Paino on tyydyttävästi yhä sen 59. Nyt taas takaisin arjen aherruksissa ja kotijumppaakin tulee iltojen ratoksi taas väännettyä. Olo on muutoinkin terveydellisesti hyvinvoiva, toivottavasti sellaisena pysyykin!

Sone
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Mie rupian reenaamaan ihan kohta! Jännittää melkein, kun on tullut mahottoman pitkä tauko flunssan takia. En vieläkään ihan täysterve ole, mutta en enää jaksa oottaa. Jos vaikka hauista tekis, siinä ei koko kroppa joudu niin lujille.

Mikäs se Sonen dermajetti on?
Alipaineimu yhdistettynä ultraääneen, vaikuttaa solutoimintaan, polttaa rasvaa, kiinteyttää. Ei pelkästään hoidoilla kyl saa tuloksia mut yhdistettynä treeniin ja ruokavalioon niin kyllä. Jokunen vuosi sitten olin 3 tai 4 kertaa reisiin, ja iho tasottui silmissä, samoin senttejä hävisi muutama. Raskaus toi sitten selluliitit takas, aineenvaihdunat häiriytyy niin paljon miulla lantion alueella, kilojahan ei edes tullut sallittua enempää.

Huomenta :flower:
Yövuorot menossa ja olo mitä mainioin.
Eilisen rääkkitreeniin jälkeen vatsiksia polttaa edelleen ja siitäkös se hyvä mieli tulee.

Hitto kun mäkin saisin jonkun kunnollisen motivaation treenata käsivarsia, se on mulle aina jotenkin muka NIIIIIIN raskasta ja hankalaa ettei taho alkuun päästä.

Millaisella ruokavaliolla te muut meette?

Mä söin eilen esimerkiksi:

ap
Maustamatonta jogurttia, banaani, mustikoita n. 5 dl
tee
kahvi

lounas
raejuusto 3dl, tonnikalaa öljyssä 1,5dl
2 porkkanaa
omena

kahvi

ip
munakasta, raejuustoa 2dl
tomaatti 2 kpl

300grammaa kanafilettä
fetaa
salaattia
kurkkua
tomaattia
2 porkkanaa

joku lihakastike, peruna
2 appelsiinia
ruismarjapuuroa ja maitoa

Ja tänään aamupalana (nyt)
maustamatonta jogurttia mansikoilla ja mustikoilla 5 dl
munakas, 3:sta munasta
teetä

kohta kahvia

No ok, söin 2 pientä suklaamunaa (lasten :ashamed: )

Yhteistyössä