Bizmo
kannattaa!Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Onks kellään kokemusta kahvakuulasta? Mietin et ostaisko sellasen..
kannattaa!Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Onks kellään kokemusta kahvakuulasta? Mietin et ostaisko sellasen..
Jooh, täytyy mennä ostaaAlkuperäinen kirjoittaja Bizmo:kannattaa!Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Onks kellään kokemusta kahvakuulasta? Mietin et ostaisko sellasen..
Ei vitsi, mie inhoon penkkipunnerrusta, mut silti se kiinnostas Pitäs varmaan hankkii isompii painoja kotiin, niin ehkä huvittas enempi taas. Salilla viihdyn hyvin kun huomaa et saa lisätä painoja.Alkuperäinen kirjoittaja She-na:No miehän treenailen ihan vaan kotona. Mulla on painonnostopenkki, vatsa- ja selkäpenkit, käsipainoja, tankoja painoineen.. Penkkipunnerrus on mulle se rakkain, mutta toki muutakin teen.
Ala käymään useammin salilla, tai sitten tosiaan hanki kotiin lisää raskasta kalustoa! =) Rupea vain tekemään sitä penkkiä, saatat innostua!Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Ei vitsi, mie inhoon penkkipunnerrusta, mut silti se kiinnostas Pitäs varmaan hankkii isompii painoja kotiin, niin ehkä huvittas enempi taas. Salilla viihdyn hyvin kun huomaa et saa lisätä painoja.
No pakko sanoo etten kyl kerkee useemmin salille, mut kotona vois yrittää tehdä enenpi, mietin just tota kahvakuulaa et se vois olla miun laji, ja isoveljen penkin jos kävis hakee autotalliin , kierrätyskeskuskukselta parit painot lisää.Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Ala käymään useammin salilla, tai sitten tosiaan hanki kotiin lisää raskasta kalustoa! =) Rupea vain tekemään sitä penkkiä, saatat innostua!Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Ei vitsi, mie inhoon penkkipunnerrusta, mut silti se kiinnostas Pitäs varmaan hankkii isompii painoja kotiin, niin ehkä huvittas enempi taas. Salilla viihdyn hyvin kun huomaa et saa lisätä painoja.
Tuohan kuulostaa mainiolta! =)Alkuperäinen kirjoittaja Sone:No pakko sanoo etten kyl kerkee useemmin salille, mut kotona vois yrittää tehdä enenpi, mietin just tota kahvakuulaa et se vois olla miun laji, ja isoveljen penkin jos kävis hakee autotalliin , kierrätyskeskuskukselta parit painot lisää.
No tuskin miekään, mut oon kyl tyytyväinen jo näinkin, mut kun tekee jotain ittensä eteen niin tuntuu paremmalta ja sillon kyl näyttääkin paremmaltaAlkuperäinen kirjoittaja She-na:Mie en ehi ihan vapuksi, apua...!! Äkkiä treenaamaan, himskatti nuo palautumiset ja levot!! |O
Totta turiset! Yllättävän tyytyväinen minäki olen itteeni, vaikka aivan liian iso rasvapros. on vielä. Mutta kyllä se tästä!Alkuperäinen kirjoittaja Sone:No tuskin miekään, mut oon kyl tyytyväinen jo näinkin, mut kun tekee jotain ittensä eteen niin tuntuu paremmalta ja sillon kyl näyttääkin paremmalta
Ootko muuten käyny mittaamassa sen rasvaprossan??Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Totta turiset! Yllättävän tyytyväinen minäki olen itteeni, vaikka aivan liian iso rasvapros. on vielä. Mutta kyllä se tästä!Alkuperäinen kirjoittaja Sone:No tuskin miekään, mut oon kyl tyytyväinen jo näinkin, mut kun tekee jotain ittensä eteen niin tuntuu paremmalta ja sillon kyl näyttääkin paremmalta
Joskus vaan kokeillu, mut en sillon oikeen innostunut. Nyt on parempi lihaskunto (fyysinen työ) niin heti jotenkin tuntu mukavemmalta ja tekis mieli vaan lisätä hirveesti painoja Mut ei uskalla viel rehkii, kunhan täs nyt pikkuhiljaa rupee kehittyy!! Huomena salille ja kotona pakko viel vähän nostella!!!Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Emilynille toipumisia! :hug:
Sone, teitkö siis ekaa kertaa penkkiä vai ootko jo aikasemminki harrastanu? Mie penkkasin just äsken ja olen ihan tohkeissani kun meni niin hyvin. 45kg:lla 5, 5, 7+2, 5+2 ja heti perään pelkällä tangolla kapealla otteella 45. Mutta sullahan meni se tosi mahtavasti! :flower:
Ok, mie nyt häikkään sinuu ihan urakalla! Eli kantsiskos tehdä kahtena päivänä tiukka treeni kovilla painoilla ja sit parina päivänä ihan perussettii vaik pienil painoil? Lenkkeilyn lisänä tietty..Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Sone. Noin juuri lasketaan, tankokin mukaan. Mutta muista myös lepo, ainakaan isoilla painoilla ei kannata tehdä liian usein, max 1-2 kertaa viikossa. =)