¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

Sone
She-na: Millasta treeniä sie teet? Minuu hirveesti kiinnostaa kans bodaaminen, mut tieto ja taito vissiin aikas puuttellista. Ihan vaan salilla käyn kerta viikkoon ja jumppailen/lenkkeilen kotona.

She-na
No miehän treenailen ihan vaan kotona. Mulla on painonnostopenkki, vatsa- ja selkäpenkit, käsipainoja, tankoja painoineen.. Penkkipunnerrus on mulle se rakkain, mutta toki muutakin teen.

Sone
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
No miehän treenailen ihan vaan kotona. Mulla on painonnostopenkki, vatsa- ja selkäpenkit, käsipainoja, tankoja painoineen.. Penkkipunnerrus on mulle se rakkain, mutta toki muutakin teen.
Ei vitsi, mie inhoon penkkipunnerrusta, mut silti se kiinnostas :) Pitäs varmaan hankkii isompii painoja kotiin, niin ehkä huvittas enempi taas. Salilla viihdyn hyvin kun huomaa et saa lisätä painoja.

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Ei vitsi, mie inhoon penkkipunnerrusta, mut silti se kiinnostas :) Pitäs varmaan hankkii isompii painoja kotiin, niin ehkä huvittas enempi taas. Salilla viihdyn hyvin kun huomaa et saa lisätä painoja.
Ala käymään useammin salilla, tai sitten tosiaan hanki kotiin lisää raskasta kalustoa! =) Rupea vain tekemään sitä penkkiä, saatat innostua! :D

Sone
Ala käymään useammin salilla, tai sitten tosiaan hanki kotiin lisää raskasta kalustoa! =) Rupea vain tekemään sitä penkkiä, saatat innostua! :D
No pakko sanoo etten kyl kerkee useemmin salille, mut kotona vois yrittää tehdä enenpi, mietin just tota kahvakuulaa et se vois olla miun laji, ja isoveljen penkin jos kävis hakee autotalliin , kierrätyskeskuskukselta parit painot lisää.

She-na
No pakko sanoo etten kyl kerkee useemmin salille, mut kotona vois yrittää tehdä enenpi, mietin just tota kahvakuulaa et se vois olla miun laji, ja isoveljen penkin jos kävis hakee autotalliin , kierrätyskeskuskukselta parit painot lisää.
Tuohan kuulostaa mainiolta! =)

Sone
Mie en ehi ihan vapuksi, apua...!! :eek: :eek: Äkkiä treenaamaan, himskatti nuo palautumiset ja levot!! |O :D
No tuskin miekään, mut oon kyl tyytyväinen jo näinkin, mut kun tekee jotain ittensä eteen niin tuntuu paremmalta ja sillon kyl näyttääkin paremmalta:)

She-na
No tuskin miekään, mut oon kyl tyytyväinen jo näinkin, mut kun tekee jotain ittensä eteen niin tuntuu paremmalta ja sillon kyl näyttääkin paremmalta:)
Totta turiset! Yllättävän tyytyväinen minäki olen itteeni, vaikka aivan liian iso rasvapros. on vielä. Mutta kyllä se tästä! :D

Sone
Totta turiset! Yllättävän tyytyväinen minäki olen itteeni, vaikka aivan liian iso rasvapros. on vielä. Mutta kyllä se tästä! :D
Ootko muuten käyny mittaamassa sen rasvaprossan?? :)

Miulla on rasvaprossa inbodyn mukaan normaalin alarajoissa, mut kehossa on epätasapainoa jota sais treenaamalla paremmaks. Eli painonnousu ei haittaa jos se lihasta ;) Mut Selluliitin vois kyl räjäyttää jollain!!

Hassua et saattaa mennä vaikka kuukaus että on itteensä tyytyväinen ja sit joku aamu kun herää niin mikään ei näytä hyvältä.

Vähän oon jäänyt taka-alalle kun en oo ehtinyt kirjottelemaan, vie toi uhmis sen verran aikaa ;) Mutta maanantaina paino oli 72kg eli pudotus -200g viimeviikosta(muistaakseni) En ole jaksanut edes syömisiä niin tarkkaan kattoa, eilenkin mässytin karkkia :ashamed: Ja tänään kävin mäkissä...Ruoskikaa :D
Liikkumista tulee harrastettua päivittäin ihan kaupassa käynneillä, sen verran raskaat työnnettävät noi kaksosvankkurit on..Mutta en oo mitään "oikeeta" liikuntaa harrastanut..Mutta oli se paino onneks vähän tippunut..

Tuli omanapaista tekstiä, sori...Tsempit kaikille, nyt meen tutkailemaan fin-tveen saloja kun lapset nukkuu :LOL:

Sone
Pakko tulla informoimaan, käyn huomen hakee penkin ja sit alkaa puntti nousta, noh, aiankin sit tanko jos ei viel painot ;) Teen itelleni mökkiin salin!

She-na: Viel pitää kysyy et paljonko sie nostat ja millasia sarjoja? Mie varmaan alotan ihan sil tangol painaa 15kg

:ashamed: :snotty: :whistle:

She-na
Sone: Joskus vuosia vuosia sitten sain nostettua 70kg, nyt taitaa 55 olla maksimi. Teen sekä pitkiä että lyhyempiä sarjoja. Esim. 42,5kg:lla 4x8 tai ihan vaan 30kg:lla n. 25 eka sarjassa. Sitten tosi pieni paussi niin eipä enää menekään kuin joku 15 seuraavalla.
Kannattaa tehdä myös kapealla otteella! Tsemppiä penkkiin! =)

Sone
In lova!!

30 alotin, sit muutaman kerran reiluu 40 :) Kattoo ny miten kipee olo huomena!!! Tänään oli vähän vatsalihakset arat kieltämättä, eilen tuli tehtyy tehokas kotitreeni. Oon kyl ihan tois innoissaan, nyt täytyy vaan saada se kahvakuula hankittu!

Huoh, koko perhe jossain kevätlenssussa. Lapsia onneksi vaivaa ainakin tällä hetkellä vain yskä, itse olen ollut pari päivää poikkeuksellisen korkeassa kuumeessa. Ei passaa siis rehkiä, vaikka niiiiiin tekisi mieli kuumotella lihaksia! Kohta alkaa olla jo lämpimiä kesäkelejä ja sitten on kiva kulkea kauniissa kesävaatteissa, ah. Nyt pakko levätä, jospa kävisi tänään nukkumaan yhtäaikaa lasten kanssa ja toivoo että huomisen jälkeen ei kuume enää vaivaisi.

She-na
Emilynille toipumisia! :hug:

Sone, teitkö siis ekaa kertaa penkkiä vai ootko jo aikasemminki harrastanu? Mie penkkasin just äsken ja olen ihan tohkeissani kun meni niin hyvin. 45kg:lla 5, 5, 7+2, 5+2 ja heti perään pelkällä tangolla kapealla otteella 45. Mutta sullahan meni se tosi mahtavasti! :flower:

Sone
Emilynille toipumisia! :hug:

Sone, teitkö siis ekaa kertaa penkkiä vai ootko jo aikasemminki harrastanu? Mie penkkasin just äsken ja olen ihan tohkeissani kun meni niin hyvin. 45kg:lla 5, 5, 7+2, 5+2 ja heti perään pelkällä tangolla kapealla otteella 45. Mutta sullahan meni se tosi mahtavasti! :flower:
Joskus vaan kokeillu, mut en sillon oikeen innostunut. Nyt on parempi lihaskunto (fyysinen työ) niin heti jotenkin tuntu mukavemmalta ja tekis mieli vaan lisätä hirveesti painoja :) Mut ei uskalla viel rehkii, kunhan täs nyt pikkuhiljaa rupee kehittyy!! Huomena salille ja kotona pakko viel vähän nostella!!!

Siulla on kyl aika kohtuullisen hyvillä painoilla kans menny!!! :flower: :flower:

Lasketko siis sen tangon noihin mukaan, siis jos tanko painaa vaik sen 10kg ja siihen sit kummallekin puolelle 10kg painot niin yhteensä 30kg, näinkö?

Sone
Sone. Noin juuri lasketaan, tankokin mukaan. Mutta muista myös lepo, ainakaan isoilla painoilla ei kannata tehdä liian usein, max 1-2 kertaa viikossa. =)
Ok, mie nyt häikkään sinuu ihan urakalla! Eli kantsiskos tehdä kahtena päivänä tiukka treeni kovilla painoilla ja sit parina päivänä ihan perussettii vaik pienil painoil? Lenkkeilyn lisänä tietty..

Yhteistyössä