¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

NewArtRiot
Hauikset tulessa kädet täristen yritän tässä kirjoittaa miten ihanan mahtava treeni takana! Pelkät hauikset vain treenasin pikkuruisilla painoilla valtavia sarjoja. Tai siis eka sarjassa 30 toistoa, mutta pidin vain muutaman sekunnin tauon, niin seuraavat kaikessa lyhykäisyydessään olivat aivan uskomatonta tuskaa!! :eek: Ihanaa!

Huominen vähän jännittää, ensimmäinen päivä pelkästään nesteillä..

Kiitos tsempeistä :flower: Taas paljon pirteämpi olo kun aurinko paistaa :D Jos sitä sais aikaseks suursiivon niin olis hyvä.

Aamupaino oli 72,2kg, mutta en oo ihan varma mikä mun tarkka paino oli sillon viime maanantaina. N.73kg se oli jokatapauksessa..Joten en nyt osaa sanoa onko tippunu paino paljon :D

Nyt ei kerkee enempää, lapsille pitää mennä antaa aamupalaa..

Itse ostin tänään kaupasta hyvillä mielin mässyä, saa sitä herkutellakin! Täytyy tunnustaa, että viime viikkoina on ollut melkoinen läskikriisi johon osaltaan vaikutti erään miehen kommentit :ashamed: Tiedän kyllä olevani yleisellä tasolla hoikka ja kroppa näyttää varsin hyvältä vaatteet päällä, mutta kun ei ole sikspäkkiä mahassakaan niin kyllähän sitä ilman paitaa huomaa että siinä on pehmeääkin, sama koskee reisiä ja takapuoltakin. Minihame + sukkikset päällä jopa erinomainen näky mutta kun ne riisutaan, plösähdys. En ole mikään fitness kroppainen ja jostain syystä eräs mies halusi sivaltaa minua muistuttamalla siitä. Tuli ihan paha mieli ja päätin näyttää sille, että lihakset ne löytyy minultakin ja sitten se saisi nuolla näppejään kun on aukonut päätänsä ulkonäöstäni.. sen kanssa on ollut vähän vipinää pitempäänkin, ei mitään vakavaa, ihmettelen vaan mistä sille nyt iski hinku murtaa vähäinenkin itsetuntoni. Nyt sitten olen mussuttanut jätskiä hyvillä mielin ja mielessäni haistattanut sille ukolle piupaut!!!

Marita
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Itse ostin tänään kaupasta hyvillä mielin mässyä, saa sitä herkutellakin! Täytyy tunnustaa, että viime viikkoina on ollut melkoinen läskikriisi johon osaltaan vaikutti erään miehen kommentit :ashamed: Tiedän kyllä olevani yleisellä tasolla hoikka ja kroppa näyttää varsin hyvältä vaatteet päällä, mutta kun ei ole sikspäkkiä mahassakaan niin kyllähän sitä ilman paitaa huomaa että siinä on pehmeääkin, sama koskee reisiä ja takapuoltakin. Minihame + sukkikset päällä jopa erinomainen näky mutta kun ne riisutaan, plösähdys. En ole mikään fitness kroppainen ja jostain syystä eräs mies halusi sivaltaa minua muistuttamalla siitä. Tuli ihan paha mieli ja päätin näyttää sille, että lihakset ne löytyy minultakin ja sitten se saisi nuolla näppejään kun on aukonut päätänsä ulkonäöstäni.. sen kanssa on ollut vähän vipinää pitempäänkin, ei mitään vakavaa, ihmettelen vaan mistä sille nyt iski hinku murtaa vähäinenkin itsetuntoni. Nyt sitten olen mussuttanut jätskiä hyvillä mielin ja mielessäni haistattanut sille ukolle piupaut!!!

Minä mielumin kasvatan ne lihakset itseäni varten, enkä sen takia että joku mies jää sitten nuolemaan näppejään..

NewArtRiot
Perjantaipunnitus! :D -2,8kg!
Eilen join 900 kcal, protskua tuli 130g ja hiilareita 70g. Tänään sitten on mässingit! :p :D

Tässä vielä kuvat, viikko sitten ja tänään. Melkein näyttäis niinkuin jotain olis tapahtunut..?

NewArtRiot
Milloinkas sitä sitten on oltava siinä kesäkunnossa? Että tietää milloin voi syödä reilummin, ja milloin on loppukirin aika. Koska siis viimeinen punnitus? Kuka on suurin pudottaja? :LOL:

Bizmo
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Milloinkas sitä sitten on oltava siinä kesäkunnossa? Että tietää milloin voi syödä reilummin, ja milloin on loppukirin aika. Koska siis viimeinen punnitus? Kuka on suurin pudottaja? :LOL:
mulla vika punnitus on kesäkuun 14pv maanantai...jaiks

sit pitäs bikinit näyttää hyvältä...

Huomenta!! Tänään menee taas vähän laihdutus pyllylleen kun lähen juhliin kaverin synttäreitä ja tulee otettua hieman alkoholia :) mutta kuitenkin tänään lenkkeilyä nyt aamusta ja jos vähän zumbais taas.
Mä just tajusin et en oo päättäny mitään aikaa koska olisin siinä kesäkunnossa mutta varmaan kesäkuunloppu olis mulle aikas jees!

NewArtRiot
Mä taidan laittaa vähän tiukemman aikataulun, huhtikuun 30. olkoon viimeinen punnitus. Silloin pitäis painon olla 55. Mulla on sen verran tuota syömishäiriötaustaa, että mulle on sitä parempi mitä vähemmän aikaa dieettaan.

Bizmo
Hei kohtalotoverit!
mulla tullu pikku ongelma askelkyykkyjen kanssa kun oikee polvi ei kestä nitä, en voi tehdä kun sattuu niin. täytyy keksii toinen liike reisille, esim se "kokokyykky", muita hyviä??

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:
Hei kohtalotoverit!
mulla tullu pikku ongelma askelkyykkyjen kanssa kun oikee polvi ei kestä nitä, en voi tehdä kun sattuu niin. täytyy keksii toinen liike reisille, esim se "kokokyykky", muita hyviä??
Suorinjaloin maastaveto takareisille. Jalkojen nostot käyvät alavatsan lisäksi myös etureisiin.

Bizmo
Hei kohtalotoverit!
Suorinjaloin maastaveto takareisille. Jalkojen nostot käyvät alavatsan lisäksi myös etureisiin.
ahaa, mitä toi maastaveto tarkottaa??

Bizmo
ahaa, mitä toi maastaveto tarkottaa??
En uskalla alkaa selittämään, etten vahingossa kerro väärin.. Turvallisinta googlata. On ainakin polviystävällinen liike ja ihanan tehokas alaselälle! =)
ok, eli voinko tehdä sen kotioloissa käsipainoilla?

ruskolilja
Eilinen ja tämä päivä on mennyt _todella_ penkin alle... :/ Tullut syötyä aivan mitä sattuu. Tai no, ei tänään vielä muuta typerää kuin 50 g piparitaikinaa(!) mutta eilisestä en viitsi edes kirjoittaa.. Ehkä saan tämän päivän vielä pidettyä aisoissa, kun nyt vain lopetan ja pidän herkkuhimon kurissa enkä anna sille pikkusormea! On vaan niin huono omatunto syömisistä. Mutta ei kai kaksi huonoa päivää painonhallintaa kaada. Toivottavasti..

Anteeksi omanapaisuus, kuinka teillä muilla on sujunut? :)

Yhteistyössä