NewArtRiot
Kas tässä, ole hyvä! Kunnon läjä motivaatiota Ankeuttajalle =) Kyllä se taas siitä lähtee käyntiin!
Joo! Muutama ihan kohtalainen..Alkuperäinen kirjoittaja matilda.:Nuo naiset on hyvässä kunnossa..kade.
http://www.muskleforum.com/viewtopic.php?f=13&t=935
JärkkyjäAlkuperäinen kirjoittaja matilda.:Nuo naiset on hyvässä kunnossa..kade.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Itse ostin tänään kaupasta hyvillä mielin mässyä, saa sitä herkutellakin! Täytyy tunnustaa, että viime viikkoina on ollut melkoinen läskikriisi johon osaltaan vaikutti erään miehen kommentit :ashamed: Tiedän kyllä olevani yleisellä tasolla hoikka ja kroppa näyttää varsin hyvältä vaatteet päällä, mutta kun ei ole sikspäkkiä mahassakaan niin kyllähän sitä ilman paitaa huomaa että siinä on pehmeääkin, sama koskee reisiä ja takapuoltakin. Minihame + sukkikset päällä jopa erinomainen näky mutta kun ne riisutaan, plösähdys. En ole mikään fitness kroppainen ja jostain syystä eräs mies halusi sivaltaa minua muistuttamalla siitä. Tuli ihan paha mieli ja päätin näyttää sille, että lihakset ne löytyy minultakin ja sitten se saisi nuolla näppejään kun on aukonut päätänsä ulkonäöstäni.. sen kanssa on ollut vähän vipinää pitempäänkin, ei mitään vakavaa, ihmettelen vaan mistä sille nyt iski hinku murtaa vähäinenkin itsetuntoni. Nyt sitten olen mussuttanut jätskiä hyvillä mielin ja mielessäni haistattanut sille ukolle piupaut!!!
Kiitos! Loistava alku kieltämättä!Alkuperäinen kirjoittaja uglamugla:NewArtRiot Hienoa!! =)
mulla vika punnitus on kesäkuun 14pv maanantai...jaiksAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Milloinkas sitä sitten on oltava siinä kesäkunnossa? Että tietää milloin voi syödä reilummin, ja milloin on loppukirin aika. Koska siis viimeinen punnitus? Kuka on suurin pudottaja?
Suorinjaloin maastaveto takareisille. Jalkojen nostot käyvät alavatsan lisäksi myös etureisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:Hei kohtalotoverit!
mulla tullu pikku ongelma askelkyykkyjen kanssa kun oikee polvi ei kestä nitä, en voi tehdä kun sattuu niin. täytyy keksii toinen liike reisille, esim se "kokokyykky", muita hyviä??
ahaa, mitä toi maastaveto tarkottaa??Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Suorinjaloin maastaveto takareisille. Jalkojen nostot käyvät alavatsan lisäksi myös etureisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:Hei kohtalotoverit!
mulla tullu pikku ongelma askelkyykkyjen kanssa kun oikee polvi ei kestä nitä, en voi tehdä kun sattuu niin. täytyy keksii toinen liike reisille, esim se "kokokyykky", muita hyviä??
En uskalla alkaa selittämään, etten vahingossa kerro väärin.. Turvallisinta googlata. On ainakin polviystävällinen liike ja ihanan tehokas alaselälle! =)Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:ahaa, mitä toi maastaveto tarkottaa??
ok, eli voinko tehdä sen kotioloissa käsipainoilla?Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:En uskalla alkaa selittämään, etten vahingossa kerro väärin.. Turvallisinta googlata. On ainakin polviystävällinen liike ja ihanan tehokas alaselälle! =)Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:ahaa, mitä toi maastaveto tarkottaa??
Käsipainot käy varsin hyvin! =)Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:ok, eli voinko tehdä sen kotioloissa käsipainoilla?
ookke, thanks!Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Käsipainot käy varsin hyvin! =)Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:ok, eli voinko tehdä sen kotioloissa käsipainoilla?
No huh huh. en tarkoittanut ihan tuollaista rantakuntoaAlkuperäinen kirjoittaja matilda.:Nuo naiset on hyvässä kunnossa..kade.