Hakutulokset

  1. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Onnea hammy!=) Täällä on vastustuskyky niin heikkona..nyt sitten kurkku kipee ja ääni lähtenyt :D :D supisteleekin aika kivasti :) se on edes hyvä merkki!!mutta pysyis nyt vielä sen puoltoista viikkoa sisällä :) RP
  2. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heippa! ei tulehduksia,ei bakteereja,mutta jostain syystä leukosyytit edelleen yli 200..eli sitten varmaan raskaudesta johtuvaa.nyt vaan odotellaan synnytystä jos se vaikka laskis niitä :D RP (joka taitaa tarinoida yksin tällä palstalla) :D
  3. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Moikka! ei ole tullut selvyyttä asiaan.soitin jopa neuvolaan ja sanoin että nyt alkaa mitta olemaan täysi. siis lääkärihän soitti perjantaina 3 viikon takasi tuloksia ja leukosyytit siis koholla,mutta siitä viikko otettu testi väitti että ei ole mitään erikoista kaikki palautunut.No...
  4. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    moikka! Lääkäri soitteli tossa tossa 2 viikon takasia tuloksia ja kuulemma tulehdusarvot koholla ja valkosoluja päälle 300!myös joku muu arvo oli koholla että meinas jotain tulehdusta.No kuitenkin kun mulla viikko sitten otettiin niitä labroja niin niissä oli jo laskenut eli todennäkösesti...
  5. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Onnea armille!:flower: tulihan se sieltä ulos :) Täällä sain oikein itseeni niskasta kiinni ja pestyä vauvalle vaatetta ja raivasin pinniksenkin meidän makkariin odottamaan vauvelia..en meinaa nimittäin tehdä sitten yhtään mitään kun ens viikolla alkaa äippäloma jihuu! Turvotti ihan vähän...
  6. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hei!ja toivottavasti oli mukava juhannus kaikilla :) Kevätkello me ollaan oltu yksityisella vaan eli ekasta icsistä tärppäs ja sitten pakkaseen jäi kolme jotka nyt tähän toiseen vauvaan käytettiin.Mentiin siis sillä periaatteella että ne käytetään sieltä pois,kun ollaan kerran maksettukin ei...
  7. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Täällä huomattu eilen limatulppaa tuli sen verran iso klöntti että ei voinut erehtyä :D jotain siis on nyt alkanut tapahtumaan tuolla alapäässä viime viikkoisesta..mutta eihän tuo limatulppa mitään merkkaa,että synnytys lähtis käyntiin etuajassa mut hyvä tietää että paikat valmistautuu :D ei...
  8. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Onnea jauhopeukalo! :) Täällä paikat visusti kiinni lääkärin mukaan että kaikki ok :) jostain syystä nyt se vain käyttää tilansa hyväksi ja puskee päällänsä kohdunsuuta,mutta onneksi ei ole tehnyt mitään avonaiseksi.Pyrki välttämään vaan sellaisia asioita joista niitä supistuksia tulee.Mutta...
  9. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heippa! mukava kuulla solin ja kienan kuulumisia ja komppaan kienaa siinä että hierojalla kannattaa käydä itsellä meni myöhään ja sainkin sitten migreeniä kun lihakset sen verran jumissa että suosittelen! Täällä takana neuvola ja maanantaina sitten TAAS lääkäriä.Nyt kontrollikäynti...
  10. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Onnea kevätkello!:flower: Tänne tuli sitten ihopolille kutsu ens viikolle.en tiedä mitä mahtavat tehdä näille mun hiussuonenpurkaumille..luin että synnytyksen jälkeen lähtis pois..oon ihan rokkosen näkönen ja stressi onkin että kuinka paljon 2kk vielä näitä tulee kun lisääntyy...
  11. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Onnea marjiskainen pojasta! :) Ketju näyttää aika poikavoittoiselta missäs ne tytöt oikein piileksii?? :) RP
  12. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Jihaa! rv 30+0 POKS! jes! piti tulla tuulettamaan :D max 12 viikkoa enään :D RP rv 30!!
  13. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heippa täällähän on tosi jännät paikat :) monella on tuntemuksia ja käynnistyksen merkkejä ilmassa aika jännää :)tsemppiä kaikille :) Täällä ei mitään kummempaa..sokerit pikkasen heittelee mutta oikealla ruualla ne pystyy kyllä pitään tosi hyvin normaaleissa arvoissa. Typy on alkanu...
  14. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Onnea babies!sait äitienpäivälahjaksi maailman parhaimman lahjan :) Täällä edelleen kutistaan ajoittain :) ja nyt on tullut univelat,kun vatsa kasvanut niin ei tahdo löytyä sitä asentoa..siitä siis seuraa että tällä mammalla on erittäin kireellä pinna! :( tosin saattaa olla hieman ajatukset...
  15. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heippa! vielä ei oo tullut synnytysuutisia :) no ehkä tänne pian tulee. Huh täällä kaikki ok.Siis maksa-arvot.yks arvo oli hieman siinä rajoilla, mutta voi ihan normaalistikin poiketa..nyt vaan saa kestää tätä kutinaa.lääkäri sanoi jos se vielä kauan jatkuu sitten äippäpolille ja uudet...
  16. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heippa! kiena mulla on esikoinen lähes kokonaan korvikelapsi ja on nyt 1,5v ja ei ole ollut vielä kertaakaan kipeä pientä nuhaa vain ollut mutta ei kertaakaan kuumeessa.Oon muutenkin kuullut monelta korvikelapsien äideiltä samaa.Ja ihan sama mitä se vauva juo kunhan kasvaa hyvin se on pääasia...
  17. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    babies viimeistään sillon siis syntyy!voihan se käynnistyä ennen sitä :) mulle neuvolantäti sanoi että juo pullo siideriä niin auttais käynnistämään niin saunan yhteydessä tottakai :) eipä paljoa auttanut se esikoisella silloin :D mut ei kannata sitä käynnistystä pelätä..en mä ainakaan huomannut...
  18. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    babies meillä kanssa käytetty nestemäistä omoa ja nyt mies osti sitten viimeksi arielin nestemäistä mitä nyt epäilen että se aiheuttaa mulle sitä kutinaa.kokeilen nyt pestä toisella pesuaineella omat vaatteet. Ite muuten testasin sillon pestä esikoisen vaatteet vauva aikana samalla kun...
  19. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Onnea sol poitsusta!:flower: Ja hyvää vappua kaikille!:wave: Kevätkello luin kanssa siitä hepatoosista että yleensä tulee viimeisen kolmanneksen aikana mutta seurailen tässä nyt tilannetta.onneksi on parin viikon päästä lääkäri voi sitten kysyä samalla.Tai no neuvolasta kuitenkin soittavat...
  20. R

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Heippa! Täällä takana sokerirasitus ja jopa 12h paastoarvo oli niin pielessä kun olla ja voi :O neuvolasta soittoa nyt odotellaan sit että saa hakee laitteen kotiin ja alkaa mittailemaan..eli herkut saa nyt unohtaa.. Kutittaako ketään muuta??hitto mä oon ihan punasia näppyjä kohta täynnä...

Yhteistyössä