Hakutulokset

  1. T

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Mulla ei koskaan ole ollut mitään tuntemuksia ovulaation aikoihin. Lisäksi kierto heittelee sen verran, että koskaan ei voi tietää milloin ovulaatio tulee, JOS edes tulee. Siinä vaiheessa, kun oli jo vuosia yrittänyt, niin kovasti sitä halusi senkin asian testeillä varmistaa. Minä ymmärrän kyllä...
  2. T

    oma moka joten hoitovapaa loppuu...

    Oletko kysynyt työnantajaltasi mahdollisuutta jatkaa vielä hoitovapaalla? Jotkut työnantajat ovat joustavia siinä. muoks. Vai tarkoittiko tuo, että vakityö menee sitä, että työnantaja on näin ilmoittanut? Siinä tapauksessa huonompi homma.
  3. T

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Piti näemmä kirjautua uudelleen, että uusi nimimerkki näkyy. Tsempitykset vielä kaikille ja pahoittelut niille, joilla uusi kierto on alkanut. Ehkä tämä on SE kierto =)
  4. T

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Tervehdys! Vaihdoin nimimerkkiä, kun Keeping up appearances on vähän hankala tänne. En tiedä näkyykö uusi vielä vai vasta seuraavassa viestissä. Katsotaas, mitä muistan kommentoida teidän miettimiin juttuihin. Ovistesteistä. Mä tein niitä jokusen, kun esikoista yritettiin. Sen huomasin...
  5. T

    kertokaahan tyhmälle raskauspussi++lapsivesi

    Paljon sulla on ap viikkoja? Mulla todettiin tuulimuna rv 6+5, mutta viikkoa myöhemmin se osoittautui vääräksi tuomioksi. Alkio vastasi täysin viikkoja (7+5 siis) ja sykekin näkyi. muoks. jatkan vielä, että ultraan menin vähäisen verenvuodon takia, joten olin melko varma tuon viikon ajan...
  6. T

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Mousselle: mä heikkohermoisena testasin jo 5 päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, kun oli kerrankin oireita. Clearbluen digitaalinen testi näytti silloin jo plussan. Kaipa se suositus silti on, että odottais niin kauan, että menkat on jo myöhässä.
  7. T

    Isänpäivälahja GalluB

    Hei, tosi hyvä idea! Mä taidan varastaa idean omaan käyttööni, koska mies on jäämässä hoitovapaalle kohta :D Ihan vinkkinä miehelle :saint:
  8. T

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Tervehdys kaikille, uusi kakkosta kuumeileva liittyisi seuraanne =) En ehtinyt vielä lukea kaikkia viestejä, joten ihan perillä en ole itse kunkin tilanteesta, mutta eiköhän se mulle selviä. Meillä esikoinen on vasta 9kk, mutta koska hänen "tekemisessä" kesti 3 vuotta, niin aloitetaan heti...
  9. T

    Ja milläs saa pahan hajun pois KOIRASTA?

    Mä luulen, että se rikki siinä haisunäädän eritteessä saadaan poistettua tuolla yhdistelmällä. Voihan se tietty tehota muunlaiseenkin haisemiseen, mutta jotenkin epäilen.
  10. T

    Ja milläs saa pahan hajun pois KOIRASTA?

    Muakin kiinnostaisi tietää. Meillä ei ainakaan mikään kikka ole auttanut. Paitsi jos se haju on tullut suusta, silloin ruokavalion muutos ja hampaiden pesu auttaa :D
  11. T

    Mitä teet työksesi?

    Tällä hetkellä oon hoitovapaalla, mutta jonkun ajan kuluttua palaan taas luokan eteen. Kieltenopettaja.
  12. T

    Englantia osaavat

    Yleensä ottaen kestomuotoa (eli be + ing) käytetään silloin, kun kyse on parhaillaan tapahtuvasta tekemisestä. Where are you going? kysyttäisiin siis esim. silloin, kun äijä vetää takkia niskaan ja kenkiä jalkoihin ja on selvästi lähdössä jonnekin. Yleismuotoa taas käytetään silloin, kun...
  13. T

    Syökö muiden n 8kk ikäiset kokonaisen "pilttipurkillisen" kerralla?

    Meidän poika 9kk on sellainen "herkkupeppu", että hedelmäsoseita menisi välipalalla rajattomasti, mutta lihasoseita syö tosi nihkeästi. Muutamia lusikallisia vain suostuu syömään per ruokailu. Sormiruoka menee paremmin, joten enää ei purkkiruokia kovin usein syödäkään.
  14. T

    Omenapiirakan ohje

    Huisi hipun ohje kuulostaa tosi hyvältä =) Laitan vielä toisen, jos joskus haluat kokeilla erilaista. Tämäkin on tosi helppo. 4 munaa 3 dl sokeria Vatkataan vaahdoksi 4,5 dl jauhoja 1,5 tl leivinjauhetta Sekoitetaan hyvin ja lisätään vaahtoon 1,5 dl maitoa (kai tähän voisi piimääkin...
  15. T

    Minkä merkkiset kodinkoneet kannattaisi hankkia?

    Meillä on Upoa kaikki. Ihan hyvin ne on toimineet ja oon ollut tyytyväinen. Meidän ostopäätökseen kyllä vaikutti se, että meillä on firmaan suhteita ja saadaan koneet vähän edulllisemmin. Ainut, minkä haluaisin vaihtaa, on uuni. Sen luukku kuumenee IHAN liikaa (meinasi juuri tänään käydä...
  16. T

    Hyi oksetus ja iso itku!

    Meillä on mahavaivainen koira, jonka oksennuksia on saanut muutaman kerran siivoilla. Ei ole minunkaan lempipuuhia :x Harmi, että menetit rakkaan lelun, mutta onni, ettei tullut kiertymää tai muuta.
  17. T

    Mustuin :)

    Danke schön =)
  18. T

    Mustuin :)

    Kiitos! Niinpä :D
  19. T

    Tyhmä leivontakysymys

    Kiitos teille, minäpä kokeilen =) Kävin rekisteröitymässä tässä välissä.
  20. T

    Mustuin :)

    Oi, en ole sukua =) Nythän mä vasta muistankin tuon nikin täällä nähneeni... Toivottavasti hän ei pahastu mun nikistä, pitänee kysyä.

Yhteistyössä