Isänpäivälahja GalluB

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Laittakaa linkkejä ja ideoita mitä te annatte lahjaksi isänpäivänä tai ootte antanut.

Me tehdään 2veen ja 5kk lasten kanssa joku kipsiin upotetut kädet systeemi.
 
Tintti83
Isyys-mietelauseita sisältävä kirja ja AC/DC-body, jonka mieheni on ehdottomasti halunnut ostaa. Lapsi on vasta 5 vk tällä hetkellä, joten emme vielä askartele yhdessä. :)
 
Ekana vuonna, kun poika oli vielä masussa, tuleva isä sai lahjaksi isyyspakkauksen. Siitä seuraavana syksynä sai juurikin tuon käden- ja jalanjälkitaulun. Toissan vuonna ostin kerraston ja poika oli tehnyt hoidossa pullapojan; viime syksynä sai kirjan ja pojan askarteleman meidän perhe -taulun. Tänä vuonna ostan varmaankin Isän keittokirjan ja sit poika varmaankin tekee hoidossa taas jotakin.
 
mammaliii harmaana
Mä mietin partakonetta.. :D Miehen vanha vetelee viimosiaan nii josko sen ostais.. Viime vuonna poika synty päivää ennen isänpäivää, joten lahja tuli siinä.. Nyt sitte mietin josko myös jotain kädenjälki juttua sitte mukaan.. :)
 
Niin
Mitähän sitä keksisi? Olemme reissussa isänpäivän aikoihin, joten lahja olisi hyvä tehdä jo Suomessa ja ottaa mukaan, jotta voipi aamulla antaa sitten. Aamiaista ei viedä vuoteeseen, kosk buffet odottaa =)
Viime vuonna poika oli kaksi kk vanha isänpäivän aikoihin ja tehtiin isänpäiväkortti siten, että lääräsin pojan jalkapohjiin sormiväriä ja painoin paperille. Lahjaksi ostin Däddy cool-sukat ja iskä alushousut ja olikohan vielä jotain? Syömässä käytiin. Ei kovin ihmeellistä siis.

Pistäkääs tosiaan idearikkaat ideoita, jotta pääsee "varastamaan"!!!
 
vieras2
Mulla ei ole tapana ostaa mitään kun hän ei ole mun isäni. Meillä riittää lasten kerhossa ja koulussa tekemät askartelut/kortit. Ruokaan saatan ehkä panostaa kyseisenä päivänä enemmän.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mulla ei ole tapana ostaa mitään kun hän ei ole mun isäni. Meillä riittää lasten kerhossa ja koulussa tekemät askartelut/kortit. Ruokaan saatan ehkä panostaa kyseisenä päivänä enemmän.
Katos kun kaikkien pennut ei oo hoidossa.
 
Samma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mulla ei ole tapana ostaa mitään kun hän ei ole mun isäni. Meillä riittää lasten kerhossa ja koulussa tekemät askartelut/kortit. Ruokaan saatan ehkä panostaa kyseisenä päivänä enemmän.
Katos kun kaikkien pennut ei oo hoidossa.
Hei miksi pitää heti tylyttää, kunnioitusta hiukan toisen perheen tapoihin. Heillä tehdään noin niin miksi pitää heti mennä mäkättämään.
Höh
 
§
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
Isyys-mietelauseita sisältävä kirja ja AC/DC-body, jonka mieheni on ehdottomasti halunnut ostaa. Lapsi on vasta 5 vk tällä hetkellä, joten emme vielä askartele yhdessä. :)
siis miehesi saa ac/dc-bodyn. vautsi! :D
löytyykö jostain kokoa xl?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mulla ei ole tapana ostaa mitään kun hän ei ole mun isäni. Meillä riittää lasten kerhossa ja koulussa tekemät askartelut/kortit. Ruokaan saatan ehkä panostaa kyseisenä päivänä enemmän.
Katos kun kaikkien pennut ei oo hoidossa.
Ja äiti ei sitten anna penskojensa kotona edes isänpäiväkortteja askarrella, vai?
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja Samma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mulla ei ole tapana ostaa mitään kun hän ei ole mun isäni. Meillä riittää lasten kerhossa ja koulussa tekemät askartelut/kortit. Ruokaan saatan ehkä panostaa kyseisenä päivänä enemmän.
Katos kun kaikkien pennut ei oo hoidossa.
Hei miksi pitää heti tylyttää, kunnioitusta hiukan toisen perheen tapoihin. Heillä tehdään noin niin miksi pitää heti mennä mäkättämään.
Höh
jep, mä oon nyt kuukauden verran seurannut tätä touhua täällä ja pari kertaa rohjennut kertoa oman mielipiteeni jostakin asiasta, mielestäni ihan asiallisesti. molemmilla kerroilla kommetit menee heti tähän suuntaan, joten olkoon tämä viimeinen kerta kun täällä pistäydyn. aika monella on vielä elämä hankkimatta!!!!!
 
katsos
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mulla ei ole tapana ostaa mitään kun hän ei ole mun isäni. Meillä riittää lasten kerhossa ja koulussa tekemät askartelut/kortit. Ruokaan saatan ehkä panostaa kyseisenä päivänä enemmän.
Katos kun kaikkien pennut ei oo hoidossa.
kun "pennut" voi askarrella myös kotona..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ekana vuonna, kun poika oli vielä masussa, tuleva isä sai lahjaksi isyyspakkauksen. Siitä seuraavana syksynä sai juurikin tuon käden- ja jalanjälkitaulun. Toissan vuonna ostin kerraston ja poika oli tehnyt hoidossa pullapojan; viime syksynä sai kirjan ja pojan askarteleman meidän perhe -taulun. Tänä vuonna ostan varmaankin Isän keittokirjan ja sit poika varmaankin tekee hoidossa taas jotakin.
Hei, tosi hyvä idea! Mä taidan varastaa idean omaan käyttööni, koska mies on jäämässä hoitovapaalle kohta :D Ihan vinkkinä miehelle :saint:
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:
isä saa viettää päivän lastensa kanssa touhuten ja äippä lähtee kylpylään!! <3
Tätä on pakko kommentoida sen verran, että kuka äiti haluaisi saada vastaavan kohtelun äitienpäivänä??? Että äitienpäivänä äiti saa viettää KOKO PÄIVÄN lasten kanssa touhuten ja isukki lähtee raveihin.
 
meillä
Lasten kans ollaan jo jemmaan ostettu Muumi pappa pyyhe. Aateltiin vielä tilata sellainen supermies t-paita jossa logossa lukee "Isä" :) Ja sit saa kerhossa/koulussa tehdyt kortit.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:
isä saa viettää päivän lastensa kanssa touhuten ja äippä lähtee kylpylään!! <3
Tätä on pakko kommentoida sen verran, että kuka äiti haluaisi saada vastaavan kohtelun äitienpäivänä??? Että äitienpäivänä äiti saa viettää KOKO PÄIVÄN lasten kanssa touhuten ja isukki lähtee raveihin.
No en mä ainakaan!
 
gab
Isälle on jemmassa pressopannu, saa sillä sitten laitella itselleen teetä iltaisin. Esikoinen varmaankin tekee päiväkodissa jonkun lahjajutun + kortin. Pienemmän kanssa piirretään jotain "taidetta" paperille. Ja aamukahvit + kakut sänkyyn tietty!
 
mama
viime vuonna isukki sai valokuvan lapsestaan kehysksissä,sillä emme asu yhdessä.Oma isäni sai myös valokuvan lapsestaan ja lapsenlapsestaan.Tänä vuonna ideat ovat lopussa,joten otan jonkun teiän ideoista ;) Milloin tarkalleen se isänpäivä olikaan,ku unohtuu joka vuos.
 

Yhteistyössä