Minkä merkkiset kodinkoneet kannattaisi hankkia?

Susa
Meille tuli juuri valmistuvaan kohteeseen AEG:n koneet ja kodinhoitohuoneeseen LG:n pesutorni. AEG:n koneista ei ole vielä omakohtaista kokemusta, mutta LG:n kone on ollut ennekin ja olen ollut todella tyytyväinen.

Tarjous paketista pyydettiin useammastakin liikkeestä ja Grammin koneet olis ollut halvimmat, mutta laadusta en tiedä. Mielen koneet on kuulemma markkinoiden parhaita, mutta myös kaikista kalliimpia.

Tsemppiä metsästykseen! Itse meinasin tulla ainakin ihan hulluksi ja helpotus oli suuri kun lopulta päätettiin, että mitkä otetaan.
 
vieras
Meille tulee kanssa myyjän suosituksesta AEG:n astianpesukone ja pyykinpesukone.
Liesitaso, uuni ja jääkaappi ovat Siemensin.

Ei siis vielä kokemusta käytössä. Itse luotin vain sokeasti tuttujen myyjien suosituksiin, kun on niin kamalasti erilaisia malleja markkinoilla.
 
Meillä on Upoa kaikki. Ihan hyvin ne on toimineet ja oon ollut tyytyväinen. Meidän ostopäätökseen kyllä vaikutti se, että meillä on firmaan suhteita ja saadaan koneet vähän edulllisemmin. Ainut, minkä haluaisin vaihtaa, on uuni. Sen luukku kuumenee IHAN liikaa (meinasi juuri tänään käydä onnettomuus tuon 9-kuisen kanssa).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Meillä on edessä jääkaapin, pakastinkaapin, uunin, keraamisen liesitason, tiskikoneen ja tod. näk. kuivausrummun hankinta.

Suositelkaa hyviä koneita ja kertokaa, mitä ei kannata ostaa ollenkaan.

:flower: :)
Meillä on Samsung ja hyvin toimii. Keraamisen tilalle ottakaa induktio taso ehdottomasti, meillä on nyt se ollut vuoden päivät ja se on tasan viimeinen kodinkone josta luovun :)
 

Yhteistyössä