Mitä teet työksesi?

Non compos mentis
Kaikkea mahdollista. Postitan, laskutan, leivon, annan haastatteluja, järkkään mediatilaisuuksia, vahdin lapsia, keitän kahvia, myyn kirjoja, otan vastaan varauksia, valvon turvakameroiden avulla tiloja, arkistoin, käyn kaupassa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Keräilen.
mitä keräät?
Päivittäistavaroita varastossa.
Heittelen tavarat rullakoihin tai lavoille ja vien ovelle, josta ne pakataan rekkaan ja kuljetetaan kauppaan.

Ihan mukavaa "aivot narikkaan" -hommaa, ei kuitenkaan toivottavasti mun loppuelämäni ammatti.
ja joka kuormat on sekas.. on mietitty millasta porukkaa yleensä on töissä jotka tekee ne.. meillä kaupalla kamala työ käydä kaikki läpi yksitellen
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja joka kuormat on sekas.. on mietitty millasta porukkaa yleensä on töissä jotka tekee ne.. meillä kaupalla kamala työ käydä kaikki läpi yksitellen
Miten sekas?
Jokainen kerääjä on yksilö ja tekee työnsä just niin hyvin tai huonosti kun itsestä tuntuu. Mä olen hyvä kerääjä :D Teen nättejä lavoja ja saatan jopa käyttää aikaa lavan/rullakon uudelleenjärjestelyyn, mikäli kaikki ei sovi ihan just eikä melkein. Se on melko harvinaista, me tehdään urakkapalkalla, mutta mä teen yli keskiarvon silti.

Sitten siinä on sellanenkin jekku, että se keräily on puheohjattua, enkä mä valmiiksi tiedä, mitä tavaraa tulee. Se mun talkman-ystäväiseni kertoo mulle kahvipaketti kerrallaan, mitä tulee kyytiin. Tulisi tietenkin erinäköisiä lavoja, jos saisin esim. 150 myyntierää tavaraa eteeni ja saisin sitten kasata lavan "puhtaalta pöydältä".

(mä muuten mietin ihan samaa, olin kaupantäti ennen tätä varastouraa ;) )
 
juups
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
työtön hoitaja
missä asut?Täällä meilläpäin huutava pula hoitajista.Mieskin kun jäi isyyslomalle niin osastonhoitaja sanoi sille,että ei tiedä yhtään ketä sais sen tilalle tekeen isyyslomasijaisuuden,sama juttu sairaslomilla.TÖitä olis täällä pilvin pimein...
Meillä päin myös. joka paikassa hoitajista hirveä pula..
En ole aikaisemmin kyl kuullut työttömästä hoitajasta :O
 
Gloria Mundi
Alkuperäinen kirjoittaja miten taiteilija:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
työtön taiteilija
voi olla työtön? luovuus hukassa vai?
Vahan samaa ihmettelin minakin,,, mutta en varmasti tieda asiasta tarpeeksi,,, jotenkin vaan ajattelin etta taiteilija luo niita taideteoksiaan jatkuvalla syotolla,, kai se sitten on eri asia etta menevatko ne kaupaksi tai onko joku tilannut jonkun teoksen..
 

Yhteistyössä