Mitä teet työksesi?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kokko:
maksan päivärahoja laiskoille työttömille

Jos oot tota mieltä niin hankippa tällä laiskalle merkonomille toimistoalan töitä hämeestä! Olen lähettänyt jo moneen paikkaan hakemuksia mutten ole edes haastatteluun päässyt. Olen ollut aiikaisemmin valtiolla työssä 2v. Haluisin töitä mutta kun ei vaan saa!!!
yleensä valtion virat on aika pitkäkestoisia, miksi et ole enää valtiolla töissä? mokasitko?
 
katmat
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
työtön hoitaja
missä asut?Täällä meilläpäin huutava pula hoitajista.Mieskin kun jäi isyyslomalle niin osastonhoitaja sanoi sille,että ei tiedä yhtään ketä sais sen tilalle tekeen isyyslomasijaisuuden,sama juttu sairaslomilla.TÖitä olis täällä pilvin pimein...
 
Sanna80 harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kokko:
maksan päivärahoja laiskoille työttömille

Jos oot tota mieltä niin hankippa tällä laiskalle merkonomille toimistoalan töitä hämeestä! Olen lähettänyt jo moneen paikkaan hakemuksia mutten ole edes haastatteluun päässyt. Olen ollut aiikaisemmin valtiolla työssä 2v. Haluisin töitä mutta kun ei vaan saa!!!
yleensä valtion virat on aika pitkäkestoisia, miksi et ole enää valtiolla töissä? mokasitko?
Eipä sanonut, että on ollut valtiolla VIRASSA! Mikään ei ole niin paha pätkätyöllistäjä kuin kunnat, valtiot ja kuntayhtymät! Nimimerkillä 8 vuotta pätkissä kunnallisella ja se riitti kiitti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
työtön hoitaja
missä asut?Täällä meilläpäin huutava pula hoitajista.Mieskin kun jäi isyyslomalle niin osastonhoitaja sanoi sille,että ei tiedä yhtään ketä sais sen tilalle tekeen isyyslomasijaisuuden,sama juttu sairaslomilla.TÖitä olis täällä pilvin pimein...
Päijät-Hämeen alueella asun.. ja ei vaan oo osunu töitä kohdalle vaikka hakenu olen
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
työtön hoitaja
ei voi olla!! Palstalaisethan on hehkuttaneet monta vuotta että hoitajilta ei työt lopu :xmas:
tämä on kyllä ihme. Onkohan hän se 5000? euron hoitaja, ei ihme jos ei ole töitä:)
mikä vitun 5000e hoitaja? :eek:
tehyläinen tietty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kokko:
maksan päivärahoja laiskoille työttömille

Jos oot tota mieltä niin hankippa tällä laiskalle merkonomille toimistoalan töitä hämeestä! Olen lähettänyt jo moneen paikkaan hakemuksia mutten ole edes haastatteluun päässyt. Olen ollut aiikaisemmin valtiolla työssä 2v. Haluisin töitä mutta kun ei vaan saa!!!
olisko aika alkaa hankkia töitä joltain muulta alalta vai ajattelitko kauankin istua kotona ihmettelemässä, jos omalta alalta ei kerran työllisty?
Tätä peesaan täysin. Piruako sitä istuu himassa perse homeessa jos ei omalta alalta löydy duunia. Kouluttautuu uuteen, that´s it! Ja jos taas ei pysty, niin turha vinkua.

muox* ja se ammatti tällä hetkellä rakennusalalla
 

Yhteistyössä