Hakutulokset

1. T

Vauva maiskuttaa, kieli naksuu imiessä

Mitä asialle sitten voi tehdä.... olen koittanut vaihtaa asentoa ja puristaa rintaa litteämmäksi.. mitä vielä. Sairaalassakin kätilä katsoi, ettei vauvalla ole kireä kielijänne tms.
  2. T

Vauva maiskuttaa, kieli naksuu imiessä

Minulla on 2,5 viikkoinen vauva. Kaikki on mennyt nyt alussa hyvin, ainoa mietityttävä asia on se, kun vauvan suu (kieli) naksuu... sanotaanko sitä sitten maiskuttamiseksi.... kun vauva imee. Kieli napsahtaa aina juuri ennen nielaisua. Mielestäni imuote näyttää ihan hyvälle, suu on mielestäni...
  3. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

Mitenkä tuohon suljettuun kerhoon pääsee mukaan?
  4. T

Heippa! Tulen tänne vielä kyselemään onko meille synnyttäneille joku oma ryhmä jossain ja miten sinne pääsee? Terv.Tipi ja papunen (Jade) 2vko+1pvä
  5. T

Mippis: Älä ole kamalan huolissasi. Meidän neitikin melkein paastosi ensimmäisen vuorokauden juurikin siitä syystä, että oli niellyt niin paljon lapsivettä. Sitten toisena päivänä pulautti oikein kunnolla lapsivettä pois ja siitä alkoi maito pikkuhiljaa maistua. Mäkin olin aluksi vähän...
  6. T

Kotiuduimme tänään 2 päivää vanhan papusen kanssa sairaalasta :D Ja ajattelin tulla kertomaan synnytystarinani. Heräsin siis su-ma välisenä yönä tasan klo.03.00 kovaan supistukseen. Seuraava supistus tuli siitä 10min kuluttua ja jostain syystä vaan tuntui, että nyt on tosi kyseessä. Olen siis...
  7. T

Tulen pikaisesti kertomaan että meille syntyi viime yönä tyttö (3690g ja 50cm). Viikkoja oli siis 39+4. Synnytin suunnitelmista poiketen naistenklinikalla. Synnytys oli todella nopea.... Heräsin klo.03 ekaan supistukseen ja vauva syntyi klo.05.06. Tulen myöhemmin kertomaan synnytyksestä tarkemmin :)
  8. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

Onnittelut kaikille vauvan jo saaneille!!! Täällä ei sitten ole tapahtunut mitään... alkaa jo masentaa. Se limatulppa alkoi tosiaan lähteä jo viikko sitten, mutta sen jälkeen ei mitään. Muutama.... siis todella vaan muutama kovempi supistus sen jälkeen ja siinä kaikki. Ja mä alan olemaan jo...
  9. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

Oon kirjoittanut ihan hirveän vähän, mutta nyt on jännät paikat. Tänään irtosi limatulppa... voihan se olla että menee vielä viikkotolkulla aikaa synnytykseen, mutta toivossa on hyvä elää :D Kävin eilen äitiyspolilla ja lääkäri teki aika kovakouraisen sisätutkimuksen, jonka ansiosta kai tämä...
  10. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

Täytyytpä ko mmentoida näihin Kelan maksuihin. Nimittäin itsekin kävin katsomassa Kelan asiointipalvelussa mitä mulle on tulossa ja mullakin siinä maksu kohdassa näytti olevan juurin sen suuruinen summa, kuin mitä mun kuuluisi saada käteen... siis verojen jälkeen. Täytyykin siis maanantaina...
  11. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

Kirjoitanpa pitkästä aikaa :D Tosiaan mulla synnäri siis kättäri. Painosta näin alkuun vähän. Mulla on tullut nyt jo ainakin 13kiloa. En kamalasti jaksa siitä stressata, eikä neuvolassakaan ole sanottu mitään, mutta aloin vähän miettimään mitkä housut laitan, kun synnäriltä pääsen kotiin...
  12. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

Redwing Blackbird kysyisin sinulta jos olet terveydenhuollossa töissä, jos jotain tietäisit. Eli siitä Duactista vielä. Päivystyksestäkin kyllä sanottiin ettei ole mitään hätää. Mutta pelottaa kun netissä melkein aina duactin yhteydessä lukee, että "saattaa aiheuttaa istukan vajaatoimintaa ja...
  13. T

Duact raskausaikana

muakin kiinnostaa tämä kovasti
  14. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

Hei kaikki! Pääseekö vielä näin myöhään mukaan? Mulla on LA 5.6 rakenneultrassa saatiin tyttölupaus :D Tämä on siis toinen raskaus. Meillä on jo siis yksi tyttö (3,5v). Ja olen 32vee. Me erottiin miehen kanssa joulun alla joten odotan käytännössä katsoen yksin. Tai no... kaksin tytön kanssa...
  15. T

~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

Heippa! Hävettää ihan kamalasti kun en sitten saanut tänne kirjoitettua kuin muutaman kerran, mutta ajattelin kuitenkin tulla kertomaan... Meille syntyi terve tyttö 30.5.2010 klo.02.13. Mitat: 48cm ja 3560g. Synnytys käynnistettiin ja se meni sitten todella hienosti ja ainakin mun mielestä...
  16. T

Äitejä Leppävaaran lähistöltä?

Mukaan mahtuu... mullekin saa laittaa tosi mielellään YV:tä =) !!!
  17. T

Jees... Selloon vois tosiaan sopia treffit viikolla 15. Mä olen myös jo saikulla äippälomaan asti, että sopii päivällä!
  18. T

espoossa muita äitejä seuraksi?

Heippa voisin ilmoittautua tänne. Olen 28-vuotias, odottelen esikoista ja laskettu aika on touko-kesäkuun vaihteessa. Olemme juuri muuttamassa Leppävaaraan ja todella mielelläni tutustuisin muihin äiteihin!!!
  19. T

Ei olla kovin kaukaa muuttamassa, Etelä-Haagasta, mutta kuitenkin =) . Laita vaikka yksityisviestiä... olisi tosi kiva tutustua! Niin... meillä siis laskettu aika on touko-kesäkuun vaihteessa B)

Yhteistyössä