Hakutulokset

  1. Ä

    Piti laittaa pyykit koneeseen, mutta...

    :x Hyi helv...! *kylmät väreet*
  2. Ä

    En yleensä usko horoskooppeihin, mutta täytyy myöntää, etten tunne yhtään oinasta, joka ei olisi itsepäinen/itsevarma/johtaja-aine

    Kyllä tunnen oinaan joka ei täytä noita "kriteerejä". Useimmiten kyllä horoskoopit pitävät paikkansa. Omalla kohdallani täysin ;)
  3. Ä

    Piti laittaa pyykit koneeseen, mutta...

    Sympatiat sulle! Mun mies raivoaa kun pelkään hämiksiä niin kovasti! Olen mm. ollut evakossa kotoani, vähällä meinannut aiheuttaa kolarin kun hämis oli autossa jne :ashamed:
  4. Ä

    Te keillä iso ikäero miehen kanssa

    Ne on kato kateellisia kun itse omaavat keskenkasvuiset jullit ;) Ja muut, tää oli joke, ei pidä ottaa tosissaan..
  5. Ä

    Te keillä iso ikäero miehen kanssa

    24v ikäeroa ja ihmettelijöitä on ollut mutta siinäpähän ihmettelevät :wave:
  6. Ä

    Kiinteistä kyselyä

    5,5 kk
  7. Ä

    muita, jotka ei tykkää juuri lapsista vaikka on omia?

    Oma lapsi on todella rakas, mutta muiden lapsista en niin perusta. Riehuvat ja villit lapset ovat painajainen varsinkin jos sellaisia tulee kylään :o Myöskin sellaiset lapset "häiritsevät" jotka tulevat koko ajan utelemaan ja keskeyttämään aikuisten keskustelut.
  8. Ä

    Miten jotkut uskaltaa laittaa pienen vauvan omaan huoneeseen yöksi yksin?

    Kyllä minunkin mielestä vauvan paikka on äidin lähellä, jos ei ihan vieressä niin ainakin samassa huoneessa.
  9. Ä

    Paljonko painat? entä pituus?

    158cm/42kg
  10. Ä

    kuulin huhun, onko muka mahdollista??!!

    Kokeile? :laugh:
  11. Ä

    G:Paljonko puntari näytti, kun olitta ihan viimesillänne raskaana?

    Lähtöpaino 42kg ja päivää ennen synnytystä 54kg, sitä seuraavana 47kg
  12. Ä

    Onko teistä outoa? (lapsi hoidossa alle kk:n ikäisenä)

    Täysin samaa mieltä kanssasi! Itse olen kokenut tuon saman itkun kans kotiintulon kauppareissulta ja kuullut myös joidenkin suusta tuon, että pakko päästä viihteelle kun "jo" 2kk ollut vauvan kanssa. Kyllä vauva tarvii äitiään. Luontoäiti on sen suunnitellut, ei eläimetkään jätä poikasiaan vaan...
  13. Ä

    Onko teistä outoa? (lapsi hoidossa alle kk:n ikäisenä)

    Minä varmaan osaankin vain yhdeltä kannalta katsoa... Mutta kuulunkin näihin äiteihin, jotka eivät pysty olemaan erossa lapsestaa, myönnän :ashamed:
  14. Ä

    Onko teistä outoa? (lapsi hoidossa alle kk:n ikäisenä)

    No on outoa. Eri asia jättää isompi vauva hoitoon, mutta jos jo alle kuukauden ikäisen hoitaminen tuntuu vievän kaiken "oman ajan"niin... huhhuh. Teillä tulee olemaan piiiitkät vuodet lasta hoitaessanne. Tietysti tämä on jokaisen oma asia,mutta kun kerran mielipidettä kysytään.

Yhteistyössä