Piti laittaa pyykit koneeseen, mutta...

...kun siirsin narulta paitaa jotta pääsen laittamaan johdon seinään niin mikäs se siinä..JÄTTISUURI hämähäkkihän se siinä moljotti mua ikkunalaudalla just sen näkösenä että hyökkää kimppuun...kiljaisu ja äkkiä lapsi kainaloon ja takasi yläkertaan :ashamed: mä pelkään niin paljo hämähäkkejä että se vaikeuttaa mun elämää...siellä ne pyykit nyt sitten odottaa koneessa, että mies tulee töistä tappamaan sen...ei kuulemma voi sen takia lähteä käymään kotona kesken päivän :whistle: eikä ollu ensimmäinen kerta kun soitan sille töihin että meillä on taas jättisuuria hämähäkkejä jotka yrittää syödä mut...
 
cukkis
minä myös inhoan hämähäkkejä. ulkona ne saa mennä nurmikolla koska siellä on niiden elämä mutta ei mun kotonani...

ja en mä voi päästää hämistä vapaaksi muutenhan se on talossamme....joten yleensä saalistan sen lasin alle odottamaan että mies tulee kotiin....

mutta jos katossa nä en niin sitten se on siellä...ja toivon ettö olisi vielä illallakin..

miten hämiksiä voikaan inhota noin paljon.

sympatiat ap:lle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun ei onneks enää tarvi miestä häiritä hämiksiä tappamaan, kissa hoitaa nykyään kaikki öttiäiset pois jaloista =)
Meillä on kissoilla kielto tulla kellariin... :/
No kai yksi poikkeus sallitaan? Sun mielenrauhan takia =)
Ei...ne riehaantus vaa ku pääsisivät sinne ikä edes huomais sitä hämistä. Ja kerranko oli eteisen seinäs hämis ja mies nosti kissaa tappaa sitä nii se hämis HYPPÄS varmaa metrin ja siinä sitte meniki vasta aikaa kun etsittii minne se pomppas... :|
 
IhanaValo
Mie kans kammoan hämppyjä..Onneks meillä on semmoinen metsästäjä-kissa joka pistelee ne naamariinsa..Hyi, vieläkin puistattaa kun yks kerta kissa söi lukin, jolta jäi yks jalka syömättä..se heilui sit jonkin aikaa vaikka loppuosa oli syöty :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäpussi:
Sympatiat sulle!

Mun mies raivoaa kun pelkään hämiksiä niin kovasti! Olen mm. ollut evakossa kotoani, vähällä meinannut aiheuttaa kolarin kun hämis oli autossa jne :ashamed:
Joo..mäki oon vetäny hepuleita autos...ihme ettei oo tullu yhtää kolaria ajettua. Ja meillä kans mies hermoo ja sanoo aina että älä nyt sitte saa hepulia :ashamed: Kerran seisoin keittiön tuolilla kun jääkaapin edessä oli jättihämis ja mies suihkussa...en voinu mennä pois ettei se katoo näkyvistä ja piiloudu johonki odottaan parempaa hetkee murhata mut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie kans kammoan hämppyjä..Onneks meillä on semmoinen metsästäjä-kissa joka pistelee ne naamariinsa..Hyi, vieläkin puistattaa kun yks kerta kissa söi lukin, jolta jäi yks jalka syömättä..se heilui sit jonkin aikaa vaikka loppuosa oli syöty :x
:x Hyi helv...! *kylmät väreet*
 
Marilii
Aragnofobiaa poden minäkin. Asuttiin joitakin vuosia vanhassa suojellussa ok-talossa, jonka alakerrassa asusti mittava huonehämähäkkipopulaatio. Suurin näkemäni oli kinttuineen 10 markan kolikon kokoinen, musta ja paksut jalat. Kuvaa en pysty tänne etsimään kun hirvittää niin.

Alakerrassa oli pyykkikone, suihku ja sauna, eikä sinne oikeen voinut mennä kuin pienissä siivuissa.
 
Menee niin kylmiä väreitä että...hyi. Meilläki monesti jääny lukinjalka roikkuu kissan suusta yms..
Ja niin siis meillä vanha talo ja kellaris pyykinpesukone ja siel on tosi usein hämiksiä...isoja, lukkeja ja sit muuten vaan isoja mustia paksujalkasia... :x
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Menee niin kylmiä väreitä että...hyi. Meilläki monesti jääny lukinjalka roikkuu kissan suusta yms..
Ja niin siis meillä vanha talo ja kellaris pyykinpesukone ja siel on tosi usein hämiksiä...isoja, lukkeja ja sit muuten vaan isoja mustia paksujalkasia... :x
No ne on just niitä huonehämiksiä niin kuin meilläkin oli. Järkyttäviä. Pannuhuoneeseen kun sytytti valot niin kattilan ja puupinon alle paineli niitä ihan vilisemällä. Ota siinä sitten pinosta puita!
 

Yhteistyössä