Hakutulokset

  1. M

    Kokemuksia käynnistetyistä synnytyksistä

    Te joilla on synnytys käynnistetty niin millainen kokemus oli?Mulla synnytys ois tarkoitus käynnistää ja kaipaisin kovasti muiden kokemuksia,kiitos:)
  2. M

    Mistä kestävät välikausi housut pojalle??

    Oon ostanut pojalleni (4v) tänä keväänä jo kahdet välikausi vaatteet.Ensimmäiset Lassien takin ja housut-tulos housut kolmen käyttökerran jälkeen puhki.Palautin ne ja menin toiseen kauppaan mistä ostin kulutusta kestävät ja vettäpitävät (koska poikani toivoi housuja joiden kanssa ei tarvitsisi...
  3. M

    onko jollain???

    Sellasta Fisher Prisen junaa (peek a blocks) jossa on läpinäkyviä palikoita joiden siällä on eläin ja se juna soittaa musiikkia ja liikkuu eteenpäin kun sen piipusta painaa??Jos on ja raaskit siitä luopua niin mä voisin sen kohtuu hinnalla ostaa:)Mun lapset tykkäs siitä TODELLA paljon mut sitten...
  4. M

    Muumipehmo

    Onks jollain muumipehmon kaavoja???Mä halusaisin tehdä sellaisen mun syntyvälle lapselle mut en tiedä mistä kaavat siihen???
  5. M

    Lapsilisä

    Maksetaanko se 23.1??
  6. M

    HUOM!

    Neloselta alkaa klo 13 kotisynnytyksestä kertova ohjelma, jos jotain kiinnostaa :attn:
  7. M

    Kuinka nopeasti hb on lähtenyt nousuun rautatablettejen aloittamisesta?

    Eli kuinka nopeasti teillä on hb alkanut nousta siitä kun aloititte rautatablettejen syönnin? Mä aloitin raudan syönnin noin kolme viikkoa sitten ja maanantaina kun oli neuvola ja mitattiin hb niin se oli tipahtanut edelleen alas päin :o Oon muistanut ottaa Obsidan merkkiset rautatabletit ihan...
  8. M

    Mitä taaperolle mukaan lentokoneeseen?

    Eli mitä ootte ottanut reilun vuoden ikäiselle mukaan lentokoneeseen että lapsi viihtyy n.4h lentokoneessa paikoillaan? Kiitos vastauksista!
  9. M

    1-v synttärit

    Kuinka paljon kutsuitte vieraita lapsen yks vuotis synttäreille ja mitä tarjositte?? Kiitos jo etukäteen vastauksista=)

Yhteistyössä