Mitä taaperolle mukaan lentokoneeseen?

Meillä kirjat on aivan ehdottomia! Erityisesti pienet kuvakirjat, joita voi ja täytyy olla useampia mukana. Myös lentokentällä aika käy pitkäksi.
Kuvakortit on myös hyviä, niitä kun voi jakaa muille matkustajille (ja lattialle...) ja katsella itse. Jotain autoja, pehmohahmoja jne. olemme myös pitäneet mukana. Ylipäänsä paljon räplättävää...

Sitten lahjontavälineitä eli rusinoita ja muumikeksejä. Kentältä ostan pillimehua erityisesti nousuja ja laskuja ajatellen, nieleskely estää korvien tukkoon menoa.

Mukavaa lentomatkaa!
 
Kaikkea edellamainittujen lisaksi meilla on ollut
pienia leluja kaarittyna paketteihin. Nakkileipa on meilla ollut inn ei oo sokeria ja sen pureskeluun menee aikaa. En ole ollenkaan paastanyt lasta lattialle liikkumaan ollenkaan, koska sitten se vaan juoksentelisi ympari myøs seuraavilla lennoilla. Ei ole valttamatta mukavaa kanssamatkustajille eika ainakaan sas:n henkiløkunta siita oikein pida. Olemme toistaiseksi parjanneet rauhallisella puuhastelulla tosin lennamme lyhyissa patkissa (n.2h) vaihtojen takia.
 
Lisäisin edellisiin pienen värityskirjan ja puuvärit jos lapsi osaa jo värittää. Meillä poika ainakin tykkää värittää yhdessä. Ja lentokentältä olen ostanut jonkun lehden (esim teletappilehti) sekä olen ostanut jonkun pienen lelun ja antanut vasta koneessa (vanhat tutut lelut ei ole niin kivoja :D ) Lisäksi pikkunaposteltavaa
 

Yhteistyössä