onko jollain???

Sellasta Fisher Prisen junaa (peek a blocks) jossa on läpinäkyviä palikoita joiden siällä on eläin ja se juna soittaa musiikkia ja liikkuu eteenpäin kun sen piipusta painaa??Jos on ja raaskit siitä luopua niin mä voisin sen kohtuu hinnalla ostaa:)Mun lapset tykkäs siitä TODELLA paljon mut sitten se hajos eikä niitä enään valmisteta eikä myydä missään:(Laita yv:tä jos voit auttaa mua:)
 
"minä"
http://www.lastenkauppa.eu/?menuID3=330&productID=1553&ids=323|324|330
Fisher Price juna
39.00 EUR

Tööt! Tööt! Kaikki kyytiin, juna lähtee! Tämä onkin hauska juna: se herää toimintaan vauvan kosketuksesta. 5 sirkusaiheista palikkaa matkustaa vauvan ohjaaman junan kyydissä! Painamalla savupiippua juna lähtee liikkeelle, musiikki ja valot käynnistyvät ja moni muu kiva toiminto pyörähtää käyntiin. Junan liikkuessa vauva voi nähdä kaikenlaista toimintaa myös palikoiden sisällä! Toimii 3 x AA paristoilla. Eivät sisälly pakkaukseen.
 
metsätähti harmaana
"minä" Juuri tuo:)!!!Kiitos kiitos kiitos:)!!!Mä oon nii onnellinen että löysin sen:)Ihanaa:)Ens viikolla me lapset saa sen:)Kiitos todella paljon:)Sä oot parempi etsimään netistä tavaroita kuin mä:)Kiitos sulle:)
 

Yhteistyössä