Mistä kestävät välikausi housut pojalle??

Oon ostanut pojalleni (4v) tänä keväänä jo kahdet välikausi vaatteet.Ensimmäiset Lassien takin ja housut-tulos housut kolmen käyttökerran jälkeen puhki.Palautin ne ja menin toiseen kauppaan mistä ostin kulutusta kestävät ja vettäpitävät (koska poikani toivoi housuja joiden kanssa ei tarvitsisi pitää kurahousuja) housut ja samaan sarjaan takin T2H ja nyt kahden käyttökerran jälkeen lahkeessa reikä :eek: :kieh: Mitkä merkkiset välikausihousut ootte käytännössä todenneet kestäviksi???Kiitos paljon jos joku vaan osais auttaa.Ei oo mukavaa kun saa muutaman päivän välein palauttaa ja ostaa uusia housuja.
 
hmm, miten ne menee puhki?
siis repeääkö ne jonkun esineen seurauksena vai?
mun siskon tyttö rymysi kaiken maailman pusikoissa ja konttaili asfaltilla ja ei ole sellaista materiaalia joka sen kestäis. näin ollen sai tyttö olla rikkonaisissa kun ei uskonut kieltoja näissä asioissa.
 
"vieras"
Meillä on Ticketin mustia housuja kaikilla. Niitä oikein paksukankaisia ja jämeriä. Ei mitään lirppanaa lerppanaa. Nuo maksaa yli 70€, mutta ne kestää kyllä. Ne on kunnolla vahvistettu ja kankaasta näkee heti, että se kestää. Condura-tyyppistä.
 
minä,
Alkuperäinen kirjoittaja metsätähti;23553489:
Kiitos paljon vastauksista =)

Nuo Ticketin housut maksoivat 59,90 joten ei mitkään ihan halvat.

Ne menee puhki kun poika leikkii paljon polvillaan asfaltilla.Ennen tälläistä ongelmaa ei oo ollut.
Eikö niitä voi paikata, neulat ja langat ei paljoa maksa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsätähti;23552887:
Ensimmäiset Lassien takin ja housut-tulos housut kolmen käyttökerran jälkeen puhki.
Meillä meni yhdessä päivässä Lassien toppahaalareiden puntit repaleisiksi. Puntit kyllä osuivat maahan, mutta luulisi kuitenkin että olisvat vähän kestävämmät. Eka ja vika kerta kun säästin ja ostin Lassieta.

Meillä on ollut käytössä välikausivaatteissa Reimatecia ja se on ollut hyvä. Tälle keväälle ostin Ellokselta Ticketin välikausihousut ja ne ainakin tuntuu käsissä hyvälle. Ulkona niitä ei olla vielä pidetty, mutta toivottavasti ne kestää... ja toivottavasti ne ei ole samat kun teille ostetut... :D
 

Yhteistyössä