Hakutulokset

  1. K

    Selena, joka halusit kirppispalstalla bonakoodia valokuvakirjaan

    Laitoin sulle yv:na tulemaan meille täysin tarpeettoman koodin jolla saat vielä tämän päivän ajan lunastettua sen jonkun valkuvakirjan omista valkuvistasi. Harmi kun huomasin vasta nyt kirppispalstalta ilmoituksesi mutta toivottavasti näet tämän tai katsot yv:si. vielä ehtii tilata :)
  2. K

    Tampereen kristillinen koulu? Maksaako se jotain?

    Niin, sehän lienee yksityinen koulu. Onko täällä kenenkään lapset siellä? Maksaako se jotain, siis lukukausi- tai lukuvuosimaksuja. Entäs jos lapsi menee jo eskariin sinne ja jatkaa sieltä sinne peruskouluun, onko eskari eri hintainen kuin pk?
  3. K

    Joko se s-bonustyypin asia selvisi?

    Mulla ei ole sitä linkeissä, mutta se oli se ketju jossa joku väitti että on käyttänyt vuosia s-korttia mutta ei oo tietoinen onks sillä maksettu ne bonukset sinne tilille ja paljonko niitä on kertynyt sinne. Muistaako joku? Paljonko sillä oli sitä siellä tilillä?
  4. K

    Terveisiä mahatähystyksestä

    Onpahan nyt nähty ja koettu. Röyhtäilin aivan törkeesti läpi koko prosessin. Hiukan jäi kaivertaan näkiköhän se tohtori nyt kunnolla mun mahani sisään. Suolinukka huono ja palletyrä oli löydökset, koepaloja otti ja niistö tulokset joskus sitten.
  5. K

    Harry Potter ja puoliverinen prinssi leffasta

    Elokuvan katsomiseen tuli pakkotauko kun sisko soitti että mun äiti oli viety ambulanssilla sairaalaan. Mutta tuosta elokuvasta piti tulla purnaamaan. Ihan hyvää viihdettä vaikuttaisi olevan, mutta vertaan koko ajan pakostakin kirjaan. Vähän on pettynyt olo kun kirja on perinpohjainen ja tuo...
  6. K

    Pe-illan mässyt

    Täällä pitsa muhiskelee uunissa. Illan menyy on: - Kinkku-salami-tonnikala-ananas pizza - Fantaa - Iso pussi irtiksia - Paketti toffifeeta Ruoan seurana nautimme Harry Potterista ja puoliverisestä prinssistä. Mitäs muiden pe-iltaan kuuluu? Laittakaas taas niitä mässyjänne tänne. On...
  7. K

    Uusin Vauva-lehti: 7 lapsinen perhe

    Uusin vauva-lehti kolahti postilaatikkoon ja luin heti tuon jutun 7 lapsisesta perheestä mutta jutun loppua kohden rupesi oikein ärsyttämään jutun sävy. Perheen äiti on oikea super-mamma, astianpesukonekin rikki, itse leipoo leivät ja sämpylät, mehustaa viinimarjansa ja myy omenahilloaan...
  8. K

    Mihin laitat veronpalautukset?

    Ja paljonko niitä tulee? Minä saan n.400e ja mies n.80e. Koska lahjat on ostettu, niin osa menee säästöön. osa jää käyttöön mutta mihin ne käytetään niin ei aavistustakaan. Varmaan normaaliin elämiseen.
  9. K

    Kysynpä täältäkin säästövinkkejä!

    Laitoin jo tonne matkailupalstalle kysymystä, että kun säästetään ensi kesän asuntoautoiluareissua varten rahaa. Pyytelin budjetointiapua ja muita vinkkejä reissuun jne. Täältä kyselisin että olisko teillä jotain hyviä säästövinkkejä yleisesti. Olen seurannut kesästä lähtien meidän menoja ja...
  10. K

    Asuntoautomatkailua varten budjetointiapua!

    Olemme kesästä saakka suunnitelleet enemmän tai vähemmän aktiivisesti ensi kesän asuntoautoreissua, suuntautuen tuonne Keski-Eurooppaan ja varmaan Italiaan saakka olisi tarkoitus huristaa. Nyt kaipailisin neuvoja tuohon budjetin väsäämisen. Olen ihan pihalla ja tuntuu etten osaa arvioida...
  11. K

    Oudot kuukautiset, oliskohan raskautta?

    Tässä on kolmatta lasta puuhailtu jo hyvä tovi. Harmikseni alkoi sitten kuukautiset ja vuotoa tuli tasan 2 pvää ja sitten loppui kuin seinään. Ikinä eii oo tähän astisessa elämässä tollasta näkynytkään mulla. Mietin että pitäiskö vaan käydä ostaan se raskaustesti ja testata. Eikös kuukautiset...

Yhteistyössä