Terveisiä mahatähystyksestä

Onpahan nyt nähty ja koettu. Röyhtäilin aivan törkeesti läpi koko prosessin. Hiukan jäi kaivertaan näkiköhän se tohtori nyt kunnolla mun mahani sisään. Suolinukka huono ja palletyrä oli löydökset, koepaloja otti ja niistö tulokset joskus sitten.
 
No lähinnä sain lähetteen jatkuvien vatsakipujen ja närästyksen ja vuosien mahalääkkeiden syönnin vuoksi. Kuulemma on hyvä katsoa se tilanne kun tarvitsen somaccia vakituiseen. Ja eihän se enää mikään ihme ole kun oli palleatyrä ja kaikki ilma karkasi koko ajan ylös.

Se lääkäri vaan välillä sanoi että voisinko yrittää ollaa röyhtäilemättä että hänen on pakko pumpata ilmaa mahaan että näkee sinne. Jäi kaihertamaan että kai se nyt katto sen pötsin kunnolla ja näki myös mahan limakalvot. Ei sanonut niistä mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kerrostalokyttääjä:
No lähinnä sain lähetteen jatkuvien vatsakipujen ja närästyksen ja vuosien mahalääkkeiden syönnin vuoksi. Kuulemma on hyvä katsoa se tilanne kun tarvitsen somaccia vakituiseen. Ja eihän se enää mikään ihme ole kun oli palleatyrä ja kaikki ilma karkasi koko ajan ylös.

Se lääkäri vaan välillä sanoi että voisinko yrittää ollaa röyhtäilemättä että hänen on pakko pumpata ilmaa mahaan että näkee sinne. Jäi kaihertamaan että kai se nyt katto sen pötsin kunnolla ja näki myös mahan limakalvot. Ei sanonut niistä mitään.
Että olla röyhymättä? Lekuri on hyvä ja kokeilee itse. Ei se kyl onnistunu millään kun letku sisuksissa ei mitenkään pysty estämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerrostalokyttääjä:
No lähinnä sain lähetteen jatkuvien vatsakipujen ja närästyksen ja vuosien mahalääkkeiden syönnin vuoksi. Kuulemma on hyvä katsoa se tilanne kun tarvitsen somaccia vakituiseen. Ja eihän se enää mikään ihme ole kun oli palleatyrä ja kaikki ilma karkasi koko ajan ylös.

Se lääkäri vaan välillä sanoi että voisinko yrittää ollaa röyhtäilemättä että hänen on pakko pumpata ilmaa mahaan että näkee sinne. Jäi kaihertamaan että kai se nyt katto sen pötsin kunnolla ja näki myös mahan limakalvot. Ei sanonut niistä mitään.
Että olla röyhymättä? Lekuri on hyvä ja kokeilee itse. Ei se kyl onnistunu millään kun letku sisuksissa ei mitenkään pysty estämään.
Kyllä sitä vähän pystyy hallitsemaan, kun koittaa rauhottua ja hengittää hitaasti nenän kautta kokoajan. Mutta kun letkua liikuuttaa niin sitten se taas karkaa...

Kyllä se varmasti näki kaiken mitä halusikin, ei ne kesken lopeta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Kyllä sitä vähän pystyy hallitsemaan, kun koittaa rauhottua ja hengittää hitaasti nenän kautta kokoajan. Mutta kun letkua liikuuttaa niin sitten se taas karkaa...
Kyllä sitä vähän pystyy hallitsemaan, kun koittaa rauhottua ja hengittää hitaasti nenän kautta kokoajan. Mutta kun letkua liikuuttaa niin sitten se taas karkaa...

Kyllä se varmasti näki kaiken mitä halusikin, ei ne kesken lopeta.


[/quote]


Joo, no aattelin kanssa että luulisi katsoneen kunnolla mutta kun mulla koko ajan karkasi se ilma ja röyhtäilin ja lääkärin ei tuntunut tykkäävän siitä. Tosin oon kyllä aina ollut siinä uskossa että tuo on aika monella sama onglema että joko kakoo tai röyhtäilee tähystyksessä. Ennen tähystystä surffailin lukemassa netistä ihmisten kokemuksia tähystyksestä ja moni oli vissiin ihan kakonut tms. Yritin kyllä kontrolloida röyhtäilyä mutta siis se pääsi ihan hirveellä paineella karkaamaan vaikka kuinka hengittelin rauhassa :)

No mutta, se oli kuitenkin tosi lyhyt aika loppu viimeksi. Ja nyt ootellaan koepalojen tuloksia onko se keliakiaa kun ainakin suolinukan kunto viittaisi siihen. Ja lähete lähti johonkin leikkaukseen on tyrän takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kerrostalokyttääjä:
No mutta, se oli kuitenkin tosi lyhyt aika loppu viimeksi. Ja nyt ootellaan koepalojen tuloksia onko se keliakiaa kun ainakin suolinukan kunto viittaisi siihen. Ja lähete lähti johonkin leikkaukseen on tyrän takia.
Joo siis mulla oli kokoajan hoitsu ohjaamassa siinä, ja siltikin kaikki tuli pihalle myös kaikki vatsanesteet ja moneen kertaan. Viikkoon en pystynyt syömään muuta kuin neutraaleja nestemäisiä ruokia. Kurkku oli kuin pulloharjalla raavittu.
 

Yhteistyössä