Hakutulokset

  1. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Ei tuottanu ensimmäinen kierto tulosta, joten KP1 tänään.....
  2. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Miksi mua edelleen hiotuttaa näin järkyttävästi :/...... Viime yönäkin hikosin niin et lakanat piti heittää aamulla pesuun :D.... Aivan järkyttävää ihmiselle joka ei koskaan hikoile edes saunassa...
  3. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Se ois kp 26/29 ja alkaa "pelko" hiipimään et alkaako menkat vai ei.... Toivottavasti ei tarviis puota korkeelta alas... Ja tuli epikriisi jossa kp 13 oli kolmikaikuinen limakalvo 8mm (se on kai hyvä).. Oikealla 14 ja 15mm follikkeli ja vasemmalla 17mm... Vaihdevuosioireet on tässä...
  4. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Sitä minäkin ihmettelin :/ Mut toisaalta siihen vaikuttaa varmasti mun epilepsia ja kolmannen pojan vaikea raskaus (hänen kätkytkuolema) Voi olla myös et ovat saaneet uusimman/tarkemman UÄ laitteen. Letzorol varmaan vaikuttaa koko kierron ajan kehossa... Edelleen hikoiluttaa ja pinnaa...
  5. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Hellouuuuuu! Kävin sit siellä lekurissa ja sain tietää et se aktiivinen maitohormoni on mulla vain 16% eli 93. Nou hätä ja mies on "normaali" :D Eli vika on siinä ovulaatiossa.... Ja nyt ois 5pv menkkojen alkuun.. Puol vuotta syödään lääkettä, tsempit lääkäriltä ja heti ku testi + niin...
  6. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Suoraan tuo kaksi tab. Ovis + tuli kp 15 ja ovis kp 16. Joo aikaistu kyllä josku on ollu kp 22 :p Huomenna on uä ja katsotaan oviksen jälkeinen tilanne. Mulla on prolaktiini koholla rajusti ja huomenna saan tietää makrotason ja jos se on koholla... Siinä syy 3 vuoden lapsettomuuteen...
  7. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Dots :) Itse syön myös Letrozolia annostuksella 2tab/pv kp 3-7 :) Mimmuskainen_ Tuliko sulla mitä oireita sen ovulaation jälkeen? Nousko lämmöt etc. :) :hug: kaikille jotka sen tarvitsevat.
  8. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Komento takaisin... Tuli niin järkyttävät ovulaatiokivut jotka kesti vajaan tunnin. Kipu tuntu kyljestä puoleen väliin mahaan ja nivuseen asti. Ja näköjään sit irtos sieltä "terveestä" munasarjasta eli vasemmalta. Oikealla on reipas pco. Aamulla on ovistesti haalenemaan päin. Mut mä...
  9. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Minnikko : Sano et meillä on vauvanteko aika :D Kysmys... Onko teillä hormonilääkkeillä oviskivut vahvistunu/laantunu? Mulla ei oo niin vahvoja ovislimoja tullu ku yleensä... Ja kipu tuntuu hyvin pistävänä/jatkuvana tykytyksenä tuolla kyljen puolella.
  10. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Se on vahva + ovulaatiotestissä :)
  11. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Ei ainakaan vielä tietoa.... On otettu "tarkempi" arvo ja sen saan tietoon ens ke.. Meinas et mahd. epilepsialääke nostais mut ainakaan ei omalla lääkkeellä ole sellaista vaikutusta. Jos tuo hormoni on syy siihen lapsettomuuten niin olen onnellinen. Ja korkea arvo vaikuttaa raskautumisen...
  12. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Max 500
  13. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Hah arvatkaas mun prolaktiini arvo on 1024!!!!! Minä NIIIIIIIN tiesin et vikaa löytyy sieltä suunnalta. Muut arvot TSH 2.07 ja T4-V 13, AMH 4.9 = ovuloin hyvin. PCO
  14. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Mimmuskainen_ Ainakin muhun sn plussa loi 10000 toivonsädettä. Itsekkin syön ekaa kiertoa myös lerotzolia toivon näkeväni myös plussan jossain kierrossa. :) Tiedän itsekkin sen "piston" kun muut alkavat odottaa lasta mut olen nyt asennoitunut niin et meillehän tulee vauva ja . Todellakin...
  15. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Mimmuskainen_ Ensimmäinen kierros. Annos on 2 tbl kp 3-7 Mulla ovulaatio tapahtuu kierron loppupuolella joten se luteliaalivaihe on lyhyt. Nyt sit ensi viikolla katsotaan ovulation jälkeinen tilanne. Clomeja söin vuonna 2011 1tbl/kp 3-7 ei vastetta... Ja siinä vaiheessa kun piti nostaa...
  16. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Juu on ku clomeilla ei saatu hirveesti mitään aikaan. Nyt ku on Letrozol niin tuntuu et tapahtuu paremmin. Mut tästä nää sivuoireet on aivan kauheet.... Hikoiluttaa ihan järkyttävästi, hiukset tippuu päästä ja mielialat juoksee vauhdilla. Mut kyl tän kestää jos toivottu tulos saadaan yli...
  17. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Ultrassa käyty :p Vasemmalla puolella kp 13 on 17mm folli joka puhkeaa tässä muutaman päivän päästä. (Lääkäri sano kyl et on aikas erikoisessa paikassa, hyvin takana vasemmassa munasarjassa) Lääke toimii hyvin :) Limakalvo kasvanut reippaasti ja saan syödä lääkettä seuraavat 6 kk...
  18. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Siksi tein ku menkat oli niin "oudot" ei hyytymiä etc. Ja toisekseen kropassa oli muutenkin outoa.. Ei tullu mitään pms-oireita. Eilen sain haamun raskaustestiin. (värillisen sellaísen) Joten olen hieman ulalla :/ Takana on yli 3v sekundääristä lapsettomuutta. Clomeilla en saanut...
  19. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    Joo ja näytti negaa... Mut viime kierrossa oli niin myöhäinen ovulaatio. Menkat alko alle 10pv oviksen jälkeen. Joka nyt ei ollu mitään uutta.. En sit tiedä et johtuuko tuo pcos:stä vai mistä. Lekuri soittaa ylihuomenna kun naistenosasto on kiinni. Pitää varmaan kysyä siltä.
  20. Päivi1980

    Clomittaret 2013

    No hyvä.... Mulla kun tuo ovis heittää ihan urakalla.... :p Kp 9-21 ajanjaksolla....

Yhteistyössä